Отиди на
Форум "Наука"

Recommended Posts

Едни много умни хора показаха това уникално нещо от 1979 г. Освен елементарното "чудя се къде е това сега", всъщност се чудя и друго. 

Преди тези другари там имаше едни още по-добри! Да не говорим за самият Шекспир. Как става така, че културата все изчезва и все я има, но преминава през фази на дълбочина и и после избледнява. Защото каквото и да говорим, днес такава дълбочина нЕма... 

 

 

Редактирано от КГ125

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тя културата такава каквото ти си мислиш, че я няма може и да я има, но да не знаем за нея.

Просвещението се ражда защото се загърбва средновековието и се поглежда назад към античността и от там се раждат невероятните постижения на изкуството и културата. 

Както в момента разглеждаме последствията в изкуството и културата след ПСВ и ВСВ, то сега сме след Студената война и тоталитарните режими...трябва да мине време.

А и все пак масовата култура не допуска високата култура да се покаже както едно време :animatedwink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 6 часа, КГ125 said:

Освен елементарното "чудя се къде е това сега",

Не се кахърете, класиката и “високото изкуство” са си живи и в добро здраве, за всяка сцена и изкуство си има публика и ценители.

Част от филмографията и театралната дейност на сър Дейвид Сушей през последните 10-15 години:

Henry VIII (TV) (2003)

In 2003, Suchet starred as the ambitious Cardinal Wolsey in the two-part ITV drama Henry VIII opposite Ray Winstone as Henry VIII and Helena Bonham Carter as Anne Boleyn. I

At Christmas 2006, he played the vampire hunter Abraham Van Helsing in a BBC adaptation of Bram Stoker's novel Dracula.

Great Expectations (TV) (2011)

Richard II (TV film) (2012) as the Duke of York

Effie Gray (2013) as Mr. Ruskin

Suchet played "John" in the drama Oleanna at the RoyalCourtTheatre in 1993. It was directed by Harold Pinter, and co-starred Lia Williams as "Carol". In 1996–97 he played opposite Dame Diana Rigg in the East-End production of Who's Afraid of Virginia Woolf? He was also featured as Salieri from 1998 to 2000 in the Broadway production Amadeus. In 2007, at the Chichester Festival Theatre, he played Cardinal Benelli in The Last Confession, about the death of Pope John Paul I.In 2014, he reprised the role of Benelli in the Australian tour of the play.

He has been starring as Lady Bracknell in The Importance of Being Earnest by Oscar Wilde at the Vaudeville Theatre in London since June 2015 and on tour.

 

А ето и част от творчеството на Тревър Нун (той е на 76 години все пак):

На сцената на Уест Енд:

A Chorus of Disapproval – 2012

The Lion in Winter – 2011

Flare Path – 2011

Birdsong – 2010

Aspects of Love – 2010

A Little Night Music – 2009

Inherit The Wind – 2009

Gone with the Wind – 2008

King Lear – 2007

The Seagull – 2007

Porgy and Bess – 2006

Acorn Antiques: The Musical! – 2005

The Woman in White – 2004

Anything Goes – 2002

South Pacific – 2001

My Fair Lady – 2001

На сцената на Бродуей:

A Little Night Music – 13 December 2009 – 20 June 2010, re-opened 13 July 2010

Rock 'n' Roll – 4 November 2007 – 9 March 2008

Les Misérables (revival) – 9 November 2006 – 6 January 2008

The Woman in White – 17 November 2005 – 19 February 2006

Chess – 22 September 2003 (Benefit Concert)

Vincent in Brixton (as original producer) – 6 March 2003 – 4 May 2003

Oklahoma! – 21 March 2002 – 23 February 2003

Noises Off (as original producer) – 1 November 2001 – 1 September 2002

Rose Written by Martin Sherman (as original producer) – 12 April 2000 – 20 May 2000

Copenhagen (as original producer) – 11 April 2000 – 21 January 2001

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма как в ерата на комуникациите, електрониката и изкуствения интелект да се очаква да се цени най-много висшата култура от 15 век. Няма как днес един много добър поет да стане по-богат от поп "идолите" които пеят гангъм стайл или други подобни. И примерно ако краснописа е бил признак за висока култура през 15 век, то днес не е, тъй като децата днес не пишат писма на ръка или на хартия, а пишат още от малки на клавиатури. Друга епоха сме.

