Отиди на
Форум "Наука"

Резултата от бляскавия пир на Бесона (г-жа Чиконе)


Recommended Posts

  • Потребители

Отново беснее Иродиада ,отново търси главата на Йоана. Фрапантното поклонението пред идола, доведе до нова трагедия на българите.

Пловдивският митр. Николай ще отслужи утре заупокойна служба за загиналите в Охрид

Пловдивският митрополит Николай заяви, че утре, неделя, от 9 ч. в Пловдив ще отслужи св. литургия за починалите при трагедията в Охрид, а след нея от 10,15 ч. заупокойна молитва в катедралния храм "Св. Богородица". По предварителна информация 22 души се удавиха при потъването на туристически кораб в Охридското езеро на път за манастира "Св. Наум". От тях поне 10 са български граждани, които са били на екскурзия в Македония с пловдивска туристическа фирма. 18 са спасените българи. Кметът на Пловдив Славчо Атанасов отмени всички прояви, обявени за днес и утре, свързани с честването на 124-та годишнина от Съединението на България. Знамената пред сградата на община Пловдив ще бъдат свалени в знак на траур. По неофициална информация причината за инцидента е претоварване на корабчето, което е возело 70 пътници при допустими 43 и в резултат се е разцепило на две и веднага е потънало.

Редактирано от ISTORIK
Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

Не са свързани нещата, но все пак от уважение към една съществена част от човечеството Мадона не би трябвало да излиза в този вид с това име. Само си представете подобно отношение към друга религия....

Ей, на всеки презник става по някаква беля в България.... :(:(

Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

РИЦАРЮ, пловдивският митрополит и прочее владишки безполезни безделници могат да раздават анатеми и да искат забраняване на това и онова чак когато успеят да покажат на българския народ, че те като водачи на Православната църква са направили така, че тя да изпълнява своите обществени задачи и задължения - да се грижат за бедни, гладни, да изпращат способни българчета да учат (ех, отче Йеротейе, къде си), да възпитават децата и подрастващите в дух на християнско човеколюбие и добродетели.

Докато цялата владишка шайка не даде НЕМАТЕРИАЛЕН, ДУХОВЕН смисъл на съществуванието си, най-добре е да си затваря устата и да се занимава с това, с което се е занимала и досега - ръкоблудство, хомосексуализъм и далавери с мутрите.

Редактирано от ISTORIK
Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

Попът - фанатик пак пощуря: Трагедията на Охридското езеро била божий бич!

Пловдивският митрополит Николай за пореден път се изцепи фанатично, като заяви, че трагедията с потъналия туристически кораб в Охридското езеро е Божие наказание.

Вместо да утешава живите, потънали в скръб, и да се моли за душите на покойниците, загинали при нещастния инцидент, висшият духовен клир в лицето на владиката Николай се държи нагло и ни казва: „Така ви се пада, след като не ни послушахте и се отдадохте на пошлостта на заклеймения от нас концерт на Мадона". С тази своя позиция Българската православна църква доказва за пореден пък колко далече стои от народа и как душите на вярващите са последното нещо, от което тя се вълнува.

Пловдивският митрополит заклейми концерта на поп иконата, тъй като съвпадал с религиозната дата на обезглавяването на Св. Йоан Кръстител. „Трагедията в Охрид означава, че сме се отклонили от правия път" – заяви свещеникът, който намекна, че това е наказанието ни, след като сме се отдали на похотта и безпътието, породени от концерта на Мадона.

Тази безпардонност най-младият митрополит не демонстрира за първи път. Навремето той анатемоса постановката "Лазар и Иисус" и режисьорът й Иван Добчев се принуди да я пренесе от Пловдив в София. Същият този свещеник, преди да стане

владика, препречи пътя на папа Йоан-Павел II към олтара в храма „Александър Невски" при посещението на Светия отец у нас. Тогава фанатичният поп нарече папата „еретик, който няма право да осквернява олтара".

През 2008 г. Пловдивският митрополит Николай заклейми европейската интеграция на страната ни по време на Божествената Света литургия в храма "Св. Георги Победоносец" в Кърджали. "За какво ни беше интеграцията в Европа - за да не можем да забраним гей парадите, парадите на разврата в градовете?", каза той тогава...

В началото на лятото общинарите от Пловдив за малко се разминаха от групова анатема след като ОбС се забави да прехвърли общинска земя на името на пловдивската митрополия. Владиката Николай вдигна тогава всички свещеници от епархията и ги струпа пред общината, където четеше молитви за прогонване на злите духове.

