Отиди на
Форум "Наука"

Първи древни писмености


Recommended Posts

  • Мнения 77
  • Създадено
  • Последно мнение

ПОТРЕБИТЕЛИ С НАЙ-МНОГО ОТГОВОРИ

  • Потребител
Преди 59 минути, makebulgar said:

Не очаквайте нищо друго освен теорията ви да бъде критично проучена и ако не издържа на научната критика и като цяло на научния метод, да бъде унищожена.

Ще се радвам да бъде критично проучена! Благодаря за което!

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

смятате ли, че представите за време и пространство, които са имали древните, съответстват на сегашните такива. И подлежи ли техните изображения, че дори и оисмена на фриволна съвременна интерпретация?

Сега ще поясня - съвременен човек гледа средновековен стенопис и на него много му прилича, че Исус излиза от ракета. Съвременната интерпретация в случая ни пречи да вникнем в тогавашната символика и да я разберем, просто защото нямаме никаква представа от развитието на изкуството и каноническите похвати тогава:

%D0%A5%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%

  • Харесва ми! 1
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • Потребител
Преди 49 минути, Last roman said:

смятате ли, че представите за време и пространство, които са имали древните, съответстват на сегашните такива. И подлежи ли техните изображения, че дори и оисмена на фриволна съвременна интерпретация?

Сега ще поясня - съвременен човек гледа средновековен стенопис и на него много му прилича, че Исус излиза от ракета. Съвременната интерпретация в случая ни пречи да вникнем в тогавашната символика и да я разберем, просто защото нямаме никаква представа от развитието на изкуството и каноническите похвати тогава:

%D0%A5%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%

Не! Това изображение не мисля, че има нещо общо въобще със знаците които аз разглеждам! Като казвам знаци, казвам такива които действително са използвани и са разчитаеми като такива, а не нещо такова. Тук по-скоро става дума за някакво наподобяване, което на мен ми е странно да го възприема. Но, в средните векове е малко трудно да си говорим за разбиране за време-пространство както в последните 2 века.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител
1 hour ago, Last roman said:

смятате ли, че представите за време и пространство, които са имали древните, съответстват на сегашните такива. И подлежи ли техните изображения, че дори и оисмена на фриволна съвременна интерпретация?

Сега ще поясня - съвременен човек гледа средновековен стенопис и на него много му прилича, че Исус излиза от ракета. Съвременната интерпретация в случая ни пречи да вникнем в тогавашната символика и да я разберем, просто защото нямаме никаква представа от развитието на изкуството и каноническите похвати тогава:

%D0%A5%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%

Специално в това отношение съм съгласен, но нека кажа нещо спрямо това изречение и моята теория! Тази въпросна история, която казвам, че древните са искали да запазят за напред, е самата тяхната и на тяхното философско и физично разбиране за света! И тук говоря за време доста преди това изображение! Тази картина всъщност е доста интересна, защото представя на заден план също така небесният свод гледан отвисоко в атмосферата. Говоря за няколко хилядолетия преди това и история, която в средновековието е била достъпна евентуално само за шепа хора.

Редактирано от Каньо Анастасов
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

FYI.

Varga CsabaAz írástörténet kilenc axiómája      

I. AXIÓMA: Mindegyik jelkészlet: találmány.                               

II. AXIÓMA: Nem lehet kétszer feltalálni ugyanazt a jelkészletet. (Nem lehet kétszer ugyanabba afolyóba lépni.)

III. AXIÓMA: Ez nem más, mint egy alapvető és nagyon egyszerű matematikai tétel:Ha a = b = c igaz,akkor a = c is igaz.

IV. AXIÓMA: A hiányossá vált betűkészletből nem következtethetők ki a feledésbe merült betűk. (Azírástörténetben sincs visszaút.)