Редактирано от makebulgar

Share this post


Link to post
Share on other sites

В България днес ценителите на „високото изкуство” стават съпричастни с него, само ако мероприятията са безплатни.

Разходите за Българския Лувър – “Квадрат 500”, са почти десет пъти повече от приходите

„Близо 1/10 е съотношението приходи-разходи от дейността на открития преди 13 месеца музей-галерия “Квадрат 500” в столицата. Само за първите пет месеца на настоящата година извършените разходи по неговото управление възлизат на 1 049 020 лв., а реализираните приходи са 166 790 лв. Близо четвърт милион лева са платени за вода, електрическа енергия и гориво. 239 094 лева са платени за “външни услуги”, без да става ясно какви точно. Най-голямо е перото за издръжка на персонала на т.нар. Български Лувър – 533 724 лева са отишли за заплати и осигурителни вноски, при това само за периода януари-май 2016 г., става ясно от писмения отговор на културния министър от тази седмица.

От друг писмен отговор на Вежди Рашидов, даден през април месец т.г., става ясно, че през 2015 г. за заплати на 139 служители на “Квадрат 500”, са били платени малко над 1 милион лева, а за издръжка на съоръжението са били дадени още 1 647 588 лв. По седем граждански договора са били платени още близо 14 000 лева.

От анализа на посочените приходи става ясно още, че галерията дори не е успяла да покрие направените разходи от 470 000 лв., които отидоха за първоначалната подредба на музейната експозиция, открита в присъствието на премиера Бойко Борисов и почти цялото правителство. Дори и при най-оптимистични прогнози от около 300 000 лв. годишни приходи, разходите за издръжка на персонала и самата галерия са близо 3 млн. лв. на година.

От трети писмен отговор на министъра на културата до народен представител, който проявява интерес по темата “Български Лувър” става ясно, че за период от една година (1 юни 2015 г. - 31 май 2016 г.) музеят е посетен от общо 146 589 души, от които само 27 250 са го направили с билети. Цената на редовен билет е 10 лева, а за студенти и пенсионери - 5 лева. Ученици от художествени училища, хора с увреждания, журналисти и деца под 12-годишна възраст с придружител могат да влизат безплатно в музея. Един ден в месеца “Квадрат 500” работи безплатно за всички посетители. Наред с това през изминалата година и един месец, музеят имаше няколко промоционални дни, в които също не събираше такса. От отговора на културния министър става ясно, че именно през тези дни Националната галерия е посетена от 119 339 души.

Share this post


Link to post
Share on other sites

То и преди разходите бяха по-големи от приходите. 

Културата, когато стане бързооборотен бизнес, става малце на чалга... Там инвестицията се изплаща доста опосредено. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ама бяха доволни и музейните работници и посетителите. Сега обаче, повдигат въпроса как ще се урегулира този голям дисбаланс? Като се реши да се строи Българския Лувър се казваше, че ще се самоиздържа, ама не стана така. Сега трябва да се реши: безплатен ли ще стане музея, ще се закрие ли или ще си продължава досегашната практика на „смесено субсидиране” – малко от посетители и повече от държавата.

Не знам според законите на демокрацията как трябва да се решават въпросите с изкуството и културата. По всичко изглежда чалгата в такива условия оцелява по-лесно. То затова и науката взе да клони натам.

Не е ясно дали посетителите влизат в нашия „Лувър” като почитатели на изкуството или като любопитни да видят какво се показва там. Ако надделява последното, излиза че този музей е построен от грандомания и за да се осигурят заплати на някои деятели и чиновници.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, К.ГЕРБОВ said:

 

Не е ясно дали посетителите влизат в нашия „Лувър” като почитатели на изкуството или като любопитни да видят какво се показва там. Ако надделява последното, излиза че този музей е построен от грандомания и за да се осигурят заплати на някои деятели и чиновници.

