Отиди на
Форум "Наука"

Български Рали Шампионат


Guest Diabolik

Recommended Posts

Организаторите много се постараха, и ченгетата много се постараха да забраняти блокират всички добри места за за гледане и снимане, където зрителите можеха да гледат и снимат. Е за щастие аз и група фотографи любители, успяхме да си осигурим достъп, за гледане и снимане на старат финалната права, като линчувахме полицаите които трябваше да ни държат далеч от тази забранена зона.

първото състезание с тия кочини ладите. направо умряхме от смях, 14 обиколки, строшките се разпадат по пистаха. беше пълно с "наточени" ладички и голфчета, които повече пърдяха от колкото да вървят. Ладичките много въртяха дупета по завоите, а голфовете, направо излизаха от завоя на милиметри от мантинелата. 3 коли блокираха на трасето, една излетя и се удари в полицайте. с други думи трагедия.

Второто състезание си беше предрешено. Пиер Джорджо Бедини, с ауди RS 6, и николай златков, с Митсубиши лансер ево 9, спориха за първото място, докато турбото на златков не го изостави, и той бе принуден да се прибере обратно. Бедини спечели тоя кръг с безумна преднина. Освен аудито на Бедини и лансера на Златков, които бяха единствените хубави коли, всички други си бяха пълн таралясници и кочини. И тук не се размина без аварии. На единия таралясник, предното окачване се счупи и предните му колелетата му застанаха така / \ и отпадна. Друг таралясник, пък си пръсна гарнитурата на блока, и почна да смесва масло и бензин. направи неверотна пушилка. Повече от 5 минути бяха необходими да се разнесе пушилаката.

Третото състезание мина без особени изцепки, но и тук изхода беше предрешен, пак заради разликите в силните и слабите коли. Румен Дунер с рено клио с1600, Герги Янакиев със ситроен С2 с1600 и ГЕорги пейчев с фиат пунто S1600. завършиха в този ред. тук единственото "по-драматично" беше че Пейчев имаше лек проблем на старта, и изостана зад всички, но бързо ги настигна. на края на 6 обиколка беше 3, и 3 си остана до края.

в четвъртото състезание беше интересно. Едно субару Импреза 2007 клас WRC - Георги Танев, и няколко митсубишита лансер ево зад него. Субаруто беше единствената кола клас WRC и спецификация WRC на пистата. всичко друго беше купувано като фабрични коли и тунинговани.и на старта, и на загряващата обикалка субаруто беше единствената кола, която изпили и четирите гуми едновременно, и то със сликове. Първиямомент си казах и какво? гумите са студени. после като мина загряващата обикалка да загреят гумите и двигателите, си викам сега на загряти гуми ще се изстреля като фурия. Изтреля се като фурия но пак пилна и четирите гуми. Заради класа си, субаруто водеше и повечето ги задмина с по една обиколка, и без да си дава мно го зор и финишира първо. Тази гледка бе мехлем за душата ми. Все пак съм привърженик на субару.

Инак като извадим състезанията, беше просто едно мероприятие, в което организаторите и полицията с все сили се стараеха да избутат публиката далеч от добрите места за гледане и снимане, и само те да си гледат и да си снимат от вип ложата. За наше щастие, снимачите ка мен си извоювахме едно от най-добрите места - излизането от завоя и навлизането настарт финалната права, линчувайки организатори и полицаи, и се наснимахме на воля.

Link to comment
Share on other sites

колкото и изкусен шофьор да си, ще се утрепеш някъде с такива строшляци и таралясници, дето са опасни, не заради шофьорите, а заради крайно износеното и окаяното си състояние в което се га се намират. Нито са балансирани, нито са леки, страдат от висок център на тежестта, също страдат от лош център на тежестта, който не е в идеалната точка - пресечната точна на диагоналите на правоъгълника който се образува между гумите, (като е тежка и зле балансирана колата трудно се овладява при накакъв проблем защото има по-голяма инерция и инертност (инертност е стремежа на едно тяло да запази текущото си състояние)) Абе тия лади и голфчета вече се разпадат по пистата. един такъв таралясник на отнесе 2-ма полицаи, снимах още 2 таралясника закъсали по пистата, абе не ми ги хвали тия строшляци. Тия голфчета са от първите тунинтовани голфове, дето цивилните дърпачи, са им вадили душата на божурище, та като вече са останали без дъх и са ги продали на безценица, защото вече са толкова износени че не стават за нищо, та разни частни отборчета са ги взели на доизживяване.

Link to comment
Share on other sites

Напиши мнение

Може да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако вече имате акаунт, влезте от ТУК , за да публикувате.

Guest
Напиши ново мнение...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зареждане...

За нас

"Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

За своята близо двайсет годишна история "Форум Наука" се утвърди като мост между тези, които знаят и тези, които искат да знаят. Всеки ден тук влизат хиляди, които търсят своя отговор.  Форумът е богат да информация и безкрайни дискусии по различни въпроси.

Подкрепи съществуването на форумa - направи дарение:

Дари

 

 

За контакти:

×
×
  • Create New...