V. AXIÓMA: Ha két ABC-t azonosnak látunk, akkor nem két ABC-t, hanem egyetlenegy ABC-t látunk két példányban leírva.

VI. AXIÓMA: Minden a legegyszerűbb állapotból fejlődik ki.

VII. azaz a Mars-lakó AXIÓMA: A kutatásának eredménytelensége semmit sem igazol. Máskéntfogalmazva: bizonyíték hiánya semmit sem bizonyít. Általánosan: a jelen idejű megfigyeléseredményét nem vetíthetjük ki a múltra.

VIII. AXIÓMA: Aki ír, számokat is ír.

IX. AXIÓMA: Ha működik egy szabály, akkor létezik. Vagyis ha egy szabály — szigorúbb formábantörvény — általánosan érvényesül, akkor nem kételkedhetünk abban, hogy valóságos az a rendszer,amelyben megnyilvánulását tapasztaljuk.

Forrás:http://www.aranylant.hu/default.asp?idszerzo=24&idf=26 

http://varga.hu/

 

Чаба Варга: девет аксиоми на писменоста

  1. Всички азбуки са изобретение.
  2. Не може два пъти да се изобретят същите знаци. /не може да стъпиш два пъти в същата река/
  3. Това е едно просто математическо равенство. Ако А=В=С тогава е вярно, че А=С.
  4. В непълните азбуки не могат да се определят загубилите се знаци. В писменоста няма връщане.
  5. Ако две азбуки виждаме съвпадащи, тогава не две ами една азбука виждаме написана различно.
  6. Всичко се развива от най-простата форма.
  7. Аксиомата на марсианеца. Неспулочливоста на проучванията ни нищо не оправдава. По друг начин: липсата на доказателства нищо не доказва. Общо казано: резултатите от днешните ни наблюдения не можем да ги прожектираме върху миналото.
  8. Който пише, той пише и цифри.
  9. Ако едно правило функционира тогава съществува. Значи ако едно правило -строго казано закон- цялостно преобладава, тогава не трябва да се съмняваме, че системата е реална в която се изразява.
 
Редактирано от ISTORIK
Link to comment
Share on other sites

  • Потребител
Преди 2 часа, Last roman said:

смятате ли, че представите за време и пространство, които са имали древните, съответстват на сегашните такива. И подлежи ли техните изображения, че дори и оисмена на фриволна съвременна интерпретация?

Сега ще поясня - съвременен човек гледа средновековен стенопис и на него много му прилича, че Исус излиза от ракета. Съвременната интерпретация в случая ни пречи да вникнем в тогавашната символика и да я разберем, просто защото нямаме никаква представа от развитието на изкуството и каноническите похвати тогава:

%D0%A5%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%

Прав си защото сегашните човеци много малко знаят за разните символични работи. Но за щастие има все пак хорица които пишат обясняват тези работи. Па дали ще стигне до очите ушите е друг въпрос. Например веднага ми направи впечатление, че Исус излиза от там, от където обикновенно всички които майка ни е родила и стъпва на земята, но зад него небето....от къде е знаел пикторът, че небето основно се дели на хомосфера и хетеросфера?

Нали е позната картината където Исус го наричат големият конструктор.

Képtalálat a következőre: „fraktal Jezus kreator”

Creator

от къде са знаели как изглежда един Fractal?

Редактирано от Skubi
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Темата наистина е за раздела паранауки, и няма нищо общо с езикознанието. Тия неща със разни събития, направления, проектиране, планиране, опитност, връзки, и други подобни са пълна безсмислица и нямат никаква научна стойност, и не могат да бъдат обяснени на научен език разбираемо.

А селото в Сърбия от което идва името на културата Винча се нарича именно ВинЧа, а не е друго. Направо смешно звучи това Винка.

Едно е да искаш, друго е да можеш, и трето е да го направиш.

Публикуването на този "философски" труд ще е чиста загуба на хартия. 