Вярващи и миряни често виждат безпричинно блеснали искри на безумие в очите на фанатичния поп. С изказването си за трагедията на Охридското езеро митрополит Николай още веднъж затвърди убеждението, че е воден от нездрави амбиции и таи скрити комплекси.

http://razkritia.com/

post-471-1252306215.jpg

post-471-1252306224_thumb.jpg

post-471-1252341317_thumb.jpg

Редактирано от ISTORIK
Link to comment
Share on other sites

  • Потребители

Ето тук - един по уравновесен и спокоен богословски анализ -

Господи, помилуй! Печат E-mail

Потребителски рейтинг: / 7

Лош материалДобър материал

Автор Златина Иванова

понеделник, 07 септември 2009

1_21.jpg„... Аз вчера се поклоних пред великото страдание, което ще го сполети...” Старецът Зосима към Альоша в романа на Достоевски „Братя Карамазови”

Наказва ли ни Бог? И защо масовите трагедии са все около празници? Този въпрос днес си задават всички – кой с мъка, кой със суеверен страх, а трети, колкото и да е странно, със зле прикрито чувство за морално възмездие... Но, защо, Боже, не наказа с такава поучителна смърт наркотрафиканта или сутеньора, или този, който ги покрива с безнаказаност? Защо не наказа показно някого, който сее около себе си смърт и разруха, а взе майката на две деца, измъчената домакиня, пенсионерката и детето. Та те дори за Мадона не бяха чували там, в селото си накрай света...

„Моите мисли не са ваши мисли, нито вашите пътища са Мои пътища, казва Господ. Но както небето е по-високо от земята, тъй Моите пътища са по-високо от вашите пътища, и мислите Ми - по-високо от вашите мисли”.

Затова нека в този ден на траур се смирим – пред Божиите думи, и пред тайнството на смъртта. Има нещо непочтено в опита да се използва трагедията на внезапната смърт за възпитателни цели, да се използва смъртта като средство за сплашване и вкарване в пътя.

Кой може да каже, на какво ни учи смъртта? Не единствен Бог ли, Който познава всяко отделно сърце и говори на всеки от нас по различен начин? Нима праведният не страда? Нима единственият Праведник не умря и то нелепо в очите този свят? Кой от нас не е грешник? Строгият пост ли ще ни очисти или бойкотът на Мадона? Тогава с какво духовно право заявяваме на хората, чиито сърца са сухи като сиромашка нива: не постите и имате идоли, затуй умирате? А ще им обещаем ли, че ако „станат едни от нас”, то занапред не те, а други ще стават „богоугоден курбан за вразумлението на народа”?

И ако има призив за покаяние в този ден, то нека той да бъде не към външните, които Бог съди по закона на съвестта им, а към нас – които избрахме Христос за свой жребий, но нямаме дял в Неговото смирение и жертвена любов. Иначе нямаше да допуснем логиката на този свят, в който силният наказва слабия, да стане и наша логика, нямаше да бъдем моралисти и нямаше да дръзваме да правим и Бога такъв. Обличаме Го в своите тесни и безлични одежди, правим Го участник в своя собствен маскарад на „благочестието”, поставяме Го начело на парада на суетата ни, за да я оправдае и освети в очите на обществото и пред нашата собствена съвест. И после се чудим защо онези, външните, които „тънат в грях и неведение”, не плясват радостно с ръце и не се присъединяват с ликуване към нашето шествие, като не познават в Христос своя Бог и Спасител. Затова в този ден нека призоваваме не „българския народ” към покаяние, а себе си, „малкото Христово стадо” – защото загубихме от очите си Христос и станахме сол, която не соли. А когато и солта загуби силата си, всичко се разлага, цялото тяло загива.

