Отиди на
Форум "Наука"

Въпрос за кръщението


алантион

Recommended Posts

  • Потребители

Няма проблем нито в кръщаването на деца, нито в кръщаването на възрастни. Не само Библията, а и историята на Църквата е оправдание за дадена практика.

Впрочем, да, жената беше убедена атеистка. Също така беше и убедено буржоазна. Това я правеше православна атеистка, което е очарователна комбинация.

А, да, казват, че трябвало да се пости и да се изповядаш преди причастие. От друга страна някои твърдят, че мирянинът трябва да се причестява само четири пъти годишно, а други се придържат към ежеседмично причастие. В решенията на съборите пък пише, че ако три седмици поред пропуснеш причастие, си се самоотлъчил от Църквата. При това положение смятам да си се придържам към относително редовно причастие без да прекалявам с постите и изповедите. Прекален светец...

Link to comment
Share on other sites

  • Мнения 54
  • Създадено
  • Последно мнение

ПОТРЕБИТЕЛИ С НАЙ-МНОГО ОТГОВОРИ

ПОТРЕБИТЕЛИ С НАЙ-МНОГО ОТГОВОРИ

  • Потребител

Е, сигурно щото му е било нужно да повярва първо и да се покае..... :w00t:

Интересно ще са го обрязали т.е. встъпил е в завет с Бога, на осмия ден от раждането Му? Дали пък го е искал? Юдейските младенци дали са вярвали, та са предприемали обрязването?

Да, да цитираме Библията - Иисус казва "Идете научете всички НАРОДИ...."!!! "Народ" - включва и деца, и жени, и мъже... Някъде да не е казал специално - "жени", или "мъже", или "старци", та изключвате младенците? Нима има истинска вяра преди кръщението, истинско покаяние преди кръщението, и истинско знание преди кръщението - ако е така... защо ни е Дух Светий при Кръщението? И кое ви дава право да решавате, че душите на младенците се противят на Бога?

И цитата свидетелства, че НАУЧАВАНЕТО става чрез КРЪЩЕНИЕТО т.е. чрез получаването на Дух Светий:

[28:19] И тъй, идете, научете всички народи,

как да ги научат?:

като ги кръщавате в името на Отца и Сина и Светаго Духа

1. Защо приравняваш юдейското обрязване с християнското кръщение? Това най-малкото буди недоумение в мен.

2. Разбира се, че под народи се имат предвид всички възрасти, но дали девет годишната ми дъщеря схваща точно за какво иде реч? Не, не схваща и поради тази причина тя не е кръстена. Да, аз ще я науча и Я уча, четем Библията заедно, но когато стане достатъчно голяма сама ще вземе решение, защото това е въпрос на личен избор.

3. Човече, как така ще се кръщаваш, ако не вярваш! Разбира се, че има истинска вяра преди кръщението! Иначе няма да има кръщение. Да се кръстиш без да си повярвал е малко ... безумно.

Навсякъде - и в Евангелията, и в Деяния на апостолите, можеш да си намериш цитатите и сам, хората първо са повярвали и после да се кръстили

3. Душите на младенците не се противят на Бога - точно в Библията пише, че на "такива е Божието царство".

4. Не знам дали ти е направило впечатление, че кръщението с вода и със Светия дух са две различни кръщения. И по тази тема има доста в Деяния на апостолите.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребители

Естествено, че човек се кръщава след като е повярвал.

А щом децата не се противят на Бога, щом душата е по природа християнска - значи е най-подходящо да се кръщават именно деца.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Естествено, че човек се кръщава след като е повярвал.

А щом децата не се противят на Бога, щом душата е по природа християнска - значи е най-подходящо да се кръщават именно деца.

Аз исках да кажа друго по отношение на децата - до определена възраст те се невинни, тоест не им се вменява вина, нищо, че грешат и дори и да почине някое то си отива при Бога. По същността си кръщението е израз на вярата ти, на това, че си повярвал, че греховете са ти простени и си се покаял и на това, че "умираш" за греха и света и се раждаш за Бога. А децата няма от какво да се покайват. Може ли едно дете на две години, да речем, да знае какво означава тази дума "покаяние" и може ли друг вместо него да отговаря за това? Аз мисля, че не можеш от името на друг човек да кажеш "Отричам се от дявола! Покайвам се от греховете си!" Все едно аз да се отрека от алкохола от името на някой алкохолик и той вече да не е такъв!? Съгласен ли си?

