Отиди на
Форум "Наука"

Alibaba счупи рекорда на Singles Day с над $30B


Recommended Posts

  • Администратор

Alibaba счупи рекорда на Singles Day с над $30B в продажби и над 1.042 млрд. поръчки! 🇨🇳 Китайският „Черен петък“ продължава да носи приходи!

1111-employees-on-campus-992x558.jpg

Китайският гигант за електронна търговия Alibaba постави нов рекорд за продажби по време на Singles Day, най-голямото 24-часово събитие в света за пазаруване.

Брутната стойност на продадената стока в различните платформи за пазаруване на Alibaba надмина миналогодишното постижение от 213.5 млрд. юана (близо $30.B) още в понеделник следобед (китайско време) и продължава да нараства през останалата част от деня. Към 18:31ч. поръчките вече са били 1.042 млрд.

Това е 11-ото издание на ежегодното събитие Singles Day, наричано още фестивалът за пазаруване Double 11, защото се пада на 11 ноември. По време на денонощния период, който започна в полунощ в Сингапур и Хонконг, Alibaba предложи огромни отстъпки в своите сайтове за електронна търговия като Tmall.

Продажбите на Alibaba в рамките на Singles Day през миналата година надхвърлиха разходите на потребителите на всеки един американски Черен петък или Кибер понеделник - двете най-големи предпразнични събития за пазаруване в САЩ.
За да ускори продажбите, Alibaba разшири броя на предлаганите отстъпки в рамките на тазгодишното събитие и постави сериозен акцент върху живото предаване чрез своите платформи, за да помогне за продажбата на стоки. Лайвстриймингът беше част от пазаруването в голяма част от сайтове за електронна търговия.
Новият рекорд на Alibaba в рамките на Singles Day идва в момент, когато китайската икономика отчита забавяне на растежа, а конкуренцията от други местни търговци се засилва. Alibaba е името, често свързано с мегапазаруване, но конкурентите JD.com и Pinduoduo предлагат собствени алтернативи.

Денят започна силно за платформата на Джак Ма, като само в първия час от отварянето на онлайн пазаруването приходите бяха вече $12.01 млрд. В рамките на час и половина продажбите на Alibaba надхвърлиха общия брой, постигнат на Singles Day през 2016 г.

Някои от най-продаваните продукти в началото на деня включваха 5G версията на смартфона Mate 30 Pro на Huawei, както и iPhone 11 Pro и Pro Max на Apple, отбелязва CNBC.

На фона на продължаващата търговска война между САЩ и Китай имаше известно притеснение, че американските марки могат да бъдат бойкотирани от китайските потребители, но това не се оказа така.

САЩ беше втората страна по приходи от продадени продукти сред страните, които продават в платформите в Китай.
 
 
Link to comment
Share on other sites

Напиши мнение

Може да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако вече имате акаунт, влезте от ТУК , за да публикувате.

Guest
Напиши ново мнение...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зареждане...

За нас

Вече 15 години "Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

 

За контакти:

×
×
  • Create New...