 

Май такава е истината. Мой познат отишъл там преди няколко дни да разгледа обявена изложба на модерно изкуство. Оказало се обаче, че след като си платил билет от 10 лв., до такава изложба въобще не успял да стигне, тъй като входът към нея бил затворен, а служителите вдигали рамене и му казали, че нищо не знаят. Задоволил се да разгледа старите и познати му картини от предишната сграда, но голяма част от картините били в много окаяно състояние, потъмнели и напукани, явно не реставрирани и лошо съхранявани. Та за 10 лева, толкова. Беше доста разочарован, защото е от провинцията, и дошъл специално за тази изложба.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 3 часа, К.ГЕРБОВ said:

Ама бяха доволни и музейните работници и посетителите. Сега обаче, повдигат въпроса как ще се урегулира този голям дисбаланс? Като се реши да се строи Българския Лувър се казваше, че ще се самоиздържа, ама не стана така. Сега трябва да се реши: безплатен ли ще стане музея, ще се закрие ли или ще си продължава досегашната практика на „смесено субсидиране” – малко от посетители и повече от държавата.

 

Не знам според законите на демокрацията как трябва да се решават въпросите с изкуството и културата. По всичко изглежда чалгата в такива условия оцелява по-лесно. То затова и науката взе да клони натам.

 

Не е ясно дали посетителите влизат в нашия „Лувър” като почитатели на изкуството или като любопитни да видят какво се показва там. Ако надделява последното, излиза че този музей е построен от грандомания и за да се осигурят заплати на някои деятели и чиновници.

 

На мен музеят си ми харесва. Определено е на нивото на един хубав второстепенен европейски музей, което е комплимент, а не упрек. Щото първостепенен няма как да е. Освен това е жалко въобще да се поставя въпрос за самоиздръжка. Няма такъв музей в света, който да преживее от билети, да не мислите, че Лувъра само от билетите си взема пари?! Хич и да не говорим за повечето големи британски музеи, които са въобще безплатни. Не може държавата да дава пари за идиотщини като повечето "олимпийски спортове", а да не издържа музеите. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12.07.2016 г. at 12:41, К.ГЕРБОВ said:
On 11.07.2016 г. at 16:17, К.ГЕРБОВ said:

 

В България днес ценителите на „високото изкуство” стават съпричастни с него, само ако мероприятията са безплатни

 

Ама какви ценители имаше само, като лудото люси!Като кажеше, "вървете и крадете от цял свят културни ценности" и ДС-то хукваше да изпълнява.Я божо какъв агент за пример беше, и какво направи демокрацията от него сега.

On 12.07.2016 г. at 12:41, К.ГЕРБОВ said:

Ама бяха доволни и музейните работници и посетителите. Сега обаче, повдигат въпроса как ще се урегулира този голям дисбаланс?

Не може да изтрае милата душица да направи съпоставка колко хубаво беше всичко преди с туй днешното дет на нищо не мяза.

Ееех, де ги автоматчиците да застанат по границите на България?Де е народната милиция ,да видим няма ли да са доволни музейните работници и посетителите?Демокрацията вилнее с нейните закони по нашите земи и няма кой да ни спаси(засега!)

On 12.07.2016 г. at 12:41, К.ГЕРБОВ said:

Не знам според законите на демокрацията как трябва да се решават въпросите с изкуството и културата.

Аз знам и ще ти кажа!Трябва веднага тази подтисническа, мракобесна демокрация да се замени със светлата, прогресивна социалистическа диктатура, само тя ша управи нашта култура. Руснаците през 20-те години натъпкаха  ипериализма с произведения на изкуството и културата ,дано пукнат.Тогава капитализма видя бая зор, но някак си музеите им едвам удържаха.Сега и ние като прибавим нашите съкровища ,и Бритиш музеум ще рухне, няма да издържи.То ясно се вижда с просто око как изгнилия западен Лувър вече клати, засега не пада макар, че е пълен догоре с културни ценности.Ама туй няма да е вечно, ще се срине  Лувъра, ще повлече със себе си упадъчния капиталистически строй и тогава ще дойде комунизма.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Значи и в миналото огромната част от хората не са се интересували от висока култура. Тя винаги е била приоритет на малцина богати хора които дават пари за нея, демек меценати (дали това ще е френският крал или някой германски княз е все тая) или в по ново време - държавата.