Редактирано от makebulgar
Link to comment
Share on other sites

  • Потребител
Преди 16 минути, Skubi said:

Прав си защото сегашните човеци много малко знаят за разните символични работи. Но за щастие има все пак хорица които пишат обясняват тези работи. Па дали ще стигне до очите ушите е друг въпрос. Например веднага ми направи впечатление, че Исус излиза от там, от където обикновенно всички които майка ни е родила и стъпва на земята, но зад него небето....от къде е знаел пикторът, че небето основно се дели на хомосфера и хетеросфера?

Нали е позната картината където Исус го наричат големият конструктор.

Képtalálat a következőre: „fraktal Jezus kreator”

Creator

от къде са знаели как изглежда един Fractal?

Опит за анализ на имената на цветовете

 

Имената на цветовете на български език подредени последователно според електромагнито им излъчване т.е. Дължина на вълната във видимият спектър.

Заедно с черното и бялото имаме 8 основни цвята.

 

ВИОЛЕТСИНЗЕЛЕНЖЪЛТОРАНЖЕВЧЕРВЕН

 

Виолетов – намиране на конкретно решение

В - Причина е поредица от взаимосвързани пулсове от две гравитационни полета.

И - Пулсова същност/ резултата от една връзка е началото на друга връзка

О - Кръговрат;

Л - Контакта е двупосочен;

Е - Причина за нови събития;

  • Съзвездия, виж комбинация от пулсове към няколко направления, които служат за оформяне на пространтвото около тях;

Причината/Връзката дава начало на три направления

Т - Направлението се свързва с причината;

О - Кръговрат;

В - Причина е поредица от взаимосвързани пулсове от две гравитационни полета

 

Син – културно наследство

С - Импулса е огънат и създава;

И - Пулсова същност/ резултата от една връзка е началото на друга връзка.

Н - Минал импулс направлява бъдещ импулс;

 

Зелен – отправна точка

З - Огъване на пространството в двата края

Е - Причина за нови събития;

Съзвездия, виж комбинация от пулсове към няколко направления, които служат за оформяне на пространтвото около тях;

Причината/Връзката дава начало на три направления

Л - Контакта е двупосочен;

Е - Причина за нови събития;

Съзвездия, виж комбинация от пулсове към няколко направления, които служат за оформяне на пространтвото около тях;

Причината/Връзката дава начало на три направления

Н - Минал импулс направлява бъдещ импулс;

 

Жълт – намиране на отправна точка / направление за размисъл

Ж - 1.Поредица от пулсове/ време/ направлявана поредица от събития/пулсове/;

2.Необходими са три направления в началото и в края, резултатите от които имат допирна точка

Ъ - Направлението дава начало на връзка по дължината и, в края на която пространството се огъва;

Л - Контакта е двупосочен;

Т - Направлението се свързва/дава начало на причината;

 

Оранжев – мислител, анализатор

О - Кръговрат;

Р - Гравитацията и огъването на пространството са причина за импулса;

Началото на импулса поражда изкривяване на пространството;

А - Направление (причина) за знание (логически връзки).

Три фронта формират пространството, а времето и мащаба се дефинират чрез добавка на трети.

Н - Минал импулс направлява бъдещ импулс;

Ж - Поредица от пулсове/ време/ направлявана поредица от събития/пулсове/;

Необходими са три направления в началото и в края, резултатите от които имат допирна точка

Е - Причина за нови събития;

  • Съзвездия, виж комбинация от пулсове към няколко направления, които служат за оформяне на пространтвото около тях;

Причината/Връзката дава начало на три направления

В - Причина е поредица от взаимосвързани пулсове от две гравитационни полета.

 

Червен – действеност

Ч - В края на напрвлението започва огъване на пространството;

Бъдещият край на огъване е начало на връзка.

Е - Причина за нови събития;

Съзвездия, виж комбинация от пулсове към няколко направления, които служат за оформяне на пространтвото около тях;

Причината/Връзката дава начало на три направления

Р - Гравитацията и огъването на пространството са причина за импулса;

Началото на импулса поражда изкривяване на пространството;

В- Причина е поредица от взаимосвързани пулсове от две гравитационни полета.

