Отиди на
Форум "Наука"

Б. Киров

Потребители
  • Брой отговори

    4747
  • Регистрация

  • Последен вход

  • Days Won

    156

Б. Киров last won the day on Август 23

Б. Киров има най-харесвано съдържание!

Репутация

5668 Академик

Всичко за Б. Киров

Лична информация

  • Пол
    Мъж
  • Интереси
    история, изкуство, литература, кино

Последни посетители

6009 прегледа на профила
  1. Да, безспорно, той умееше да "чува" мислите на хората, нали си спомняте онзи момент, когато посети възрастна двойка работници в предградията и поговори с тях, той имаше емпатичната способност да усеща тревогата на подобни хора... и им предложи решение - "да си върнем контрола". Във филма имаше и още един много впечатляващ момент - когато се срещна с представителя на Кембридж Аналитика, онзи носеше куфарче, в което му каза, че има данни за милиони гласоподаватели, за които знае ВСИЧКО в реално време, та тогава погледът /камерата/ на Къмингс се плъзна по хората около тях и се разходи по сма
  2. Този филм ми е един от любимите. В него историята на Брекзит беше разказана като заслуга главно на един човек, Доминик Къмингс, който буквално в последния момент обръща нагласите в британското обществено мнение и изтръгва победата от ръцете на "оставащите". Прави го с намирането на правилния и точен слоган "Да си върнем контрола", около който изгражда цялата си кампания. Така или иначе, гласуването беше световна сензация, подобна на изборната победа на Тръмп през 2016. Общото и в двата случая е намесата на Кембридж Аналитика. Къмингс нямаше никакъв шанс, колкото и гениален маркетолог да е, без
  3. Да погледнем какво се е случило с пазара на марката Hush Puppies след "повратната точка" през 1995, която е фиксирана в горните цифри: In 2013, Oprah Winfrey names Hush Puppies as her favorite shoe. Today, more than 17 million pairs of shoes are sold every year in 165 countries. https://oklahoman.com/article/5593233/hush-puppies-shoes-celebrates-60-years https://www.in2013dollars.com/us/inflation/1995?amount=1 При това цената реално не е мръднала от 1995: средно тогава тя е била 60-70 долара на чифт, днес е около 100 долара, но коефициентът на инфлация е 1.71, тоест цената
  4. Според мен най-важен е Продуктът. Има една почти класическа книга от Малкълм Гладуел, "Повратната точка" изградена около история със зашеметяващия успех на продажбите на обувките Хъшпъпис през 1995 - Гладуел дава за пример на "повратна точка" успешния маркетинг на търговската марка, когато малка група хора с минимални усилия преобръщат инерцията/кинетиката на махалото, в случая на пазара, в обратна посока. Авторът се опитва да обобщава този успех като правило и го разпростира като универсален принцип за всички сфери на маркетинга. Тук обаче е разказана същата история от по-различена гледн
  5. Дейност за създаване на комуникация, доставка и обмен на предложения, които имат стойност за клиентите и техните партньори. Четирите елемента на всеки маркетинг са Продукт,Цена, Дистрибуция и Реклама.
  6. Да, включително. Социалните медии, управлявани от ИИ са "магистрали", по които може да премине бързо и ефективно от точка А до Точка Б всяка една платформа, стига да има умение и възможност да бъде управлявана там. По начало те така са замислени, а Фейсбук е най-голямата - в САЩ тя осъществява над 55 процента от цялата електронна търговия като реклами /оттам имат 55 млрд. приходи за миналата година, чиста печалба 21 млрд/ и има приблизително толкова голям дял в целия сегмент на социалните медии в САЩ - над 220 млн. абоната с акаунти. Веднага след тях са YouTube на Гугъл /в свето
  7. Е, аз не съм глух, нито любител на безплодни спорове, хубав ден.
  8. Това е откровена глупост, ИИ управлява почти всичко в Интернет, и много други неща - роботите и самоуправляващите се автомобили например, това са алгоритмите. Да, ИИ не чувства и усеща, но РЕГИСТРИРА по милиони параметри усещанията и чувствата на хората и съставя по алгоритъм карта на всичко това, той групира хората по този алгоритъм. От което следва, че кандидат, който има точна карта на тези хора, може да им говори със знанието за техните мисли, чувства и усещания, той има огромното и решаващо предимство пред свой съперник, който не притежава тази "карта". Затова можеш
  9. Колега, да синтезирам в няколко изречения доста дългата статия, която постнах, и която явно не сте прочел внимателно: Това означава обучение на изкуствен интелект на техническия гигант Фейсбук, за да събере правилната аудитория от разпръснатите фрагменти от потенциално подобни хора. Хората които провеждат кампанията трябва да научат машина /Изкуственият интелект на Фейсбук/, как тази машина да намери тяхното политическо „племе”. Тогава тази машина /Изкуственият интелект на Фейсбук/ намира хора, които изглеждат подобни по своите политически възгледи. По този начин Facebook включва машината
  10. Така мислят и тези двама представители на шопската академична мисъл.
  11. За който представлява интерес, за мен беше, съм го превел: Ако анализирате хиляда от милионите реклами във Facebook, които Доналд Тръмп е пуснал, ще ви е трудно да повярвате, че те представляват печеливша стратегия. Те рециклират едни и същи изображения и теми, отново и отново: Тръмп, фотошопиран пред знаме, сочи с пръст. Тръмп пляска пред публика. Тръмп вдига палец нагоре или се усмихва на микрофон. Всяко едно изображение се залива в патриотично червено или синьо. Текстът почти винаги отправя призив за действие: Купете тази шапка, подпишете тази петиция, RSVP на този митинг. В на

За нас

Вече 15 години "Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

 

За контакти:

×
×
  • Create New...