Link to comment
Share on other sites

  • Потребители

Абе хем съм съгласен, хем не. Шантава работа. От алкохола може да се откаже само лицето Хикс обаче от Дявола може да се откаже и кръстникът на лицето. Как и защо е така не съм съвсем наясно, но щом Църквата го е възприела, значи е така.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребители

Аз исках да кажа друго по отношение на децата - до определена възраст те се невинни, тоест не им се вменява вина, нищо, че грешат и дори и да почине някое то си отива при Бога. По същността си кръщението е израз на вярата ти, на това, че си повярвал, че греховете са ти простени и си се покаял и на това, че "умираш" за греха и света и се раждаш за Бога. А децата няма от какво да се покайват. Може ли едно дете на две години, да речем, да знае какво означава тази дума "покаяние" и може ли друг вместо него да отговаря за това? Аз мисля, че не можеш от името на друг човек да кажеш "Отричам се от дявола! Покайвам се от греховете си!" Все едно аз да се отрека от алкохола от името на някой алкохолик и той вече да не е такъв!? Съгласен ли си?

О, Кръщението е само знак /"израз"/, така ли? Никакво "НОВОРОЖДЕНИЕ"? Само знак, ама не - явно е повече от знак, защото е казано, че който не се роди от "вода и Дух" няма да влезе в Царството Божие! Да, нямат лични грехове, а какво правим с Първородния грях, с който се раждат?

Всъщност ако имаш истинска вяра, знание за Бога преди Кръщението, преди да получиш Дух Светий.... то па наистина - за какво ли е Дух Светий, само на апостолите е нужен, за да разберат това, което им казва Иисус и Той затова им го праща... виж ние нямаме нужда явно..... ега ти...

1. Какво е обрезанието - предобраз на кръщението, то е ВЛИЗАНЕ В ЗАВЕТ с Бога - та нима не е нужна вяра - кой ги пита младенците юдейски дали да се обрежат?

2.Личен избор - Кръщението не отнема личния избор. Нали не казваш, че ставаш марионетка след Кръщението? Та ти лишаваш дъщеря ти от общение с Дух Светий, който да я учи и наставлява във вярата още от младенцеска възраст, защото.... разчиташ на себе си... ти да го направиш?Ама е казано да се научат хората КАТО СЕ КРЪЩАВАТ - така учи Словестната Икона на Бога - Библията!!! И къде е изборът на младенеца ДА Е ОТДЕЛЕН ОТ БОГА, ОТ ОБЩЕНИЕТО С ДУХ СВЕТИЙ И С ИИСУС ЧРЕЗ ПРИЧАСТИЕТО?

Е, чудесно... защо ли ни е Кръщението - само знак....безсмислен знак, демонстрация на вяра просто за пред хората? Или за пред Бога?

3. Иисус не каза - "КРъщавайте вярващите", а каза "Идете научете всички народи КАТО ГИ КРЪЩАВАТЕ..."!!! Дори и в тези думи:

[16:15] И рече им: идете по цял свят и проповядвайте Евангелието на всички твари.

[16:16] Който повярва и се кръсти, ще бъде спасен, а който не повярва, ще бъде осъден.

Вярата е поставена като условие за спасение, не неотменно условие за кръщение.

Щом и ти казваш, че душите на младенците не се противят на Бога - следователно това общение с Бог не е насилие над тях, нали?

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Чакай, бе, човек, аз ли не обяснявам или ти не ме разбираш? Кръщението не е "само" знак, разбира се. Но спора беше, дали първо е повярването и покаянието или кръщението.

За новорождението - ами мен Бог ме новороди преди да се кръстя, а пък след като се кръстих във вода получих Светия Дух. Явно трябва да се изказваме по-ясно.

Я да те питам - ти имаш ли Божия Дух и как разбра, че го имаш?

