Отиди на
Форум "Наука"

Осипович е свалил друг самолет, южнокорейският Боинг е свален от друг пилот?


Recommended Posts

  • Потребители

Осипович е свалил разузнавателен самолет RC-130, южнокорейският

пасажерски Боинг 747 е свален от друг пилот?

От представените данни (ако съдържат истината) и анализът им се вижда, че най-вероятно се е случило следното: един от 4-те (поне) съветските изтребители, който е летял над Сахалин в същото време, е свалил южнокорейският пасажарески Боин 747, две минути, преди Осипович да свали разузнавателен самолет RC-130..

Избрах някои страници от книгата за насока..

http://www.x-libri.ru/elib/muhin001/00000160.htm

http://www.x-libri.ru/elib/muhin001/00000161.htm

http://www.x-libri.ru/elib/muhin001/00000162.htm

http://www.airforce.ru/history/kal007/

Редактирано от nik1
Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Осипович е свалил разузнавателен самолет RC-130, южнокорейският

пасажерски Боинг 747 е свален от друг пилот?

От представените данни (ако съдържат истината) и анализът им се вижда, че най-вероятно се е случило следното: един от 4-те (поне) съветските изтребители, който е летял над Сахалин в същото време, е свалил южнокорейският пасажарески Боин 747, две минути, преди Осипович да свали разузнавателен самолет RC-130..

Избрах някои страници от книгата за насока..

http://www.x-libri.r...01/00000160.htm

http://www.x-libri.r...01/00000161.htm

http://www.x-libri.r...01/00000162.htm

http://www.airforce.ru/history/kal007/

Мммммдааааа!

Имаше навремето популярен мит, затова, че в прикритието на корейският е летял американски военен който бил свален. И за да нетрябва официално да се "скарат", тайно се договорват и официално говорят само за цивилните.

Навремето братушкете бяха доста неревени след кацането на Рущ на площада пред Кремль.

:smokeing::smokeing::smokeing:

Link to comment
Share on other sites

  • Потребители

Мммммдааааа!

Имаше навремето популярен мит, затова, че в прикритието на корейският е летял американски военен който бил свален. И за да нетрябва официално да се "скарат", тайно се договорват и официално говорят само за цивилните.

Навремето братушкете бяха доста неревени след кацането на Рущ на площада пред Кремль.

:smokeing::smokeing::smokeing:

Митът за това, че са летяли и други самолети (най-вероятно разузнавателни) е най-вероятно верен..

Мишель Брюн «Сахалинский инцидент»

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Навремето братушкете бяха доста неревени след кацането на Рущ на площада пред Кремль.

:smokeing::smokeing::smokeing:

Тва си беше цирк, повод Горбачов да уволни генералите, Руст още в самото начало са го индетифицирали като безобиден спортен самолет.

Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

Осипович е свалил разузнавателен самолет RC-130, южнокорейският

пасажерски Боинг 747 е свален от друг пилот?

От представените данни (ако съдържат истината) и анализът им се вижда, че най-вероятно се е случило следното: един от 4-те (поне) съветските изтребители, който е летял над Сахалин в същото време, е свалил южнокорейският пасажарески Боин 747, две минути, преди Осипович да свали разузнавателен самолет RC-130..

Избрах някои страници от книгата за насока..

http://www.x-libri.ru/elib/muhin001/00000160.htm

http://www.x-libri.ru/elib/muhin001/00000161.htm

http://www.x-libri.ru/elib/muhin001/00000162.htm

http://www.airforce.ru/history/kal007/

Не е много вероятно, поради факта, че южнокорейският БОИНГ се беше отклонил с огромни разстояние. Това може да има само една цел - разузнаване. Т.е., нямало е нужда да има друг самолет - БОИНГ-ът си е бил разузнавача.

Може, разбира се да се допусне, че Боингът се е отклонил случайно. Само че такова съвпадение - разузнавателен самолет и загубил се БОИНГ (ще помислиш, че пилотите му са идиоти, а щурманите му - още по-големи), на едно място, е много по-малко вероятно.

Редактирано от КГ125
Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Не е много вероятно, поради факта, че южнокорейският БОИНГ се беше отклонил с огромни разстояние.

Може, разбира се да се допусне, че Боингът се е отклонил случайно. Само че такова съвпадение - разузнавателен самолет и загубил се БОИНГ (ще помислиш, че пилотите му са идиоти, а щурманите му - още по-големи), на едно място, е много по-малко вероятно.

Ами да, това е около хиляда километра разстояние. Да речем летиш от Конго, Бразавил за Скандинавия, до Осло да речем и примерно вместо над Загреб прелетиш над Бургас :laugh: .