Старецът Софроний казвал, че естествените закони обвързват преди всичко Бога. Защото Той е техен Творец, уважава ги и не обича да ги нарушава. Затова и толкова редки са чудесата – защото са насилие над природните закони. Само вярата е в състояние да раздвижи небесата и да промени естествения ход на събитията. Но в рамките на естествените закони Бог разполага Своя промисъл за спасението на хората, като желае всички да се спасят. Един светогорски старец казва: „Ако завоят трябва да се вземе с 70 км. в час, а шофьорът кара със 120, нима Бог ще прати всички ангели от небето да стоят на завоите и да връщат колите в пътя? Няма ли да катастрофира колата според законите на движението?” Така е и с всяка трагедия – тя е резултат от логиката на поредица грешки, чиито автори сме ние хората. А Бог търси начин в тази реалност да устрои човешкото спасение. И продължава аскетът: „А внезапната смърт причинява такова страдание на човека, че то покрива много негови грехове. Защото Бог, който иска човек да напусне този свят възможно най-мирно, обикновено постига това чрез „обикването на земята”. Сиреч, с времето умората се натрупва у нас, болестите и изтощението карат човека да се „сприятели” със земята, да пожелае да се върне там, откъдето е взет, и така, колкото е възможно по-лесно, душата да се отдели от тялото. Защото и св. Йоан Дамаскин учи, че в часа на смъртта душата изпитва голямо страдание, напускайки тялото, и се противи на това противоестествено състояние за човешкия род – смъртта. А ако това стане внезапно и насилствено, то болката е още по-голяма. И дори ангелът на смъртта да иска да я успокои, тя се съпротивлява и се свива до дъното на човешкото същество. Затова ангелът се принуждава да използва насилие, за да я вземе... Заради това екзистенциално страдание и ужас в последната минута на живота Бог прощава много грехове и спасява хора, които при други обстоятелства едва ли биха се спасили...”

И затова нека сведем глави пред паметта и страданието на починалите, пред болката на близките им, пред тайната на смъртта, която всички ще познаем, и да промълвим: Господи, помилуй!

Link to comment
Share on other sites

  • Потребители
През 2008 г. Пловдивският митрополит Николай заклейми европейската интеграция на страната ни по време на Божествената Света литургия в храма "Св. Георги Победоносец" в Кърджали. "За какво ни беше интеграцията в Европа - за да не можем да забраним гей парадите, парадите на разврата в градовете?", каза той тогава...

http://razkritia.com/

Странна работа. Точно пасажът, който ме заинтересува, ЛИПСВА в оригиналния вариант на статията в razkritia.com.

Въпроси към Историк:

1. На какво се дължи тази липса?

2. За какво изявление става дума (цитат ако може) и в каква връзка е направено то в Кърджали?

3. Доколкото си спомням последния гей-парад в София, той бе осъден не само от БПЦ, но и от главния мюфтия на страната и представителите на ислямското вероизповедание (и с право).

Кой знае защо, обаче, СМИ изляха своя гей-гняв именно върху Българската православна църква, а отново "пропуснаха" да обелят и дума за позицията на главния мюфтия.

Или така е по-удобно?! Сакън, да не ги обвини някой в антиислямизъм.

Виж Българската православна църква - там може. Блъскай, попържай, ругай - там няма страшно. За това пари дават!

Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

Хърс, дано за това да става дума...

Не разбрах точно кое ти се губи...

http://www.vesti.bg/?tid=40&oid=1262153

http://girlsgonewise.wordpress.com/2008/12...i-gay-paradite/

Link to comment
Share on other sites

  • Потребители
Хърс, дано за това да става дума...

Не разбрах точно кое ти се губи...

http://www.vesti.bg/?tid=40&oid=1262153

http://girlsgonewise.wordpress.com/2008/12...i-gay-paradite/

В дадения от теб линк http://razkritia.com/, в съответната статия липсва цитирания от мен пасаж:

През 2008 г. Пловдивският митрополит Николай заклейми европейската интеграция на страната ни по време на Божествената Света литургия в храма "Св. Георги Победоносец" в Кърджали. "За какво ни беше интеграцията в Европа - за да не можем да забраним гей парадите, парадите на разврата в градовете?", каза той тогава...

Ако желаеш, можеш да провериш лично.

Благодаря ти за линка на http://www.vesti.bg/?tid=40&oid=1262153. "Заклемяването" присъства единствено в кухите глави на тамошните писачи. От цитата не дстава дума за никакво "заклеймяване", а просто за реторичен въпрос в неясен контекст.

Изключително идиотски звучи следното изречение на vesti.bg:

"Той нападна европейското настояще на страната ни, недоволен и от факта, че храмовете, които са паметници на културата, са държавна собственост, а църквата "само транслатор". "

Брей! Ръц, сус, бе! Големи разбирачи по въпроса на "европейското настояще" били тия ми ти журналисти и собственици на vesti.bg.

Не зная какво точно е казал митрополит Николай, но именно в много европейски страни храмовете са собственост на съответните църковни институции.

Не казвам, че в България трябва да е така.

Това е спорен въпрос. Може би по-скоро трябва да са държавна собственост. Но изразни средства като "заклейми" и "нападна" подхождат повече на в-к "Жан Мин дзибао", а не евпропейска електронна медия, каквото претендира да е VESTI.BG. Смешници........