Е- Причина за нови събития;

Съзвездия, виж комбинация от пулсове към няколко направления, които служат за оформяне на пространтвото около тях;

Причината/Връзката дава начало на три направления

Н - Минал импулс направлява бъдещ импулс;

 

Розов – постоянна активност

Р - Гравитацията и огъването на пространството са причина за импулса;

Началото на импулса поражда изкривяване на пространството;

О – Кръговрат;

З - Огъване на пространството в двата края

О – Кръговрат;

В - Причина е поредица от взаимосвързани пулсове от две гравитационни полета.

 

Индиго – определяне на решение, структура

И - Пулсова същност/ резултата от една връзка е началото на друга връзка

Н - Минал импулс направлява бъдещ импулс;

Д - Трите са в основата на мястото;

Контакта между двете дефинира добро и зло( минало и бъдеще)

И - Пулсова същност/ резултата от една връзка е началото на друга връзка

Г - Знание / разум / логически връзки;

контакт между две причини/фронта/направления/събития;

Причината и направлението имат общо начало

О – Кръговрат;

 

 

 

 

Има единствено пълно черно и пълно бяло!

Цветовете предстваляват вълни, импулси!

С времето

се наслагва памет за тези вълни! Произтичаща от асоциации и наблюдения на обекти!

Се/ еволюира „прожекционен“ апарат в човешкият мозък за тази памет!

 

ТОВА СА ЦВЕТОВЕТЕ!

 

От там нататък е смислено да се търси връзка между имената на цветовете и особености и характеристики на обекти свързани оригинално с тези цветове!

 

След прочит на определените значения на цветовете с използването на този метод може да се комбинира седното изречение подредено в реда, в който спектрално са подредени цветовете:

 

черно – последовател е

виолетов – намиране на конкретно решение за

син – културно наследство е

жълт – намиране на отправна точка и направление и

зелен – отправна точка е

червен – действеност и

розов – постоянна активност и това води до

индиго – намиране на решение и структура за

бяло – активност по създаване на памет за

черно - последовател

 

Намиране на конкретно решение за културно наследство е намиране на отправна точка и направление и отправна точка е действеност и постоянна активност и това води до намиране на решение и структура за активност по създаване на памет за послеовател/дете!“

notite 1.gif

notite 2.gif

Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор
Преди 5 часа, Каньо Анастасов said:

Времето и пространството са вложени в концепцията и те са така ако мога да го опиша по-накратко. Представете си координатна система на листа хартия! Началото на изписването е горе в ляво, краят обикновено е някъде долу в дясно! Когато започнете да прочитате линиите, търсите смисъл в това, коя след коя е изписана, защото те значат нещо! 

Това само за китайските йероглифи (канджи) ли се отнася или за всяка писменост?

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител
Преди 1 минута, ISTORIK said:

Това само за китайските йероглифи (канджи) ли се отнася или за всяка писменост?

Това се отнася за всяка писменост!

Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

How to write a kanji...

 

kanji-stroke-order.jpg

symmetrical-sides.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

2.6.3.gif

Разсъждение към миналото, на базата на което е предприето действие. Събитие свързано с това действие е отправна точка за връзка, която разкрива ново по-основно направление и това ново събитие е отправна точка за размисъл подкрепен с действие към миналото и размисъл към бъдещето/1/.

От друго бъдеще събитие по-същото време започва размисъл към миналото подкрепен с действие към бъдещето/2/.

Оттам произтича нова насока от събитие в по-ранен момент. Събитие свърцано с нея дава начало на размисъл към миналото подкрепен с действие към бъдещето. Крайното събитие е начало на връзка, която чрез действие разкрива ново направление от крайната точка на предходният размисъл.

Събитие лежащо на пътя размисълът за бъдещето/1/ и размисълът към миналото/2/ е отправна точка на размисъл към миналото подкрепен с действие към бъдещето, и размисъл към бъдещето подкрепен с действие към миналото/4/.