Разбира се, че "Всъщност ако имаш истинска вяра, знание за Бога преди Кръщението, преди да получиш Дух Светий.... то па наистина - за какво ли е Дух Светий, само на апостолите е нужен, за да разберат това, което им казва Иисус и Той затова им го праща... виж ние нямаме нужда явно..... ега ти...". Аз не споря за тези неща, въпреки, че познавам хора, които са получили Святия Дух преди да се кръстят във вода. Споря за това, че преди да се кръстиш трябва да повярваш.

НО, за обрязването можем да поспорим. То няма нищо общо с християнското кръщение във вода, а с юдейското посвещаване на Бога. Това е, когато родителите посвещават децата си на Бога още от малки, НО впоследствие те също правят своя избор.

Защо имам чувството, че ми крещиш - споко, дъщеря ми и сега може да си общува с Бога и го прави. В момента тя пред Господа е НЕВИННА и няма нужда да бъде умивана в кръвта на Христа. Не я лишавам от нищо.

Много стана тежка дискусията. Аз спирам.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Само с няколко думи ще се опитам да ти отговоря!

Кръщенето / новорождението/ е най-светлия ден в живота на един християнин и представлява сключване на завет с Бога!

От този момент започва нов живот и службата на Бога. Кръщенето е границата между греховното и началото на пълноценен живот в прослава на Бога и задължително условие за влизане в Божието царство!

Йоан 3 глава:

5 Исус отговори: Истина, истина ти казвам, ако се не роди някой от вода и Дух, не може да влезе в Божието царство.

Не случайно Исус поръчва на учениците си:

Марк 16 глава:

5 И рече им: Идете по целия свят и проповядвайте благовестието на всяка твар.

16 Който повярва и се кръсти ще бъде спасен; а който не повярва ще бъде осъден.

Символиката на кръщенето е едно повторение на смъртта, погребението и бъзкресението на Исус.

Римляни 6 глава, стихове 4 до 8:

3 Или не знаете, че ние всички, които се кръстихме да участвуваме в Исуса Христа, кръстихме се да участвуваме в смъртта Му?

4 Затова, чрез кръщението ние се погребахме с Него да участвуваме в смърт, тъй щото, както Христос биде възкресен от мъртвите чрез славата на Отца, така и ние да ходим в нов живот.

5 Защото, ако сме се съединили с Него чрез смърт подобна на Неговата, ще се съединим и чрез възкресение подобно на Неговото;

6 като знаем това, че нашето старо естество бе разпнато с Него, за да се унищожи тялото на греха, та да не робуваме вече на греха.

7 Защото, който е умрял, той е оправдан от греха.

8 Но ако сме умрели с Христа, вярваме, че ще и да живеем с Него,

За да се кръсти човек са необходимо няколко условия - силна вяра в Спасителя Исус Христос, познаване на ученията и Божията воля , записани в Библията, покаяния, изповядване и изоставяне на греховете:

Матей 28 глава

19 Идете, прочее, научете всичките народи, и кръщавайте ги в името на Отца и Сина и Светия Дух,

20 като ги учите да пазят всичко що съм ви заповядал; и ето, Аз съм с вас през, всичките дни до свършека на века. [Амин].

Деяния 2 глава:

38 А Петър им рече: Покайте се, и всеки от вас нека се кръсти в името Исус Христово за прощение на греховете ви; и ще приемете тоя дар, Светия Дух.

Деяния 8 глава:

35 А Филип отвори уста, и като почна от това писание, благовести му Исуса.

36 И като вървяха по пътя дойдоха до една вода; и скопецът каза: Ето вода; какво ми пречи да се кръстя?

37 [И Филип рече: Ако вярваш от все сърце, можеш. А той в отговор каза: Вярвам, че Исус Христос е Син Божий].

38 Тогава заповяда да се спре колесницата; и двамата слязоха във водата, и Филип и скопецът; и кръсти го.