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

На мен леко ми се губи светския характер на българската държава.

Ако не беше се случило това нещастие, щеше пак да има църковна служба, само че празнична на светкия празник 6-ти септември.

Официалното откриване на новата част от метрото сигурно няма да мине без освещаване от православен свещеник. Училища, болници, държани учереждения - все се откриват с православни водосвети. На 24 май по телевизията вместо шествието на учениците показваха молебена на поповете.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребители
На мен леко ми се губи светския характер на българската държава.

Ако не беше се случило това нещастие, щеше пак да има църковна служба, само че празнична на светкия празник 6-ти септември.

Официалното откриване на новата част от метрото сигурно няма да мине без освещаване от православен свещеник. Училища, болници, държани учереждения - все се откриват с православни водосвети. На 24 май по телевизията вместо шествието на учениците показваха молебена на поповете.

Аз също не одобрявам правенето на "водосвети" за щяло и нещяло. Но за мен това е проява не на някаква клерикалност (несветскост), а на най-обикновен глупав кич, обясним в контекста на общата и тотална неграмотност по въпросите на вярата.

Т. е. светският или несветският характер на държавата няма нищо общо с явлението. За някои хора "водосветът" е нещо като добавка към хапването и пийването на корем и в него не се влага никакво символно или каквото и да е значение.

Особено ме дразнят "водосветите на офиси", които противоречат дори на официалния църковен канон на Българската православна църква.

Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор
На мен леко ми се губи светския характер на българската държава.

Ако не беше се случило това нещастие, щеше пак да има църковна служба, само че празнична на светкия празник 6-ти септември.

Официалното откриване на новата част от метрото сигурно няма да мине без освещаване от православен свещеник. Училища, болници, държани учереждения - все се откриват с православни водосвети. На 24 май по телевизията вместо шествието на учениците показваха молебена на поповете.

Това не променя светския характер на държавата, защото не е задължително и не е свързано само с една религия, а заздравява традицията.

Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор
Попът - фанатик пак пощуря: Трагедията на Охридското езеро била божий бич!

Пловдивският митрополит Николай за пореден път се изцепи фанатично, като заяви, че трагедията с потъналия туристически кораб в Охридското езеро е Божие наказание.

Вместо да утешава живите, потънали в скръб, и да се моли за душите на покойниците, загинали при нещастния инцидент, висшият духовен клир в лицето на владиката Николай се държи нагло и ни казва: „Така ви се пада, след като не ни послушахте и се отдадохте на пошлостта на заклеймения от нас концерт на Мадона". С тази своя позиция Българската православна църква доказва за пореден пък колко далече стои от народа и как душите на вярващите са последното нещо, от което тя се вълнува.

Пловдивският митрополит заклейми концерта на поп иконата, тъй като съвпадал с религиозната дата на обезглавяването на Св. Йоан Кръстител. „Трагедията в Охрид означава, че сме се отклонили от правия път" – заяви свещеникът, който намекна, че това е наказанието ни, след като сме се отдали на похотта и безпътието, породени от концерта на Мадона.

Тази безпардонност най-младият митрополит не демонстрира за първи път. Навремето той анатемоса постановката "Лазар и Иисус" и режисьорът й Иван Добчев се принуди да я пренесе от Пловдив в София. Същият този свещеник, преди да стане

владика, препречи пътя на папа Йоан-Павел II към олтара в храма „Александър Невски" при посещението на Светия отец у нас. Тогава фанатичният поп нарече папата „еретик, който няма право да осквернява олтара".

През 2008 г. Пловдивският митрополит Николай заклейми европейската интеграция на страната ни по време на Божествената Света литургия в храма "Св. Георги Победоносец" в Кърджали. "За какво ни беше интеграцията в Европа - за да не можем да забраним гей парадите, парадите на разврата в градовете?", каза той тогава...

В началото на лятото общинарите от Пловдив за малко се разминаха от групова анатема след като ОбС се забави да прехвърли общинска земя на името на пловдивската митрополия. Владиката Николай вдигна тогава всички свещеници от епархията и ги струпа пред общината, където четеше молитви за прогонване на злите духове.

