Отиди на
Форум "Наука"

stanislav_romanov

Потребител
  • Брой отговори

    17
  • Регистрация

  • Последен вход

Всичко за stanislav_romanov

  • Рожден ден Октомври 13

Contact Methods

  • AIM
    sta6o_rz

Лична информация

  • Пол
    Мъж
  • Пребиваване
    разград

stanislav_romanov's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Репутация

  1. 長谷川 Hasegawa (long valley river) 純一郎 Junichiro (pure first son) и ги написах на български и и излезе тва.... а на български е Дълга долина на река и Чист първи син
  2. ти казваш , че сме ще ли да бъдим по-неутрални , може би е та , но според мен нямаше да избегнем двете световни войни просто няма как! Хитлер пак е щял да иска да мине през Бг,въпросут е да ли сме ще ли да го пуснем!На коя страна сме щели да застанем?Според мен Борис и Филов па биха се съгласили за съюза,а и обстоятелствата са били такива,надали ако беше Санстафанска Бг нещо щеше да е поралично!Дори си мисля , че Югослявия щеше да отстоява притебнциите си по щгозападната граница още по твърдо. Ако Бг участва и в Балканскте воини не мислите ли ,че не бихме искали още територии,можеби тези които са били в рамките на второто бг цартсво....какво ни пречи да изявим желание за Бг на три морета?По-неутрална Бг - съмнявам се ,по-скоро да сме били по агресвни!Но съм сигурен ,че Сърбия и Гърция биха трепелили пред нас (дори се казва , че Сърбия я е страх от прекалено голямата Бг и затова (една от причините) обявява воина на Бг и така ....Сръбско-българската воина....) .Наистина културния обмен с Русия би бил факт.
  3. Ако Берлинския дговор не беше факт и България си беше по Санстефанския договор,как би се развила българската история след 1878?Дали 22.09.1908 г щеше да бъде по-назад във времето?Щеше ли България да има полза от някакви воини?Дали като по-голяма би се изушила да нападне малка Сърбия или Османската империя за да получи излаз на море?Ролята и в ПСВ и ВСВ ?Има ли смисъл да бъде на страната на тристрания пакт и централните сили,щеше ли Сталин да още повече да се лакоми за нашата родина?Или щяхме да си останем демократична държава?Има доста моменти,които не биха отговаряли на историята , която знаем сега!Какво мислите вие?
  4. моят ник идва от името ми -Станислав(тъй като много си го харесвам,пък и доколкото знам е име на светец и име на полски крал) а романов-на руския род ,тъй като много харесвам руската история ,а и името ми изглежда много звучно и ходи на Станислав
  5. винаги съм чувал за разновидностите на християнството или че Иисус и Алах са един бог,в като вярват различн народи....Пиша тази тема за да резбера всичко около християнството и този слух за мюсулманството и Иисус!Моля всички,които знаят интересн и любопитни неща да ги споделят би ми се искало да разбера разликата между католици,православни,лютерани и протестанти !знам,че ще ми помогнете
  6. Сега, като дете и ученик, нека и аз да дам собственото си мнение... 1. Мотивирани ли са те да учат? - Не! Аз имам много съученици, някои от тях имат желание да учат, но обстановката и тези ученици, които не учат и уж са модерни, пушат напиват се, друсат се... Те управляват ученическия свят, те са модерните, важните и така нататък! А ти, ако си умен и искаш да учиш, значи си зубър! Ето това е простия свят на ученика! 2. Осигурява ли им се нормална обстановка за това? - Аз вече казах за социалната, за материалната база - зависи от училището и времето, с което разполага един ученик. А, е, да, зависи и от семейната среда и така натък... общо взето - да, нормална е обстановката. 3. Мотивирани ли са учителите им? - За да си учител, трябва да имаш едно такова чувство на желание да помогнеш, да се чустваш добре сред деца... За щастие, все още много учители са такива! Но има лоши деца, които ги нервират и ги изкарват от релси! 4. Дава ли се възможност за творчество на учениците или се кара по наизустяване? - Естествено, възможности за свободно творчество има и то - много, просто учениците нямат желание... 5. Занимават ли се индивидуално с надарените деца, както и с тези, които изостават? - О, да! Виждал съм го с очите си, дори и аз съм ходил да ми обяснят нещо или извънредно - за да взема нещо допълнително покрай уроците, независимо дали е покрай олимпиади или състезания! 6. Колко практически занимания имат децата - приложно изкуство, занаяти, собствени научни проекти, разходки до музеи, галерии, паркове и т.н. и т.н.? - Ето тук българското образование куца!!! :!!!: Аз не знам дали знаете, но във Франция, да речем, децата тръгват на 5 или 6 годишна възраст на училище и учат езици от рано, уроците по природните науки минават в специализирани кабинети и с много проекти, които да развият фантазията, мисълта и творчеството на ученика... да го накарат да се увлече по урока! А в България - суха и скучна теория по физика, химия, биология... не е интересно, само теория, без никаква практика! Тук просто никой не иска да се занимава, убива се чувството за желание! 7. Поощрява ли се критичното мислене на децата - разрешава ли им се да поставят под съмнение преподаваните им тези аргументирано? - Ъпсурт! Ти, ако кажеш, че директора има грозна пъпка на носа си, ще полагаш обществено-полезен труд! административните и социалните йерархии са се смесили (по мое мнеие, това е останало от комунизма) и ученикът е роб с права, от които все още важи само това, че той не може да бъде удрян (макар че и това негово право се нарушава много често)! Според мен, трябва коренна промяна на образователната система, доста по-високи заплати за учителите и много "екстри" за ученицте - нормални стаи, кабинети, спортни занимания, специални предмети - беседи, в които да се коментират неща от живота и такива предмети като философия, свят и личност... все неща, които въпитават! (Убедих се в това след тези трагедии в България, Гърция и Франция с тези убити студенти и деца), театрални пиеси от и за деца.... и така нататъка! Просто животът на ученика не е забавен, сега е пиене, купони, шум, музика, цигари, алкогол и наркотици... нищо интересно и просто се търси тръпката в живота... 8. Отразяват ли се всички възможни тези по спорните теми (например за образуването на Българската държава) в учебниците или се налага официална доктрина в авторитарен стил? - Предимно - в авторитарен стил! 9. Стимулира ли се състезателният принцип сред децата и техните амбиции? -НЕ! 10. Стимулират ли се солидарността и социалната интелигентност на децата? Учат ли се децата как да се справят с реални ситуации в живота - защита от дискриминации, от криминални действия? - Хм... Съвсем малко... по принцип, тази задача е на класния ръководител в часа на класа (аз лично в часа на класа уча по френски...) 11. Имат ли свободата да избират част от преподавания им материал, за дивергиране на познанията (и специализацията на децата) или карат всичко "по стандарт"? - А, не! В училище, каквото ти кажат и както ти кажат, това и така учиш!
  7. освен това честно да ви кажа се замислих какви красоти и богатства имаме жителите на Земята!щом правиш такова ставнение "че са от друга планета"това означава че почти не се виждат такива неща на живо,което е жалкото...а колкото до богатството забележете,че тази страна,в които са тия красоти си пази природните богатства,а ние не стига,че имаме в изобилие,ами ги пилеем се едно са болкук! срам ме е от това!
  8. потресен съм!!!!тази болест е ужасна !!!не им се подигравам,но са като живи мъртавци!което ми напомня за концлагерите!
  9. ако питате мен както виждате американците се избиват по между си,тръгнали да ми се занимават със световни проблеми....
  10. чудесни и добре информиращи карти,искам да попитам има ли хора които желаят да се позанимават с древна история?
  11. форума не е готов абе нищо не е готово както трябва,сами го виждате ние сме само трима и гледам да не затрупвам другите с работа и всяка събота събирам материалите,които са направили през седмицата !явно всичко ще стане много бавно за жалост,но както се казва:"бързата работа срам за майстора"
  12. незнам при мен излизат а ако успеете да влезете в сайта отдолу има глобусче като го натиснете ви прехвърля във форума
  13. много скоро ще пусна прототип на сайта за да видя да ли ще ви хареса!ще ви помоля да си кажете мнението за дизайна,искам на всички да им е приятен! Eто обещания сайт и форума му: сайта - http://www.atlasche.hit.bg/ - прототип, коjто не е в много добро състояние, но за сега това наj-накрая ще му обърнем внимание, тъй като сега работим по съдържанието! форума - http://www.bgatlas.21.forumer.com/index.php - може да се регистрирате и да пишете материали или каквото си искате в темите!
  14. тези карти са страхотни!благодаря!и все пак искам още(ненастен съм) и някои ако иска да ми каже,че иска да бъде част от сайта,и извинете за това,че съм изпуснал да спомена и моя сакйп :sta6o_rz! аа да знаете имам нужда от карти на древен египет ,рим-република и имаперия,асирия,месопотамия,ако има и триизмерни ще е много добре!аи ако знае интересни саитове ще чакам и линкове!
  15. stanislav_romanov

