Отиди на
Форум "Наука"

Twitter в цифри


BG-Science

Recommended Posts

  • Администратор

Twitter в цифри

Глобалната аудитория Twitter.com се е увеличила със 109% от лятото на 2009 до лятото на 2010 г.

В САЩ аудиторията на Twitter е увеличила с 22% през миналата година, срещу 106% в Европа.

49% от американците използват микроблогинг инструмент като Twitter.

72% от посетителите на Twitter.com през февруари 2010 г. живеят извън САЩ

2.1% от френските потребители на смартфони са клиенти на Twitter, те са на четвърто място в света

11.9% от американците имат акаунт в Twitter. Това нарежда САЩ зад Индонезия (20.8%), Бразилия (20.5%) и Венецуела (19%).

71% от акаунтите в Twitter са неактивни.

19% от потребителите не следват никого.

8% от акаунтите в Twitter имат между 100 и 999 последователи, и само 1% от акаунтите имат над 1000 привърженици.

75% от туийтовете са изпратени от 5% от най-активните потребители. 90% от Tweets са изпратени от 10% от най-плодотворните потребителите

39 000 000 американци използват социалните мрежи. Само 7% от тях членуват в Twitter

19% от редовните потребители на социални мрежи са членове на Twitter.

По възраст потребителите на Тутър са 35-44 годишни (19%),12-17 годишните (18%), 25-34 годишните имат най-голямо предствителство.

39% от членовете на Twitter имат по 3 или повече компютъра. 85% от потребителите влизат в профила си от две или повече места.

65% от потребителите на Twitter влезат по веднъж или няколко пъти на денонощие

Сред потребителите на интернет 7% от жените са потребителки Twitter и 6.5% от мъжете.

38% от мъжете и 29% от жените изпращат свои туитове.

В Twitter, жените следват известни личности (18%) и търсят промоции на продукти и услуги (16%).

В Twitter мъжете се интересуват от текущите събития (23%), от политика (15%), от тестването на нови продукти (17%) и от спорта (15%).

15% от потребителите на Туитър са хетеросексуални, а 29% - хомосексуални.

73% от редовните и 58% от нередовните потребители следят внимателно какво харесват лицата, които са избрали да следват.

23% от американските потребители четат туийтовете. Ако 52% от американците имат акаунт в Twitter, 48% четат туитове всеки месец, без да имат профил там.

72% от редовните потребители на Twitter имат свой блог там. Свой блог другаде в интернет имат 14% от световните потребители.

75% от редовните потребители на Twitter пишат във форуми спрямо 25% от световните потребители.

85% от всички туитове са оригинални и са само 15% от retweet (преповтаряне)

28% от преповтарянията съдържат и мнението на този, който ги е пуснал. 38% от RT включват (и друга) новина, 34% - лично мнение. 28% адрес на уеб-сайт.

20-те Twitter потребители с най-голям брой последователи са предимно медийни компании и други източници на информация или известни личности.

20-те Twitter потребители, които са най-retweeted, са информационни сайтове или услуги за обобшаване на съдържание.

20-те най-споменавани Twitter потребители са предимно известни личности.

15% от потребителите на Twitter са готови да го напуснат, ако бъдат атакувани от реклами. 50% казват, че не могат да се противопоставят на рекламите в сайта. 16% от потребителите на Twitter ще използва сайта повече, ако в него ИМА реклами.

Никой от потребителите на Twitter НЕ би се съгласил да си плаща, за да има акаунт там.

70% от членовете на сайта намират рекламите,пускани в сайта, за досадни.

49% от потребителите на Twitter отказват да следват марки и фирми.

42% от потребителите на Twitter събират информация за продукти и услуги, 41% от потребителите предоставят такава информация.

12% от туитове съдържат марка. Сред цитираните марки 22% са социални мрежи и 17% са технологичнии марки.

5-те най-цитирани имен на марки в Twitter са: Twitter, Apple, Google, YouTube и Microsoft

Само 1% от текстовете, споменаващи имена на марки, са генерирани по време на разговор с представител на марката.

41% от вестниците имат свой профил в Twitter през 2010 г., спрямо 35% през 2009 година.

49% от вестниците имат блог, 47% имат он-лайн телевизия и 20% излъчват интернет подкасти.

8% от туийтовете са изпратени от марките, 91% - от физическите лица и само 1% - от знаменитости.

94% от туийтовете са лични съобщения и 2% са с професионална насоченост

23% от работодатели се консултират с Twitter акаунта на кандидатстващите за работа при тях.

51% от потребителите на Twitter заявяват, че са фирми/марки.

41% от фирмите се опасяват, че служителите им разпространяват поверителна фирмена информация чрез Twitter.

60% от Twitter потребителите изказват мнението си за продукти и услуги.

Според http://validator.w3.org/ , сайтът http://www.twitter.com/ има 14 грешки на валидизация.

Репутацията на сайта и броят на потребителите му са два различни показателя. Интересно е да се отбележи, че въпреки репутацията си, която е подобна на тази на Facebook, Twitter е все още няма този огромен брой членове, какъвто има Фейсбуук. Дори ако Twitter има по-малко потребители от Facebook, членовете му са свързани с мрежата много по-често. Twitter изглежда създава по-голяма зависимост, отколкото конкурентните сайтове. Микро-блоговете са маркетингов инструмент за изграждане на общност от клиенти или потенциални клиенти, по-подходящ от вариантите, предлагани от други социални мрежи, за да изгради общност от клиенти или потенциални клиенти.

Превел: Неделин Бояджиев

http://reyt.net/

Link to comment
Share on other sites

Напиши мнение

Може да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако вече имате акаунт, влезте от ТУК , за да публикувате.

Guest
Напиши ново мнение...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зареждане...

За нас

Вече 17 години "Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

За своята близо двайсет годишна история "Форум Наука" се утвърди като мост между тези, които знаят и тези, които искат да знаят. Всеки ден тук влизат хиляди, които търсят своя отговор.  Форумът е богат да информация и безкрайни дискусии по различни въпроси.

Подкрепи съществуването на форумa - направи дарение:

Дари

 

 

За контакти:

×
×
  • Create New...