Отиди на
Форум "Наука"

Мрежата през 2007 година


Recommended Posts

  • Потребител

МРЕЖАТА ПРЕЗ 2007 ГОДИНА

Развитието на Интернет през последните години доведе до естествени промени в уеб пространството и начините на представяне и използване на възможностите му.

Едно от най- важните прозрения на специалистите по Интернет маркетинг през 2007 година е това: нужни са убеждаване, чувства и доверие!

Сайтовете не трябва просто да показват данни и да чакат нещо да се случи. Те трябва да убеждават потребителите да станат клиенти. Това, че нещо може да бъде направено, не значи, че ще бъде направено.

Тестовете за ползваемост показват, че потребителите се справят отлично в сайта, но в действителност хората нямат нужда и не искат да ползват сайта. Когато замисляме услуга или проектираме сайт, първо трябва да си задаваме въпроса дали потребителите искат да направят нещо. Едва след това трябва да мислим дали могат и как.

Братята Браян и Джефри Айзенбърг отдавна говорят и пишат, че това е правилният подход, а през 2005 г. издадоха и книгата си „Призив за действие: тайни формули за подобряване на резултатите в Интернет”.

Подсъзнанието е много важно за действията на хората, защото решенията, които вземаме, се определят на подсъзнателно ниво въз основа на мотивацията и чувствата ни. Чувствата или емоциите напоследък са всепризнат фактор за доброто взаимодействие на хората с продуктите (а и не само с тях).

Преди се смяташе, че емоционалността не е от значение при проектирането, но вече се знае, че само ползваемост или само функционалност не стигат. Сайтовете трябва да търсят начини да създават положителни чувства у потребителите си. Именно поради това дизайнът и изпълнението трябва да внушават и поддържат у клиентите определени е емоции.

Според клишето, доверието е нещо, което трудно се печели и лесно се губи. За поддържане на доверието обикновено се разчита на отделите за връзки с обществеността и обслужване на клиенти. Истината е, че фронтът на доверието е много по-широк. Доверието трябва да се измерва и наблюдава! Трябва непрекъснато да се търсят начини за подобряване и повишаване на стойностите му. Интернет маркетингът ни насочва към ред решения в това отношение, но познанията на българските бизнесмени в тази област са направо плачевни…

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

Link to comment
Share on other sites

  • Администратор

Тук нещата седят малко относително...

Ти говориш общо за "проблема", но има огромна разлика за това какви потребители ще посещават дадения сайт, възрастова, социална и дори образователна...разлика...

Ако искаш да пречупиш тези граници ти е необходимо повече от маркетинг...трябва ти и подход и да разбираш самия потребител да знаеш и да задоволяваш желанията му..., което в днешно време много много не се прави...разчита се на рекламата и на масовото "посещение" - в тези дни играе голяма роля "простотията"..., която сам виждаш е навсякъде из интернет...и точно тя най-много се посещава...

Link to comment
Share on other sites

Напиши мнение

Може да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако вече имате акаунт, влезте от ТУК , за да публикувате.

Guest
Напиши ново мнение...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зареждане...

За нас

Вече 15 години "Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

 

За контакти:

×
×
  • Create New...