Ако искате посещаемост- чалга му е майката. При това става въпрос за силно рекламирана чалга. Вземате един художник, почвате да го каните по сутрешните блокове, интервюта по вестниците, участие в биг брадър, дава мнение за щяло и нещяло... И като стане известен правите негова изложба с бонус към такса вход бира и кебапчета.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не е така - ще посещават каквото им се даде, а за чалга - разстрел )))) 

 

Има едно изключение - Европа от Ренесанса насам - бая масово се интересува от висока култура ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Трябва да се дават средства за култура, но с мярка, а и насила хубост не става. На практика в новия музей се излагат същите неща, каквито имаше в Националната художествена галерия и Галерията за чуждестранно изкуство. То и в тях нямаше кой знае какви посещения (при социализма имаше един - двама посетители, когато и аз влизах там), но разходите при всички случаи са били по-малко.

 

НХГ пак си остава към новото мегаведомство, наречено Национален музеен комплекс. В старата галерия, казват, щели да се провеждат временни изложби. Може би изложбата, за която спомена Киров, да е била планирана там. Но от сложната организация и многото чиновници, човекът така и не е успял да я намери.

При всички случаи вече ще се харчат много повече пари, без да има ефект от това.

А на традиционно неориентирания Върбанов и на тия, които му дават плюсове – малко информация кой е крал и какво е правило „люсито”:

 

"През 1916 г., по време на Първата световна война, когато Македония вече е освободена от българската войска, по молба на тогавашния директор на Народния музей проф. Богдан Филов началникът на действащата армия ген. Жеков създава специален разузнавателен отряд от български учени - разказва директорът на НИМ проф. Божидар Димитров. - Задачата им е да съберат всички паметници на културата от прифронтовата зона. Отрядът изпълнява блестящо задачата си и изпраща съкровищата в София. България обаче губи войната и според клауза №126 на Ньойския договор трябва да ги върне на Сърбо-Хърватско-Словенското кралство. Но не ги връща. Те са оформени в Секретен фонд до 1992 г., когато бяха разсекретени от Министерството на култура и предадени в НИМ."

 

„Национална галерия "Квадрат 500" събира колекциите на Националната художествена галерия и Галерията за чуждестранно изкуство в София… Изложените 2000 творби са само малка част от 42 хиляди работи, с които разполагат двете галерии, и желанието на екипа е тепърва да развива експозицията. Българската държава никога не е била изявен колекционер и в някои исторически периоди е купувала доста скромно, отбелязва Яра Бубнова. Така например практически няма нови откупки, макар и през 2012 за първи път да са предоставени средства на двата музея за целта. Парите обаче не са били значителни, предвид че пазарът на изкуство е силно конкурентен и скъп. "А разликата в цените между 80-те години, например и днес както в България, така и по света е огромна", казва зам.-директорът на музейния комплекс. Пикът на купуването е през 80-те години. Тогава България се сдобива с колекциите от Индия, Япония, Африка, Гоа, Тибет и Мексико, които също са изложени в "Квадрат 500". "Чрез политиките на Людмила Живкова започват организирани дарения за замисления тогава музей на чуждестранното изкуство, някои от които са изключително ценни. Тогава държавата през българските посолства преговаря за различни колекции в други страни и получава дарения. И през 60-те и 70-те години също са купувани работи, но може би не толкова интензивно. Имало е, разбира се, период, когато произведенията са били "национализирани", изземвани от частни лица, и те са попаднали в държавния фонд", разказва за произхода на колекцията Яра Бубнова.”

 

Яра Бубнова е зам.-директор на Националния музеен комплекс „Квадрат 500”. Няма да се учудя, ако „върбанистите” я класифицират като комунистка.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Когато културата не е станала популярна както е с “Квадрат 500” , проблемът е по-скоро в организирането  и маркетинга, а не в публиката.