Вярващи и миряни често виждат безпричинно блеснали искри на безумие в очите на фанатичния поп. С изказването си за трагедията на Охридското езеро митрополит Николай още веднъж затвърди убеждението, че е воден от нездрави амбиции и таи скрити комплекси.

http://razkritia.com/

От снимките личи, че на пловдивския владика погледът му е нередовен и явно по душа наистина е фанатик и лишен от добрина. Този човек ако види давещ се турчин, сигурно няма да му даде ръка само защото е мюсюлманин. Затова пък ще сипе анатеми наляво и надясно. Впрочем при "дядо" владика проблемът е явно, че мрази всичко западно, сигурно добре са го подковали от Московската духовна академия/семинария (или както се нарича). Впрочем сега се сещам, че същият този "дядо" владика беше казал на провалилия се министър председател Сергей Станишев "ти си пич".

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител
От снимките личи, че на пловдивския владика погледът му е нередовен и явно по душа наистина е фанатик и лишен от добрина. Този човек ако види давещ се турчин, сигурно няма да му даде ръка само защото е мюсюлманин. Затова пък ще сипе анатеми наляво и надясно. Впрочем при "дядо" владика проблемът е явно, че мрази всичко западно, сигурно добре са го подковали от Московската духовна академия/семинария (или както се нарича). Впрочем сега се сещам, че същият този "дядо" владика беше казал на провалилия се министър председател Сергей Станишев "ти си пич".

Пловдивският владика Николай е най-чиста проба гаден фанариот, русофил и комунист. Всъщност защо трябва да ни натрапват мнение му? България е светска държава. Да си проповядва в празните църкви, а те са празни заради такива като него.

Твърдението му за трагедията в Охридското езеро е абсолютна идиотщина. Какво общо имат бабите които се удавиха докато отиваха на поклонение в най-стария действащ български манастир с концерта на Мадона. Та тези баби най-вероятно не са и чували за нея, а на концерта със сигурност не са били. Това твърдение на този фанариот е гавра с трагично удавили те се и подгравка с Господ.

Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

Комунизмът струи от очите му. :annoyed:

Link to comment
Share on other sites

  • Потребители

За християнството бедите, които ни сполетяват са отплата за нашите грехове. В случая е направена връзка между концерта на Мадона и обръщането на корабчето. По-удачно според мен би било да се търси връзка между днешния стремеж за бързо забогатяване на всяка цена и използването на старо претоварено корабче, което се е обърнало. Но навярно е потърсена връзка с протестите на поляците - народ, който бе сред първите от източния блок поели по пътя на демократичните реформи. Тъй че в изявленията на митр. Николай няма нищо неевропейско. Но родните олигарси и техните медии много се боят от всякакви протести, защото подобни неща като почнат дори с религиозна насоченост, често превръщат раята в народ.

Що се отнася до папата. Схизмата е вдигната, но тъй или иначе Изтокът и Западът все още не са обединени. А що за стока беше папата, на който било дръпнато килимчето - ами той се разцелува с атентанора си, но продължи да вижда "българската следа", макар не българския, а италианскияг съд да оправда българите и то не защото вината им е недоказана, а защото са невинни (в Италия съдът може да оправдае като невинен, ако се установи, че той не е извършил престъплението и поради липса на доказателства, ако не може да се докаже, че е извършил престъпление, но и не може да се докаже, че не е бил той).

Доста странно е, че според статията излиза, че не е лошо родната администрация да действа мудно, а да се протестира. Но пък нали ако нашенска администрация, а и тази на държавата Македония не се бяха позабавили "малко", а бяха действали сега и упражняваха контрол върху туроператорите и ползваните от тях турист. кораби или пък автобуси ... някои неща можеше да не се случат. Но българската рая не трябва да протестира, защото това е ама много лошо, а да кротува и от време на време за успокоение ще и се обявяват 1-3 дни траур. Защото дори в държава като Македония се стигна до министерска оставка и то преди нашите управници дето се скъсват да се хвалят колко бързо са отреагирали да успеят да се координират и да разберат колко са пострадалите. Тъй че някои държави и по зле да са били от нас ще се оправят, други като нашата малко ще се позабявят с това.

Редактирано от Galahad
Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

Наистина, Галахад много точно го е казал. Само че мисля, че оправданието на италианския съд беше поради липса на доказателства, а папата си беше на достатъчно ниво.

Link to comment
Share on other sites

Напиши мнение

Може да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако вече имате акаунт, влезте от ТУК , за да публикувате.

Guest
Напиши ново мнение...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зареждане...

За нас

"Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

За своята близо двайсет годишна история "Форум Наука" се утвърди като мост между тези, които знаят и тези, които искат да знаят. Всеки ден тук влизат хиляди, които търсят своя отговор.  Форумът е богат да информация и безкрайни дискусии по различни въпроси.

Подкрепи съществуването на форумa - направи дарение:

Дари

 

 

За контакти:

×
×
  • Create New...