От тук би трябвало да следва, че кръстенето на бебета и малки деца е неправилно. еднобебе няма вяра в исус и не може да се покая за креховете си. пръскането и поливането с вода, също трябва да е неприемливо.Символа на унищожаването на греха, изисква пълно потапяне.Исус е извършил кръщенето си на 30 години във водите на река Йордан.Той не е имал нужда да бъде кръстен, но е настоял да е кръстен от Йоан, за да даде пример на Своите последователи.

Матей 3 глава

13 Тогава идва Исус от Галилея на Иордан при Иоана за да се кръсти от него.

14 А Иоан Го възпираше, казвайки: Аз имам нужда да се кръстя от Тебе, и Ти ли идеш при мене?

15 А Исус в отговор му рече: Остави Ме сега, защото така ни е прилично да изпълним всичко що е право. Тогава Иоан го остави.

16 И като се кръсти, Исус веднага излезе от водата; и, ето, отвориха Му се небесата, и видя Божият Дух, че слиза като гълъб и се спускаше на Него;

17 и ето глас от небесата, който казваше: Този е възлюбеният Ми Син, в Когото е Моето благоволение.

Необходимо ли е човек да се бави с кръщенето? Едва ли има време за подобно отлагане.

Деяния 22 глава

16 И сега защо се бавиш? Стани, кръсти се и се умий от греховете си, и призови Неговото име.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 месеца по късно...
  • Потребител

Да, нямат лични грехове, а какво правим с Първородния грях, с който се раждат?

нищо, никой не се ражда с първороден грях ;) всички ние сме достатъчно грешни (само Исус не е съгрешавал ;) ), но поне първороден грях не ни натрапвай :happy:

п.с. знам че е офф-топик, но не се сдържах да не го изкоментирам :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Аз съм християнин, но не съм богоослов. Нещата свързани с религията до голяма степен ги усещам интуитивно, често не се опитвам да ги тълкувам и преосмислям. Приемам ги. Това е вяра. Изглежда налудничево за тези които не вярват. Разбирам ги.

Относно Първородния грях и без да съм теолог мого да се досетя, че идеята е следната. Децата още с раждането си носят греха на Адам и Ева(сетне Кайн и Авел също са се постарали да влошат нещата). Нещо като наследствена обремененост, генетично заболяване. Страстите Христови ни освобождават от този грях, пречистватни един път завинаги. Сетне всеки си носи кръста и от него зависи как ще живее и какво ще прави. Свободна воля. Тази част от християнската постановка ми е любима! Започваш на чисто и разполагаш със свободната си воля. Ето защо не приемам, че християнството е религия на страха, омразата и робството. Напротив! Това е чистата свобода. Но си има правила и ред без които свободата се превръща в анархия и насилие. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Страстите Христови ни освобождават от този грях, пречистватни един път завинаги. Сетне всеки си носи кръста и от него зависи как ще живее и какво ще прави. Свободна воля. Тази част от християнската постановка ми е любима! Започваш на чисто и разполагаш със свободната си воля.

+1 :happy:

Link to comment
Share on other sites

Кръщението е религиозен християнски ритуал, нашия народ го приема и като записване в божието полезрение, гаранция за здраве и божия помощ.

В съвременната църква и религия е форма за печелене на пари. Няма исторически данни т.н. Свети Йоан да е събирал пари, когато е кръщавал. Даже се стига и до там, че " професионални"свещеници, които не вярват в християнската религия и по-убеждения са атейсти, извършват религиозни обряди.

Причастието и опрощението също се дава от свещеника т.е.попа. Тук далаверата е най-голяма, защото може да не си учиш урока и да не влезеш в час, достатъчно е да поискаш опрощение, което винаги ти се дава и ставаш чисто нов човек с опростени грехове. Има си тарифа. Даже и да убиеш някого !?

Link to comment
Share on other sites

  • Потребители

Кръщението е религиозен християнски ритуал, нашия народ го приема и като записване в божието полезрение, гаранция за здраве и божия помощ.

В съвременната църква и религия е форма за печелене на пари. Няма исторически данни т.н. Свети Йоан да е събирал пари, когато е кръщавал. Даже се стига и до там, че " професионални"свещеници, които не вярват в християнската религия и по-убеждения са атейсти, извършват религиозни обряди.