Редактирано от kramer
Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

Множко е. Не знам как доказва авторът точно тези движения на изтребителите, обаче чак пък и отклонен пътнически, и отделно шпионски ... кой знае.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребители

Не е много вероятно, поради факта, че южнокорейският БОИНГ се беше отклонил с огромни разстояние. Това може да има само една цел - разузнаване. Т.е., нямало е нужда да има друг самолет - БОИНГ-ът си е бил разузнавача.

Може, разбира се да се допусне, че Боингът се е отклонил случайно. Само че такова съвпадение - разузнавателен самолет и загубил се БОИНГ (ще помислиш, че пилотите му са идиоти, а щурманите му - още по-големи), на едно място, е много по-малко вероятно.

Гражданският самолет с 250 пътника на борда е бил разузнавателен?

Остава да обясниш (като за големи хора) какво е било обрудването, кой и как го подържал, и каква точно е била целта на полета..

Може, разбира се да се допусне, че Боингът се е отклонил случайно. Само че такова съвпадение - разузнавателен самолет и загубил се БОИНГ (ще помислиш, че пилотите му са идиоти, а щурманите му - още по-големи), на едно място, е много по-малко вероятно.

Тц..

Пилотите не управляват, когато самолетът е управляван от автопилот..

Навигационата система може да подава грешни данни..

Боингът може да не се загубил случайно..

Може да няма съвпадение, а сценарии (постановка, разбработка)..

Доводите за наличие на поне два чужди самолета са солидни..

(можеш да прочетеш горните страници)

Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

Още тогава се коментираше, че французите например ползвали гражданската си авиация за разузнавателни цели в някои случаи. Изобщо не е невъзможно.

Разбира се, че са сериозни доводите, стига изложените там факти да се верни, което не знаем.

Пак да кажа - съвпадение на загубване на граждански самолет и наличие на разузнавателен е много малко вероятно. Ако и двата са били комплекс от някаква разузнавателна задача, може би.

Редактирано от КГ125
Link to comment
Share on other sites

  • Потребители
Още тогава се коментираше, че французите например ползвали гражданската си авиация за разузнавателни цели в някои случаи. Изобщо не е невъзможно.

Не че е невъзможно и не е правено (правено е в 50-те-60-те години в Европа), но за южнокорейкците това изпълнение според мен е слабовероятно/невероятно..

Освен това тези изпълнения са отхвърлени в шей'сте години..

Пак да кажа - съвпадение на загубване на граждански самолет и наличие на разузнавателен е много малко вероятно. Ако и двата са били комплекс от някаква разузнавателна задача, може би.

Загубването на пасажерския Боинг не е "случайно", демек "загубването" не е загубване..

Редактирано от nik1
Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

Множко е. Не знам как доказва авторът точно тези движения на изтребителите, обаче чак пък и отклонен пътнически, и отделно шпионски ... кой знае.

Наскоро /преди седмица/ по Нешънъл географик бе излъчен филм за тази трагедия.

Във филма бе поместено интервю с бивш висш американски офицер, който призна, че в района е летял разузнавателен самолет, но той /самолетът/ се е намирал доста по на юг.

Бойнгът на корейците се е отклонил на много на север напускайки летателния коридор с около 300 километра. Като причина за това, е приета хипотезата за чисто пилотска грешка при работа с навигационната система. Тази хипотеза е приета за окончателна след като руснаците дават черните кутии на сваления самолет на разследващите.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Това не е първият случай на самолет, чиято навигация е настроена погрешно. Ако на автопилота са зададени погрешни координати, самолетът попада не там, където трябва. Ако пилотите не са били съсредоточени, може и да не се разбрали, че уредите им са настроени погрешно и къде всъщност са попаднали.

По-рано е имало подобен случай на корейски самолет през 1978, чиято навигационна система се скапва и вместо да държат курс на запад към Аляска, завиват на изток и попадат над Мурманск, където са свалени. и това отклонение е било МНОГО по-голямо, но не са се усетили.

Преди 3 години катастрофира самолет на Ер Франс над Атлантическия океан, защото пилотите са се заврели по непредпазливост в центъра на тропическа буря.

Има и много случаи на кацане на самолети на погрешно летище (обикновено в близост до правилното) поради невнимание на пилотите.

Редактирано от Perkūnas
Link to comment
Share on other sites

Напиши мнение

Може да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако вече имате акаунт, влезте от ТУК , за да публикувате.

Guest
Напиши ново мнение...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зареждане...

За нас

"Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

За своята близо двайсет годишна история "Форум Наука" се утвърди като мост между тези, които знаят и тези, които искат да знаят. Всеки ден тук влизат хиляди, които търсят своя отговор.  Форумът е богат да информация и безкрайни дискусии по различни въпроси.

Подкрепи съществуването на форумa - направи дарение:

Дари

 

 

За контакти:

×
×
  • Create New...