По-късно след това събитие започва връзка. Събитие от нея е сочено от размисъл към ъдещето започнал в действие/3/ и от размисъл към миналото предполагащ събитие от действие/4/.

От това събитие започва размисъл към миналото и е отправна точка за свързване с размисълкъм бъдещето подкрепен с действие към бъдещето.

След това връзката се свързва с/разкрива ново направление чрез действие към бъдещето на база размисъл към миналото.

 

Подобрение/наслагване/ време за размисъл

Намиране на път на продължение

усъвършенстване

време за размисъл и действие

експеримент/бърз/

 

Съставяне на продукт

Редактирано от Каньо Анастасов
Link to comment
Share on other sites

  • Потребител
Преди 10 минути, ISTORIK said:

How to write a kanji...

 

kanji-stroke-order.jpg

symmetrical-sides.jpg

Да, по подобен начин разглеждам всички останали знаци от показаните примери! Благодаря! Това донякъде ме пояснява!

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор
Преди 10 часа, Каньо Анастасов said:

Специално в това отношение съм съгласен, но нека кажа нещо спрямо това изречение и моята теория! Тази въпросна история, която казвам, че древните са искали да запазят за напред, е самата тяхната и на тяхното философско и физично разбиране за света! 

Aз затова питам аналогично, откъде знаете какво е било тяхното философско и физично разбиране на света. Напълно е възможно да са влагали съвсем друг смисъл в тези знаци.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Описание на най-ранните писмености

След този анализ и направените съотвестовия реших да опиша по този начин най-ранните датирани писменостти с умисъл да се разкрие първоначалното вложено в тях значение на изказа на този който ги е записал. След обстоен преглед на използваните “знаци” и тяхното групиране като “азбуки” на даден език ми стана ясно, че те знак по знак разказват описаната от мен теория последователно от нейното начало до нейният край, който е описание на метода заложен от природата по който се случват “нещата” т.е. Това ни предоставя изначално знание, което можем да използваме за съставяне на нови “продукти” от анализираните състояния и връзки между тях. След полученото потвърдение стигнах до заклюението, че след като известният набор от знаци разказва за същността по която функционира вселената и тя в същото време е израз на първоначалната “история” която са искали да ни разкажат така, че тя да остане пълноценна за предаване на поколенията и предположението на г-н Сичин че предаването на тази история има свой първоизточник и първообитание, и че оттам то се е разпространило сред други територии населени с човешки същества т.е. Този, който е пътувал е разказвал това знание и го е записвал всеки път с малки отклонения ме наведе на мисълта да анализирам по подобен начин останалите най-ранни датирани писменостти.

След техният прочит се оформи разбирането, че те наистина разказват тази теория от нейното начало до ннейният край, който е разбиране така че да осъществи физическо преместване посредством гравитация. В същото време знаейки метода на съставяне на знаците т.е. Тяхното изписване върху двуизмерна координатна система наречена лист хартия да речем, които в общият случай се изписват отгоре надолу и отляво надясно задава изначално координатна система за отчитане последователността на събития и връзки т.е време.

 

С това искам да кажа ни повече, ни по-малко, че те говорят за теоретична физика и философия преплетено!

Редактирано от Каньо Анастасов
Link to comment
Share on other sites

  • Потребител
Преди 5 часа, Каньо Анастасов said:

Описание на най-ранните писмености

След този анализ и направените съотвестовия реших да опиша по този начин най-ранните датирани писменостти с умисъл да се разкрие първоначалното вложено в тях значение на изказа на този който ги е записал. След обстоен преглед на използваните “знаци” и тяхното групиране като “азбуки” на даден език ми стана ясно, че те знак по знак разказват описаната от мен теория последователно от нейното начало до нейният край, който е описание на метода заложен от природата по който се случват “нещата” т.е. Това ни предоставя изначално знание, което можем да използваме за съставяне на нови “продукти” от анализираните състояния и връзки между тях. След полученото потвърдение стигнах до заклюението, че след като известният набор от знаци разказва за същността по която функционира вселената и тя в същото време е израз на първоначалната “история” която са искали да ни разкажат така, че тя да остане пълноценна за предаване на поколенията и предположението на г-н Сичин че предаването на тази история има свой първоизточник и първообитание, и че оттам то се е разпространило сред други територии населени с човешки същества т.е. Този, който е пътувал е разказвал това знание и го е записвал всеки път с малки отклонения ме наведе на мисълта да анализирам по подобен начин останалите най-ранни датирани писменостти.

