Отиди на
Форум "Наука"

Какъв икономически модел и трансформация са необходими за България за да просперира?


Recommended Posts

  • Модератор Военно дело
On 19.10.2020 г. at 8:50, skorpion1980 said:

Относно земеделието два са основните проблеми. Първо лиспата на младо население по селата и второ недостатъчния достъп на дребния земевладелец до модерни аграрни технологии.

Няма такова нещо! Днес България върви към латифундистко земеделие при което един чорбаджия владее землищата на няколко села. На него му трябват гастарбайтери, ако има чалъм незаконни. За да може да им плаща по малко от полагащото се по закон, да не се съобразява с никакви закони и да ги гърби колкото може.

Това е и една от тайните на запада- гастарбайтери, къде законни къде не на които се плаща значително по малко отколкото на местните.

 

Link to post
Share on other sites
  • Мнения 77
  • Създадено
  • Последно мнение

ПОТРЕБИТЕЛИ С НАЙ-МНОГО ОТГОВОРИ

ПОТРЕБИТЕЛИ С НАЙ-МНОГО ОТГОВОРИ

Популярни мнения

И Бъфет с Уолмарт и Безос с Амазон продават бранд, марка, търговско име. Бъфет продава във физически магазини, Безос в електронен магазин. Безос е два пъти по-богат от Бъфет. Блу Ориджин е хобито на Б

Какъв икономически модел и трансформация са необходими за България за да просперира? в България са има "недоимък"на собствени капитали, липсват собствени икономически традиции (с изключения на на

Да, но фалшивите добавени разходи са от монополиста, а не от ЕРП-тата: Цената, която вземат ЕРП от 0.197 лв. на квтч в случая е 0.055 лв. за пренос и достъп до ниско напрежение, това е техн

Posted Images

  • Потребител
On 4.12.2020 г. at 22:08, Б. Киров said:

Брандът прави високата добавена стойност. Розовото масло на България е бранд, но туризмът й не е бранд.

Именно! Ето как се рекламира България в Корея.

 

 

Link to post
Share on other sites
  • Потребител
On 4.12.2020 г. at 22:08, Б. Киров said:

Розовото масло на България е бранд, но туризмът й не е бранд.

туризмът според мен  не е точно един  продукт - има много видове туризъм. Мисля че някой от тях могат да бъдат брандирани в България (и това го казвам от погледите на чужденци от богатите страни, т.е платежни клиенти), други са брандирани успешно (това също го казвам от погледите на чужди потребители), други - по комунистическо народяшко профански   днешното управление иска да брандира

за 3-тото: 350 километривата презсострена морка ивица с едно бирно о мерпресказуемо  море не привлича много хора. Няма как да конкурира  Гърбия с нейната 14 000 километрова ивица  или  Турция с по-споконото и  предвидимо егейско /йонийско море и крайбрежие и с  по-дългоя сезон

(голяма част от руските туристи са   собственици, идващо на ползват  имотите  си за или имотите на техните познати, Освен това морски курорти в Крим и Украйна са по-скъпи и с по-лош  сервиз от нашите,  а Черно море е още по замърсено - това го знам от много втори лица. Провлича ги  и това че  сме  славяни, ползаващо кирилица и сме праволавни)

за 2-рото: Слънчев бряг според това което чета и  гледам (казват го чуждите коментарии) мисля че се е наложил  като европейско място за секс и алкохолен тузризъм, изместил е известните преди майорка и други дестинации

за 1-тото:'културен, исторически и винен туризъм (тук е родината  на Дионисии). Еко- и спа- туризъм: много много дадености, слабо маркетирани 

 

Редактирано от nik1
Link to post
Share on other sites

Напиши мнение

Може да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако вече имате акаунт, влезте от ТУК , за да публикувате.

Guest
Напиши ново мнение...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зареждане...

За нас

Вече 15 години "Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

 

За контакти:

×
×
  • Create New...