Масова култура не означава непременно чалга, самият Шекспир е създавал масова култура, за широк кръг.

Ето и съвременен пример за качествена масова култура - рециталът на Иван Налбантов "Апостоле, сега си нужен повече, отколкото преди".

https://www.facebook.com/204074816377305/videos/919565181494928/

 

 

 

Редактирано от Doris

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 10 часа, К.ГЕРБОВ said:

Яра Бубнова е зам.-директор на Националния музеен комплекс „Квадрат 500”. Няма да се учудя, ако „върбанистите” я класифицират като комунистка.

Типичен пример за черно -бяло комуноидно мислене.

Класификацията комунисти и всички останали насаждана в миналото все още се ползва от пропагандата и днес.Има обаче огромна разлика от редовите членове(около 1 милион) и отявлените гадюхи от номенклатурата..Там отдолу бяха нещастниците, баласта, пълнежа на компартията.Колкото отиваш по нагоре растат заплатите и привилегиите.Това си беше пирамида.Тия приказки целят баш престъпниците да се укрият и слеят с редовите членове на БКП.Та върбанистите знаят кои бяха комунистите с главно "К", знаят и за обслужващия лакейски прсонал, известни са пъдарите и пазвантите  на соц елита.Пределно ясно е кои имаха право да ближат само подметките на "Първия" , на кои беше разрешено да облизват все по нагоре до задните част и кои бяха привилегированите да завират най дълбоко език.

Преди 10 часа, К.ГЕРБОВ said:

"Чрез политиките на Людмила Живкова започват организирани дарения за замисления тогава музей на чуждестранното изкуство, някои от които са изключително ценни.

 

Преди 10 часа, К.ГЕРБОВ said:

А на традиционно неориентирания Върбанов и на тия, които му дават плюсове – малко информация кой е крал и какво е правило „люсито”:

Сега ще обясня някои работи за да може другарите и главно К.ГЕРБОВ да се ориентират правилно.

" През 2012 г. в архивите на бившата Държавна сигурност, съхранявани от Комисията по досиета, бяха открити оригиналните документи по операцията на Първо главно управление на Държавна сигурност за кражбата на черновата на „История славянобългарска” на Паисий Хилендарски от българския манастир „Св. Георги – Зограф” в Света гора през 1985 г. ". 

"Непроучените дотогава документи разкриха, че през 1971 г. в ПГУ на ДС е сформирана нова разузнавателна единица – въпросния отдел 14 „Културно-историческо разузнаване” (КИР). Основен идеолог на отдела е Александър Фол, по това време доцент в Софийския университет „Климент Охридски”, който, въпреки че все още не е придобил славата на траколог, има решаваща дума по организирането и насоките на работата на отдела."

Създаването на КИР съвпада с влизането на дъщерята на Тодор Живков Людмила Живкова в политиката. По това време тя е назначена за зам.-председател на Комитета за изкуство и култура, а малко по-късно го оглавява."

 

Какви културно-исторически ценности са „придобити”

В богатата архивна документация за дейността на отдел 14 на ПГУ за културно-историческо разузнаване в периода 1972-1988 г., която се съхранява в Комисията по досиетата, съществуват множество материали, които разкриват, една част от „придобитите” по агентурно-оперативен път ценности от чужбина, оценени като важни за българската култура и история. Тези данни се съдържат както в отделни строго секретни информации, така и в годишните отчети на отдел 14 КИР.

Съхраняване на откраднатите ценности

Макар и ценни за българската история придобитите чрез кражба ценности не могат да бъдат нито експонирани, нито пуснати в научен оборот. ПГУ се бои от разкриване на своите агентите и по тази причина се въздържа от обявяване на някои по-важни ценности, придобити по оперативен път.