След техният прочит се оформи разбирането, че те наистина разказват тази теория от нейното начало до ннейният край, който е разбиране така че да осъществи физическо преместване посредством гравитация. В същото време знаейки метода на съставяне на знаците т.е. Тяхното изписване върху двуизмерна координатна система наречена лист хартия да речем, които в общият случай се изписват отгоре надолу и отляво надясно задава изначално координатна система за отчитане последователността на събития и връзки т.е време.

 

С това искам да кажа ни повече, ни по-малко, че те говорят за теоретична физика и философия преплетено!

Къде е мястото в таз хипотеза на бустрофедона , че нещо тая теоретична физика ми дойде в повече.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Типичен пример за псевдонаучно писание. Създава теория и след това открива теорията си закодирана във всякакви азбуки и в каквото си иска още, тъй като теорията е всеобхватна. А тази теоритична физика, природата, методът по който се случват "нещата" и всички останали нелепости подковават определението псевдонаучно писание. Чудно е само как човек може да се занимава с такива неща и да си губи времето да пише и да проучва. Същата е работата с другия специалист който разпространява също толкова фундаменталната онтодиалектика. 

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител
Преди 35 минути, ДеДо Либен said:

Къде е мястото в таз хипотеза на бустрофедона , че нещо тая теоретична физика ми дойде в повече.

няма нищо страшно, всичко е съобразено знак по знак, а не толкова откъде на къде се четат поредиците от знаци!

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител
Преди 26 минути, makebulgar said:

Типичен пример за псевдонаучно писание. Създава теория и след това открива теорията си закодирана във всякакви азбуки и в каквото си иска още, тъй като теорията е всеобхватна. А тази теоритична физика, природата, методът по който се случват "нещата" и всички останали нелепости подковават определението псевдонаучно писание. Чудно е само как човек може да се занимава с такива неща и да си губи времето да пише и да проучва. Същата е работата с другия специалист който разпространява също толкова фундаменталната онтодиалектика. 

Аз поканих брата на покойният г-н Гайд да дойде на презентацията ми! Той не пожела! Въпроса тук е вие защо не желаете?

Редактирано от Каньо Анастасов
Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Каньо, казвам всички тези неща, тъй като така стоят нещата, погледнато от научна гледна точка. Губиш си времето с това което си се заел. Прочети пак какво е наука, какво е научен метод, какво е фалшифицируемост, какво е псевдонаука, какви са логическите грешки, прочети мнението на истински учени за това кацали ли са извънземни и за космическите разстояния, прочети какво е мнението тук във форума относно автохтонната теория, какви са мненията за братята Гайд, прочети нещо за сектата им наречена Тракийска църква, за измислената им Академия Орфика, за фалшивия извор "Хрониките на Арих", прочети след това как се пише дисертация, и прочети още много други неща... Затова и казах че ще са ти нужни още 5-10 години. 

И след като ги прочетеш и изучиш тия неща се върни и си прочети творбата и прецени дали има някаква истина в нея. 

Не е срамно човек да се откаже от няколкогодишния си труд ако се окаже че е сбъркал. Не е срамно човек на признае грешката си. Но е много глупаво човек да продължава да се занимава с глупости и да си губи времето, при положение че вече някой му е казал че бърка. 

Това, че Гайд е отказал да дойде е показателно. Той човека е наясно че с брат си са писали един куп глупости и затова и не би дошъл да се излага ако някой почне да задава въпроси на някаква презентация. 