    АТЛАС

    доста добре разгледах форума! забелязах тази тема "атлас" и като влязох карти и разбъркана информация !веднага врътнах едно чатче на моите приятели(босовете на списанието) и им казвам:-пичове тая тема "атлас"си я заплювам да я направя на онлайн енциклопедия и те ми викат -ще бъде трудно! почнах сайта...след около седмица изпитах нужда на помощ,помощ с материал и забавни хора,с които да си помагаме за сайта!за това сега ви моля за помощ: ВИКАМ ВСИЧКИ АВАНТЮРИСТИ С МНОГО ХЪС И ТЪРПЕНИЕ,ВСИЧКИ ОБИЧАЩИ НАУКАТА,И ПО ТОЧНО -ИСТОРИЯТА И ГЕОГРАФИЯТА ,ПИШЕТЕ МИ НА ЛС ИЛИ В СКАЙП !НЕКА СИ ПОМОГНЕМ И ДА НАПРАВИМ ЧУДЕСЕН "АТЛАС"! пп-както винаги почвам всичко с краката на долу! не ви представих идеята ми напълно! ето и нея: -правим сайт - енциклопедия на тема гоеграфия и история -всичко е разделено- историята на периоди(древността ,ренесанс...) -географията по континенти.... -по историческата част набирам хора,които се интересуват силно от история или просто са луди по нея (като мен ) -същото важи и за географията -сайта носи името атлас,което подсказва смисъла на сайта! ако не искате да помагате усърдно,може поне да помогнете с карти- географски и исторически!особенно,ако са старинни!!!!! -освен карти и много готини картинки и изображения си мисля да има информация и история към картинките -тези,които обичат фимлчетата може да скроят няколко с картинки и текст(под текст става въпрос като научно популярни филмчета с приятни текстчета и лесно разбираеми !) ако имате идеи или въпроси пишете тук!!!!!! благодаря за вниманието!

За нас

"Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

За своята близо двайсет годишна история "Форум Наука" се утвърди като мост между тези, които знаят и тези, които искат да знаят. Всеки ден тук влизат хиляди, които търсят своя отговор.  Форумът е богат да информация и безкрайни дискусии по различни въпроси.

Подкрепи съществуването на форумa - направи дарение:

Дари

 

 

За контакти:

×
×
  • Create New...