Отиди на
Форум "Наука"

Recommended Posts

  • Потребител

Незнам в България имали и ако има кой е базовият софттвер за онлине обучение. Слагам тук видеото дано някой разпознае от кой западен вариант е разработен. Но тук показва разните функции....

 

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Претоварване: това беше най-характерното за учителите и родителите по време на пролетно онлайн обучение

 

Неотдавна публикувано проучване установи, че почти половината от учителите трябва да прекарват по 10 или повече часа на ден в училище на ден по време на пролетно дистанционно обучение, но родителите също имат много по-голяма тежест, отколкото когато са имали обучение в класната стая.

 

По-рано писахме за факта, че студентското движение ADOM проведе проучване, като попита ученици, родители и учители за техните виждания за пролетното онлайн образование. След това разгледахме отговорите на учениците, а сега показваме мненията на учителите и родителите.

 

Учителите бяха смазани

 

Близо 2000 учители, попълнили въпросника, оцениха 30,1% от нагласите и ентусиазма на учениците като най-положителните по време на пролетно онлайн обучение. 15,9 процента подчертаха развитието на дигиталните умения, 7,1 процента по-голяма автономия на учениците, 6 процента удобството на дистанционното обучение и 4,9 процента подчертаха изграждащата общността природа на дигиталното образование.

 

20,8 процента от анкетираните казват, че липсата на личен контакт е най-трудна през пролетта, но няколко споменават и ниската ефективност на онлайн обучение (19,4 процента) и техническите затруднения. Повече от 80 процента от учителите също се съгласиха, че трябва да направят повече за свързаните с преподаването задачи по време на дигиталното образование. Почти половината от учителите (49,26%) прекарват 10 или повече часа на ден в училищни задачи по време на онлайн обучение.

 

Между другото, 38 на сто са провеждали своите уроци предимно под формата на онлайн уроци, в реално време, 30 на сто главно под формата на онлайн материали и задания, 19 на сто предимно чрез качено видео или аудио и 12,9 на сто по други начини. Повечето поддържаха връзка със своите ученици чрез Крит, Facebook и Google Classroom. По отношение на това дали те са получили достатъчна професионална подкрепа от училището или поддържащия, е получена обща средна стойност от 3,49.

 

 

Това беше и труден момент за родителите

 

В проучването родителите успяха да оценят пролетното онлайн обучение по скала от 1 до 10. Въз основа на повече от три хиляди получени отговора, 57,18% са дали оценка 6 или по-добра, а 42,82% са я оценили 5 или по-лоша.

 

Повече от 69 процента от тях посочиха, че трябва да се справят повече с училищните задачи на детето си. Разбира се, отговорите също показаха, че училището е допълнителна тежест, особено за тези, чиито деца ходят в общо училище. Това е възможно, тъй като родителите на по-ниските ученици са действали като посредници между училището и ученика. Те получават и проследяват задачите, поставени онлайн, като ги натоварват значително, тъй като често им се налага да обясняват учебната програма на децата си поради липсата на лично присъствие на учителя - 14,8% казват, че учителите дори не преподават по време на онлайн обучението.

 

Като отрицателен резултат от онлайн обучение, 31,3% също споменават, че виждат детето си като по-заето от обикновено (поради обема на учебната програма и заданията). А 12,1% смятат, че многото различни платформи, използвани при онлайн обучение, са непрозрачни и почти непроследими. Някои намалиха обема на обясненията, докато други липсваха липсата на цифрови инструменти. Мнозина вярват, че последното трябва да бъде осигурено както за ученици, така и за учители.

 

В същото време няколко са виждали положителни моменти в онлайн обучение. Повечето (17,5%) смятат, че собственият график и обучението на учениците за независимост са най-важният положителен резултат. 11,9 процента подчертаха отношението и услужливостта на учителите. 7,9 процента от анкетираните намират онлайн формата за образование за по-удобна и фактът, че напускането на въстанието им в зори и по-малко стресира детето им, е по-спокойно през този период. Освен това има положителни страни като увеличаване на семейното време заедно или развитие на ИТ умения.

 Превода от тук.   https://eduline.hu/kozoktatas/20201112_tanarok_es_szulok_velemenye_a_tavoktatasrol

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Тъпанари с власт пълно по земните кълбета. При нас пробваха за известно време пролетта , онлайн и частично онлайн............лоши резултати. Сега им <директива> да изпълняват различно ПСР тестове, а скоро въведоха и антигенни , трябват им умерено ниво положителни. Онлайн обучение за сега не се предвижда, макар една група ченгопедофили от местните да потриват ръчички и разни други уродливи израстъци.....:D

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител
On 18.11.2020 г. at 20:39, laplandetza said:

Тъпанари с власт пълно по земните кълбета. При нас пробваха за известно време пролетта , онлайн и частично онлайн............лоши резултати. Сега им <директива> да изпълняват различно ПСР тестове, а скоро въведоха и антигенни , трябват им умерено ниво положителни. Онлайн обучение за сега не се предвижда, макар една група ченгопедофили от местните да потриват ръчички и разни други уродливи израстъци.....:D

Толкова ги интересува....Кат им набият носът от утре, ще почнат да пискат ами как-е, кво-е, що-е?

ПС Почти на веднъж починаха –през двадена– двама от основателите на рок групата Омега. 

 

Link to comment
Share on other sites

Напиши мнение

Може да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако вече имате акаунт, влезте от ТУК , за да публикувате.

Guest
Напиши ново мнение...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зареждане...

За нас

Вече 15 години "Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

 

За контакти:

×
×
  • Create New...