Отиди на
Форум "Наука"

Фантастиката става реалност в Япония


Recommended Posts

  • Глобален Модератор

http://realty.newsru.com/article/22aug2007/fuji4000

X-seed4000.jpg

Сграда, висока 4 км., с 200 м. по-висока от връх Фуджияма, ще се строи в морето край Токио. Основата е 6 километра, етажите 800, хората вътре от 500 000 до 1 милион, стойността от 300 до 900 000 000 000 долара, строителят Taisei, енергията изцяло слънчева....

То такива фантастични проекти има от началото на 20 век, но ето, че това май ще стане реалност.

Което вече създава свят, познати ни само от фантастиката от средата на 20 век....Защото с такива технологии идват и нови отношения, и нова култура, и нови навици и нови организации....

Link to comment
Share on other sites

  • Администратор

Те японците отдавна имат подобни проекти. Летище щеше да се строи във водата, но да си призная не помня в Япония или в Китай беше. А много се надявам да се осъществят не един, а няколко подобни проекта в близките 10-20 години...

Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

Приет ли е вече този проект? Това наистина ще бъде абсолютен връх на цивилизацията!

Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

Да, почват го! 22 век.... за такъв свят много пишеха фантастичните романи от средата на 20 век и ето, че ще стане и реалност...

Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор
Те японците отдавна имат подобни проекти. Летище щеше да се строи във водата, но да си призная не помня в Япония или в Китай беше. А много се надявам да се осъществят не един, а няколко подобни проекта в близките 10-20 години...

Летище във водата има в Япония, казва се Нарита и в ХонгКонг.

Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

Kansai International Airport, Oosaka

http://www.kansai-airport.or.jp/en/

---

Narita International Airport, Tookyoo

http://www.narita-airport.jp/en/

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Явно малко са изминили проекта японците или е малко по-различен проект. Този зап който говоря беше за Пирамида в залива на Токио висока около 1км и население до 750 000 човека, но тука формата е малко променена и е издължен проекта.

какво се учудвате?!?!?В Дубай догодина врати трябва да отвори около 800 метрова зграда,както и още куп небостъргачи само там(и най-съкпият и висок хотел е там). Като добавим Япония и Китай(имат много яки проекти особено за Пекин,Шанхай и Хонг Конг) излизаме със три държави който смятат да правят градовете си "небесни". Трите китайски града, Дубай и Токио ще бъдат нещо много нереално за нас след няколко годинки.

Ето нещо интересно, обърнете внимание че китайското присъствие в челото е внушително(особено ако се има предвид че Тайван е китайско)

http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%...%B5%D1%82%D0%B0

Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

БДЖ купи локомотив - шедьовър.

Новият локомотив Сименс ES64U2 е въвъден в редовна експлоатация по железопътната мрежа на странта, съобщават от БДЖ. Струващата близо 5 млн. евро машина е най-съвременната конструкция на универсален четириосен локомотив, която се произвежда от заводите на „Сименс". Концепциониран е за обслужване както на високоскоростни пътнически влакове, така и на тежки товарни влакове.

Машината е с асинхронни тягови двигатели и е пригодена за работа при двете най-разпространени в Европа системи на електрозахранване.

Локомотивът е с мощност от 6400 кВт (8704 к.с.) и развива максимална скорост 230 км/ч.

Със своята внушителна мощност, локомотив ES64U2 превъзхожда повече от два пъти по този показател четириосните и шестосните електрически локомотиви от парка на БДЖ.

Наред с високите технико-експлоатационни показатели, които притежава локомотив ES64U2 и постигнатото забележителното ниво по отношение на управление, поддръжка и ремонт, возилото се отличава и с атрактивен футуристичен екстериор постигнат чрез използването на стъклопласти при оформяне на външните челни стени на кабините.

На проведеното през 2001 г. в Париж изложение на железопътна техника, локомотивът е удостоен с престижната награда „Брунел" за най-добър дизайн.

Кабините за управление на машиниста и разположението на базовите модули в машинното отделение на локомотива предлагат съвременен ергономичен интериор и функционалност.

Машинистът управлява локомотива от климатизирана кабина снабдена с допълнителни нагреватели в зоната под краката, нагреватели против изпотяване на стъклата, щори за стъклата, отопляеми външни огледала задействани от машиниста и прибиращи се автоматично при ускоряване.

На разположение на локомотивния персонал е термокамера за съхраняване и подтопляне на храна и ободряващи напитки.

Управлението на локомотива се осъществява от пулт, разработен в съответствие с утвърдените европейски стандарти, с вграден модулен показващ уред, многофункционален дисплей, спирачни манометри и апаратура за влакова диспечерска радиовръзка.

Чрез дисплея от модулния показващ уред машинистът получава информация за измерените стойностти на контролираните параметри, работните състояния на локомотива, диагностика, повреди.

При възникване на повреда върху дисплея незабавно се появява пълна информация за нея и прецизни указания към машиниста за действията, които трябва да предприеме, с цел отстраняването й.

Същевременно цялата тази информация се дублира чрез повтарящи се през 25 секунди гласови съобщения, които продължават докато машинистът не отреагира правилно за всяка конкретна ситуация.

---

http://www.rail.lu/materiel/DispolokES64U2.html

Това е снимка на локомотива...

Сега очаквам да закупят от високоскоростни влакове http://www.rail.lu/materiel/DispolokES64U2.html

Това е снимка на локомотива...

Сега очаквам да построят нови жп линии - като японските Shinkansen (Нов път), както - и да закупят от високоскоростни влакове TGV от Франция, а от Япония - Hikari (Светлина)...

Ето снимка на френския високоскотюростен влак TGV (Tres grande vitesse - Много вискока скорост):

http://images.ibox.bg/2007/04/03/tg/519x344.jpg

Ето и снимки на японски високоскоростен влак Hikari (Светлина):

http://members.shaw.ca/deanchamberland/Vic.../shinkansen.jpg

http://www.obayashi.co.jp/company/rekishi/.../shinkansen.jpg

http://forumst.free.fr/image.php?image=htt...amp;frame=small

http://farm1.static.flickr.com/25/46057081_ca76d33921.jpg

Поглед отвътре:

http://www.tropicalisland.de/japan/hakone/...203008x2000.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

По тези две линии аз пътувах през октомври 2006.

post-471-1188973894_thumb.jpg

post-471-1188973899_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Напиши мнение

Може да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако вече имате акаунт, влезте от ТУК , за да публикувате.

Guest
Напиши ново мнение...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зареждане...

За нас

"Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

За своята близо двайсет годишна история "Форум Наука" се утвърди като мост между тези, които знаят и тези, които искат да знаят. Всеки ден тук влизат хиляди, които търсят своя отговор.  Форумът е богат да информация и безкрайни дискусии по различни въпроси.

Подкрепи съществуването на форумa - направи дарение:

Дари

 

 

За контакти:

×
×
  • Create New...