Отиди на
Форум "Наука"

ОСНОВИ НА МРЕЖОВИЯ МАРКЕТИНГ


fasrov5

Recommended Posts

  • Потребител

През последните няколко години, а още повече - в нашите трудни времена, все повече и повече хора търсят начини да печелят пари у дома си. Това най-вече се прави по интернет. В повечето случаи, резултатите от търсенето на възможности за печелене на пари у дома ще ви доведе до т. нар. мрежов маркетинг.

Както повечето неща по рода си от този вид индустрия са източник на противоречия в продължение на години заради начина, по който е структурирана. На пръв поглед може да изглежда, че е пирамидална схема, но разликата между една пирамида - схема и законен мулти левел маркетинг (MLM) е на няколко нива. Дружествата пирамидални схеми не са стока или услуга, която ви се предлага, като законните компании за Мултилевър Маркетинг които ви предлагат продукт или услуга.

Някои дружества понякога използват телевизия, радио, и други печатни медии, за да рекламират своите продукти и услуги, разходите са милиони долари. Мултилевъл компаниите не просто използват хората, които искат да правят пари у дома си, те правят реклама чрез словото и чрез референции за насърчаване на техните услуги и продукти.

Това е наистина една победа, за всички ситуации, която спестява стотици хиляди долари за реклама, докато компаниите продължават ефективно да насърчават по законен начин своя продукт или услуга, които те предоставят. Тези фирми обикновено работят много по-добре, защото хората, включени в тази система, работят заедно, за да си помагат един на друг, да се насърчават взаимно и да получат стотици хиляди долари комисионни от няколко нива под себе си.

Имайте предвид, че има хиляди измами в интернет от страна на компании, които се представят за легитимни. Мрежовият маркетинг е бизнес, в който е необходим дистрибутор за изграждане на бизнеса. Вие печелите пари от продажбите си, както и от продажбите на вашите дистрибутори. Това се нарича Мултилевъл Маркетинг и Ви се плаща от продажбите на вашата група на няколко нива в дълбочина.

Интернет е чудесен начин да се направят бързи пари и за изграждане на много големи приходи в много кратък период от време. С подходящата програма всеки може бързо да прави пари само с малко усилие.

Ето някои от основните преимущества на мрежовия маркетинг:

1. За да започнете МЛМ (мулти левъл маркетинг – или директен маркетинг-директни продажби) или домашен бизнес, именно бизнес, защото става въпрос точно за това – не са ви необходими много пари.

2. МЛМ можете да правите в удобно за вас време - след работа или в почивните дни. Два-три часа дневно или през ден са достатъчни.

3. В този бизнес рискът е много малък-може да започнете с 50-100 евро...

4. В МЛМ бизнеса можете да успеете независимо от възраст, пол, връзки, образование, местоживеене и предварителна квалификация.

5. Използвате проста, проверена и ефикасна система и така си спестявате много евентуални грешки и проблеми.

6. Разполагате с личен наставник, който вече е развил успешен бизнес и, който ви помага и работи заедно с вас, докато навлезете в нещата.

7. В хода на работата получавате финансова грамотност и практическо бизнес обучение, което може да промени целия ви живот и да ви помогне да осъществите стремежите си.

8. Работата с хора е много разнообразна и интересна, научава се много за човешката същност и се създават добри отношения и приятелства за цял живот.

9. Доходите ви не зависят само от вашия град или държава - добрите мрежови компании предлагат възможности в целия свят.

10. След 3-4 години можете да спрете да работите и все пак добре изградената от вас мрежа ще продължи да ви носи високи доходи.

Какво прави лицензирания представител на мрежова компания, за да рекламира и, съответно, продава нейните продукти. Кое е най-важното условие за успех в МЛМ бизнеса. Повечето хора всеки ден "правят" мулти-левъл маркетинг. Но на тях не им се плаща за това.

Помислете за момент върху горното твърдение. Използвали сме нещо, някакъв продукт и имаме добри резултати. Независимо дали става дума за това, че сме изгубили 7 см от обиколката си /след няколко годишни безуспешни опити и пръскане на стотици левове/, или сме махнали бръчките от лицето си, или пък сме попаднали на не много скъпа, но качествена ракия.

Ако имаме подобни попадения, бихме ли могли да ги пазим в тайна? В никакъв случай! Просто не можем да се удържим. Никой не може. Разказваме на нашите роднини и приятели, близки и познати за страхотната книга, която сме прочели, за чудесния нов ресторант, който сме открили, за хубавите филми, които сме свалили от интернет...

Маркетолозите смятат, че личните препоръки са причина за повече от 80% от всички първи продажби на продукти и услуги. От успеха на нашите препоръки зависят доходите ни в МЛМ бизнеса. Това не е най-добрият - това е единственият начин! И на колкото повече хора препоръчаме с успех нашите продукти, толкова по-големи доходи ще получаваме.

Ето и една препоръка към начинаещия мрежовик: НЕ ПРОМЕНЯЙТЕ НАЧИНА, ПО КОЙТО ПРЕПОРЪЧВАТЕ. Голямата грешка, която допускат много от новите хора в мрежовия маркетинг е, че след като това стане техен бизнес, те променят начина, по който препоръчват нещата, които харесват и обичат. Това не бива да се случва!

