Отиди на
Форум "Наука"

BUZZDASH ще напипва изборните нагласи у нас


Recommended Posts

  • Глобален Модератор

Сайтът, който помогна на Обама за победата, е вече и в България, съобщиха от онлайн базираната система за проучвания на общественото мнение BUZZDASH. Плащат ли си кандидат депутатите, за да попаднат в избирателните листи според избирателите?

Отговор се опитват да дадат на www.buzzdash.bg. Там политически партии и бизнесът могат да тестват своите идеи, преди да ги въведат в действие.

Платформата www.buzzdash.bg, която от 7-ми април 2009 г. тръгва у нас, е лицензиант на създадената през 2006 г. в САЩ www.buzzdash.com.

Сайтът придобива огромна популярност по време на кандидат-президентската кампания в САЩ„ когато предизборният щаб на настоящия президент Барак Обама използва изключително интензивно интернет- пространството и в частност buzzdash.com за да тества своите идеи преди да ги направи част от предизборната си платформа. Екипът разработва само онези концепции, които предизвикват одобрението на избирателите, и много скоро резултатът е налице.

«Очакваме родни политици, политолози, маркетолози и социолози да се възползват от възможността за лесни и бързи референдуми», коментира по време на представянето Милко Георгиев, ръководител на проекта за България. «Системата е насочена обаче към изключително широк кръг от потребители – от блогъри, през ръководители на маркетингови и рекламни отдели до редактори на медии. Съдържанието в buzzdash.bg е както редакторско – тоест създадено от професионални журналисти и социолози, така и потребителско- създадено от всички нас, използващи Интернет. Всеки може да създаде своя анкета и да я сподели онлайн.

Сайтът дава възможност за създаване на персонализирани анкети в различни категории, дискутирането и споделянето им онлайн. Платформата е канал за обратна връзка, изграден върху интернет, мобилни комуникации и телевизия (с възможност за гласуване през тях). Сайтът е също така място за формиране на общности и трибуна за дискусии около темите в анкетите.

Предимства при социологически и маркетингови проучвания са: 1/ бърз достъп до голяма аудитория; 2/ точно таргетиране на база аудиторните разрези (по множество показатели); 3/ резултати в реално време (вкл. следене на специални събития, дебати и т.н. и мониторинг на реакциите на публиката).

Редакционният екип на www.buzzdash.bg е съставен от водещи български журналисти.

Ежедневно на сайта се генерират над 50 нови анкети.

Българският вариант на платформата скоро ще има рубрики за коментари и анализи. Подобно на американския сайт, партниращ си с медии като TIME Magazine, българският сайт планира партньорство с водещи български медии. Екипът, създал и двата сайта, е български.

http://blitz.bg/news/article/43344

---

http://www.buzzdash.bg/

http://www.buzzdash.com/

Редактирано от ISTORIK
Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

Възможно е... 50:50.

Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

Има куп интересни анкети, някои от които можем да взаимстваме.

Link to comment
Share on other sites

Напиши мнение

Може да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако вече имате акаунт, влезте от ТУК , за да публикувате.

Guest
Напиши ново мнение...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зареждане...

За нас

Вече 17 години "Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

За своята близо двайсет годишна история "Форум Наука" се утвърди като мост между тези, които знаят и тези, които искат да знаят. Всеки ден тук влизат хиляди, които търсят своя отговор.  Форумът е богат да информация и безкрайни дискусии по различни въпроси.

Подкрепи съществуването на форумa - направи дарение:

Дари

 

 

За контакти:

×
×
  • Create New...