Причастието и опрощението също се дава от свещеника т.е.попа. Тук далаверата е най-голяма, защото може да не си учиш урока и да не влезеш в час, достатъчно е да поискаш опрощение, което винаги ти се дава и ставаш чисто нов човек с опростени грехове. Има си тарифа. Даже и да убиеш някого !?

Когато човек говори измислици меко казано става "клеветник". Би ли посочил тарифата за Причастие и Изповед?

За Кръщнието и др. треби - винаги има възможност да не се плати, когато човек каже, че няма тази възможност. Обикновено се възползват имотни... у нас всичко е наопъки.

Г-н Огнян Върбев предполагам, че в сферата, в която работи т.е. допринася с нещо и за обществото, прави всичко безвъзмездно,нали така? Нещо не съм чела публикация в пресата за такъв чудноват факт..., но не е лошо да оставите координати и да споменете дейността, от която можем да се възползваме и ние тук.

А иначе си четете Библията - там пише, че всеки труд си заслужава платата. Е, не всички можем да бъдем такива алтруисти каквито са нашите критикари, но защо не можем да ги срещнем на работните им места, когато се случват таквизи благотворителни промоцийки - магазините за храна и облекло, в болницата, в сферата на услугите..... :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

  • Потребители

Тарифа за тайнство няма, има тарифа за треба. Така че за причастие и "опрощение" (тоест изповед - при която опрощение може и да не получиш) всъщност пари не се взимат. Хубаво е да се говори по проверена информация, защото общата култура често лъже по религиозни въпроси.

Link to comment
Share on other sites

Има тарифа, нармално е нематериална - 10 или повече пъти да каже определена молитва или нещо друго, но на много места се дават и пари против канона.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребители

Деденце, няма тарифа за причастие, дори и във вид на молитви :)

Повтарянето на определени молитви като покаяние след изповед е а) относително малко разпространена практика и б) изобщо не може да се окачестви като тарифа, защото свещеникът и храмът нищо не печелят от нея; а и в) опрощението наистина не идва като автоматично следствие от изповедта - свещеникът може например да ти откаже опрощение, при което мотивът с тарифата хептен се губи :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 месеца по късно...
  • Потребител

я да питам и аз нещо, че не съм в софия и не мога да отида да си питам попа ...

1) жена ми се е запецнала, че кума ни трябва да кръсти бебето, знам че трябва да е така, но по принцип искам друг приятел ми я кръсти ако е възможно (явно не е или поне ще всея много напрежение като обидя кума и кумата, което не искам да правя)

2) с жена ми още нямаме църковен брак (нямахме време за това, та имаме само граждански) ... сега тя почна да се върти, че трябвало първо да имаме църковен брак а после да кръстим бебето ... звучи ми доста логично ... ма дали е така ...

всички мнения са добре дошли, иначе и аз и жената и кумата и кума всички сме кръстени много отдавна и това не е проблем ...

Редактирано от Alexander_Nevski
Link to comment
Share on other sites

  • Потребители

Всяко дете може да бъде кръстено, дори родителите да нямат църковен брак. Никой поп няма да откаже да кръсти дете заради брака на родителите му, това би било истинско малоумие.

Кръстник може да бъде всеки, който сам е кръстен. Но понякога поповете позволяват и некръстени кръстници (което е малко нередно, но - човещинка). Да, формално би трябвало кумът да е кръстник, но не е чак някаква задължителност.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

моят поп, като го питах миналата година ми каза, че било прието да са кумовете, явно обаче правилото не се спазва желязно, а е препоръчително ...

както и да е остава върпосът как деликатно да се съобщи на кумовете ... и как да се разбера с жената ... ма това си е моя работа и няма нищо общо с църковните и българските обичаи ...

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

В нашата меркантилна църква всичко може, аз даже имам църковен брак без да съм кръстен :whistling:

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

В нашата меркантилна църква всичко може, аз даже имам църковен брак без да съм кръстен :whistling:

една моя братовчедка преди години си мина през църковен брак без да има граждански ... всичко с рушвет за попа в един затънтен манастир ... това поне не нарушава каноните на църквата, но за сметка на това си беше чисто нарушение на законите в БГ ...