Начинът, по който препоръчваме хубави книги, дискове, любими ресторанти, ваканционни места и най-добрия препарат за премахване на петна, който сме използвали, е лишен от всякакво усилие и е напълно естествен. Ние го правим всеки ден. Повечето хора го правят всеки ден. Лесно е. Чувстваме се комфортно по начина, по който го правим, и го правим добре. Защо тогава да го променяме?

Това, което прави лесно и естествено за нас да препоръчваме нещата, които харесваме и обичаме и които ни правят добро впечатление, е връзката ни с хората. Да вземем един прост пример. Гледали сме филм, който ни е харесал много.

Разказваме на близките си за него, на много от тях. Не тичаме, обаче, към непознатите на улицата, за да им разказваме и на тях, нали? Нито пък събираме всички на работното си място на голямо събрание, за да обявим кой филм ни е допаднал толкова. Просто подхващаме естествено и без усилия темата по време на разговора си с ХОРА, КОИТО ВЕЧЕ ПОЗНАВАМЕ.

Да речем, че сме били изключително развълнувани и сме се обадили на няколко приятели, за да споделим с тях колко ни е допаднал този филм. Това отново няма да бъдат непознати, а роднини, приятели и колеги.

Защо тогава да препоръчваме по друг начин нещата, които предлагаме в нашия МЛМ бизнес? На някои от близките си сме се обадили веднага. Точно така е и в мрежовия маркетинг. С други сме се срещнали още на другия ден и сме им казали веднага за това. Същото е и в МЛМ. С трети сме разговаряли през следващите няколко дни и седмици и когато в хода на разговора ни се е представила възможност, сме им казали за филма.

Същото е и в МЛМ. И може би има съвсем нови хора, с които сме се запознали току-що, дори сме чули, как застанали на опашката до нас непознати са попитали: - Да сте гледали напоследък някой хубав филм? И ние се намесваме: - Извинете, тези дни гледах един страхотен филм. Искате ли да чуете нещо повече за него? Същото е и в мулти-левъл маркетинга.

Как ще засегнем темата за нашия продукт или бизнес възможност в разговора, зависи от отношенията ни с конкретния човек, с когото разговаряме. А хората, с които ни е най-лесно, най-естествено и НАЙ-КОМФОРТНО да говорим, са хората, КОИТО ВЕЧЕ ПОЗНАВАМЕ...

Едно от най-хубавите неща, когато използваме подхода да ПРЕПОРЪЧВАМЕ на хора, които вече познаваме е, че в този случай буквално сме презастраховани от отхвърляне. Когато сме ентусиазирани във връзка с нещо и наистина желаем някой друг да сподели нашето вълнение, а той не го прави, ние го приемаме като лична обида. Погледнете обаче на това по друг начин.

Случвало ли ни се е да препоръчаме любимия си филм на някой приятел, роднина или колега, който не е отишъл да го види? Каква е нашата реакция? Приемаме ли го като лична обида? Чувстваме ли се зле дни и седмици след това? Или просто отминаваме с лекота и си помисляме: -Жалко. Той няма представа какво изпуска... Същото се отнася и за мулти-левъл маркетинга.

Когато препоръчваме любимия си филм, казваме ли и на хора, за които знаем, че не ходят никога на кино? Не, казваме го на онези, които смятаме, че също биха го харесали. А знаем това, тъй като познаваме тези хора. Или поне знаем за някои от нещата, които харесват и които не харесват. А, ако сме приятели, знаем дори още повече неща за тях. Знаем, кои са най-важните неща за тях в живота.

Приятелствата и познанствата са основните елементи на МЛМ бизнеса. Препоръчването на продуктите на избраната от нас мрежова компания на хората, които вече познаваме, е най-добрият, единственият начин да изградите просто и с най-голям шанс за успех нашия МЛМ бизнес.

Редактирано от Р. Теодосиев
Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Здрасти!

Не съм против бизнисът но има няколко въпроса които обикновенно не се споменават.

Най старите клечки в региона във връзка директен маркетинг са

http://www.amway.com/en

http://www.oriflame.bg/

http://www.avon.bg/

http://www.aquasource.net/

и т. н.

Повечето от продуктите им имат сравнително добро качество и са малко по евтини от тези в супермаркета.

Но този, който се хване на хорото с по 10 -12 часов трудов ден (вкл. - в събота и неделя), може да си постигне една средна заплата. Затова обикновено трябва да участва на обучителен курс. После за определена сума трябва да се закупи стартовия пакет (комлект от мострите на продуктите на фирмата) и да тръгне. Лично или по телефон да звъни, да кани роднини, приятели, комшии на среща.

Обикновено текстът не е конкретен, а се старае да заинтересува слушателите си, че ще спечелят много (информация) , ако дойдат на лична среща... А, ако се включат в структурата му, пак ще спечелят почти без труд и без пари- точки, пари, подаръци ...

smokeing.gifНякой ми помага в редактирането...без подпис. Мерси.

biggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gif

Link to comment
Share on other sites

Напиши мнение

Може да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако вече имате акаунт, влезте от ТУК , за да публикувате.

Guest
Напиши ново мнение...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зареждане...

За нас

"Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

За своята близо двайсет годишна история "Форум Наука" се утвърди като мост между тези, които знаят и тези, които искат да знаят. Всеки ден тук влизат хиляди, които търсят своя отговор.  Форумът е богат да информация и безкрайни дискусии по различни въпроси.

Подкрепи съществуването на форумa - направи дарение:

Дари

 

 

За контакти:

×
×
  • Create New...