Това ще го каже всеки истински учен на който дадеш творбата си за безпристрастна рецензия. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител
Преди 18 часа, Каньо Анастасов said:

..................................

 

След прочит на определените значения на цветовете с използването на този метод може да се комбинира седното изречение подредено в реда, в който спектрално са подредени цветовете:

 

черно – последовател е

виолетов – намиране на конкретно решение за

син – културно наследство е

жълт – намиране на отправна точка и направление и

зелен – отправна точка е

червен – действеност и

розов – постоянна активност и това води до

индиго – намиране на решение и структура за

бяло – активност по създаване на памет за

черно - последовател

 

Намиране на конкретно решение за културно наследство е намиране на отправна точка и направление и отправна точка е действеност и постоянна активност и това води до намиране на решение и структура за активност по създаване на памет за послеовател/дете!“

notite 1.gif

notite 2.gif

Защо виждаме цвят когато би трябвало да виждаме тоналности между черно и бяло/greyscalе/?

 

Възможен отговор

Всеки химически елементи са формирование в определен мащаб. Между него и други химически елементи има връзки. Тези формирования пулсират, биват активирани едни други, както и биват активирани връзки между тях. Както разгледахме по-горе и както ще обясня по-подробно в следващата глава, определени формирования и запаметени връзки между тях остават активни в паметта на човек през по-големи периоди от време. Така те да кажем излизат на преден план спрямо други запаметени формирования и връзки.

Ако изходим от това, че принципното изходно положение при визуалното възприятие е светлина и тъмнина, абсолютните им стойности са бяло и черно, т.е. Това което разпознаваме като активност и неактивност на формированията, елементите, състоянията. Това, че в средата около нас преобладават елементи от определен вид, концентрирани или по-скоро във да речем предмети заемащи по-голяма площ и обем от обкръжаващата ни среда и ги срещаме много често през ежедневието си е довело до там, че те са трайно запаметени стойности на определени елементи в човешкият мозък и те за нас са разпознаваеми като основни цветове. Това все още не обяснява самата разлика във възприятието на цвят. Те също така биха били определени изявени нюанси на сивото.

 

Защо ЦВЕТА на ЦВЕТЕ е ЦВЯТ и също ЦВЯТ е ЦВЯТ?

 

Ако формированията са запаметени моменти и тяхното съдържание, то информацията за връзките представлява поредицата от моменти и пътя на преживяното или възприетото. Така ако едно формирование/елемент/ има памет за съдържанието, отговори и път на връзки изразени и запаметени чрез вътрешните за него формирования, това че то е активно отново активира тези и подобни на тях връзки. А самите поредици от възникнали връзки между формирования имат аналог и на чувства.

Донякъде затова можем да кажем, че сутрин се събуждаме с различни мисли и чувства и неща, на които отделяме внимание преди други, защото през времето на спокойствие на мозъка по време на съня, когато той не е ангажиран с отговаряне на възприятията на сетивата, тези дотогава активни формирования и връзки биват освободени от целенасоченият натиск на разума и имат свободата подсъзнателно, т.е. Отново произтичайки от нас, но без добавяне на нови връзки мозъкът да анализира последните активни връзки и няколко слоя да речем по-малко активни и на база изведени дотогава заключения и проминентни връзки да състави алтернативни такива с подобни или желани от него/я резултати или да даде отговор на неизяснени въпроси дотогава.

 

Редактирано от Каньо Анастасов
Link to comment
Share on other sites

Guest
Тази тема е заключена!

За нас

"Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

За своята близо двайсет годишна история "Форум Наука" се утвърди като мост между тези, които знаят и тези, които искат да знаят. Всеки ден тук влизат хиляди, които търсят своя отговор.  Форумът е богат да информация и безкрайни дискусии по различни въпроси.

Подкрепи съществуването на форумa - направи дарение:

Дари

 

 

За контакти:

×
×
  • Create New...