Редактирано от Alexander_Nevski
Link to comment
Share on other sites

  • Потребители

една моя братовчедка преди години си мина през църковен брак без да има граждански ... всичко с рушвет за попа в един затънтен манастир ... това поне не нарушава каноните на църквата, но за сметка на това си беше чисто нарушение на законите в БГ ...

Изобщо не нарушава законите на България. По закон братовчедка ти изобщо не е женена, както едно дете с кръщелно без ЕГН и свидетелство за раждане не е родено... Иначе тя ако иска може да сключи десет брака в различни религии и според БГ закона просто няма да е женена. Друго е че ако не си кръстен и те венчават нарушаваш канона на съответната църква.

Т.е. аз не виждам какъв е проблема и какво му е на манастира да е затънтен... Обикновено църквата иска свидетелство за сключен граждански брак, но то е заради регистъра й - никъде в БГ законите не пише - "лице не може да сключи църковен брак ако не е сключило граждански".

Но пък църковните люде и те са хора - оправдани и нормални са както желанието им да печелят и да живеят добре, така и грешчиците, които допускат понякога.

:vertag: Закона и канона нали са за това - някой да ги нарушава?!

Всяко дете може да бъде кръстено, дори родителите да нямат църковен брак. Никой поп няма да откаже да кръсти дете заради брака на родителите му, това би било истинско малоумие.

Кръстник може да бъде всеки, който сам е кръстен. Но понякога поповете позволяват и некръстени кръстници (което е малко нередно, но - човещинка). Да, формално би трябвало кумът да е кръстник, но не е чак някаква задължителност.

Доколкото подпитах понякога поповете кръщават кръстниците преди да станат кръстници в момета на церемонията. Например - в червените, тоталитарни времена, когато хората са ги кръщавали тайно в някое мазе, събирали ен на брой некръстени деца на различна възраст и по повод на кръщенето на някое бебе попът извършвал церемония за всичките - повтарял там имената им и явно ги поръсва ли, не знам точно. Така е бил кръстен баща ми, съвсем таййно и без да разбере много много от кръщенето се оказал и кръстник и кръстен на бърза ръка.

Редактирано от Lion Queen
Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Друго е че ако не си кръстен и те венчават нарушаваш канона на съответната църква.

Нещо не разбрах кой нарушава канона :hmmm:

Link to comment
Share on other sites

  • Потребители

Нещо не разбрах кой нарушава канона :hmmm:

Мче некръстения как кой? Не е като попа да нарушава самоотговорно, пък и той винаги може да си измие ръцете с недоразбиране,или с това че е бил излъган че еди кой си е кръстен, но си е загубил кръщелното.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребители

Ако някой в България се венчае църковно без да е подписал в общината, тогава отговорността е на свещеника, който венчава неженени. Нарушението е административно, а не точно канонично - защото е нарушен не канон, а Уставът на БПЦ, според който църковно венчание могат да получат само женени в общината лица. Друг е въпросът дали и Уставът не е вид канонично право. Факт е обаче, че свещеникът или монахът, извършил тайнството над неженени в нарушение на Устава може и трябва да бъде низвергнат от сан, стига да го хване митрополитът му. Което вече е канонично наказание.

Впрочем, самите незаконно венчани също носят някаква отговорност, но май няма никакво канонично или уставно основание нито да се обяви венчанието им за недействително, нито да бъдат временно отлъчени от причастие. Пък и кой ли се интересува от това сега.

Link to comment
Share on other sites

Напиши мнение

Може да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако вече имате акаунт, влезте от ТУК , за да публикувате.

Guest
Напиши ново мнение...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зареждане...

За нас

"Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

За своята близо двайсет годишна история "Форум Наука" се утвърди като мост между тези, които знаят и тези, които искат да знаят. Всеки ден тук влизат хиляди, които търсят своя отговор.  Форумът е богат да информация и безкрайни дискусии по различни въпроси.

Подкрепи съществуването на форумa - направи дарение:

Дари

 

 

За контакти:

×
×
  • Create New...