За страхът от разкриване говорят самите документи на разузнаването. Страхът от разкриване на агентурата при реализиране на придобити от разузнаването документи

Стая №13

Според документи на Първо главно управление на ДС във въпросната стая №13 на 13-ия етаж разузнаването съхранява близо 3000 оригинални документи, 170 000 микрофилмови кадъра, около 10 движими паметници; икони, картини и други, иззети по секретен път от чужди архиви и частни лица, които не са пуснати в научно обръщение. Ето как е описано хранилището от самото разузнаване:

„Поради липса на подходящо помещение за съхраняването на специални материали – придобити писмени и веществени паметници на историята и културата от отдел 14 ПГУ-ДС, намиращи се временно на негова територия, същите се съхраняват в стая 13 на етаж 13 в наличните каси и дървени шкафове.

НРС: Нямаме данни за местонахождението на паметниците на културата

Най-лесният начин за получаване на точна информация за придобитите и евентуално предадените ценности, придобити от ПГУ преди 10 ноември 1989 г. е инвентарната книга на хранилището на отдел 14 КИР. Архивите на ПГУ сочат, че такава книга без съмнение е водена. Друг източник на по-точна информация е евентуално предавателно-приемателни протоколи при предаване на тези ценности на културни институции след промените.

В архивите на ПГУ и по-специално в тези, свързани с дейността на отдел 14 КИР, които НРС е предало на Комисията по досиетата, обаче не фигурира такава инвентарна книга или неин опис. В някои архивни документи се споменава, че предаването на някои по-дребни „придобивки” книги или карти още преди 1д ноември 1989 г. е ставало с протокол. В архивите на ПГУ обаче такива актове не фигурират.

Придобитите по линия на културно-историческото разузнаване писмени и материални паметници, свързани с българската история, са предоставяни за ползване или за постоянно съхранение на редица държавни културни институции – Главно управление на архивите, Народната библиотека „Св. св. Кирил и Методий”, Великотърновския университет „Кирил и Методий”, Фонд „1300 години България”, Военно-историческия институт към Генералния щаб, Международния информационен център за балкански изследвания (СИБАЛ), Църковно-исторически и архивен институт, НИМ, Музей за революционното движение. Има предадени документи и на ЦК на БКП.”

НРС обаче прави съществено уточнение, а именно, че „не разполага с информация за броя, вида или начина на предаване на придобитите по линия на културно-историческото разузнаване копия или оригинали на документи или други артефакти. Предаването се е осъществило през 1990 г.”

 

Сайтът desebg.com се обърна със заявление за достъп до обществена информация, в които постави въпроса за откраднатите от ДС културни ценности и тяхната съдба до Министерството на културата, БАН и Центъра за славяно-византийски проучвания „Иван Дуйчев”.

Всички те отговориха отрицателно. Не са получавали документи или други паметници на култура от ПГУ или нейния наследник след промените НРС.
Националната библиотека „Св. св. Кирил и Методий”: Не са ни предавани документи

На заявление за достъп до обществена информация на desebg.com по въпроса от  Националната библиотека „Св. св. Кирил и Методий” също постъпи отрицателен отговор. В архивите на КИР обаче се срещат документи, в които е посочено, че още преди 10 ноември 1989 г. на библиотеката са предавани някои неща."

http://desebg.com/2011-01-06-11-51-03/2255-2015-04-21-13-49-35

 

Оказва се че това откраднатото също е откраднато.Самите крадци също са крали здравата.Прави впечатление, че с парите които са потрошени за "придобиване" на културните ценности е можело да се купят редовно и законно повече от задигнатото.

Корупционна афера за милиони

Дейността на служба „Културно наследство” се превръща в една от големите корупционни афери по време на комунистическия режим. След смъртта на Людмила Живкова е назначена афера на „Културно наследство”, която констатира, че за периода от май 1975 до юли 1981 службата е изразходвала общо над 9,3 млн. лева. За закупуване на произведения на културата са похарчени 2,9 млн. лева, за командировки над 2 млн. лева, за техника – близо 1 млн. лева, а за обеди , вечери, хонорари и бакшиши – над 3 млн. лева, неправилно изплатени са над 400 000 лева.

http://radomirdnes.com/?p=13329

Преди 11 часа, К.ГЕРБОВ said:

При всички случаи вече ще се харчат много повече пари, без да има ефект от това.

  Не виждам смисъл да пресмятаме и да се възмущаваме, че  едни и същи хора сега крадат повече отколкото преди.

Share this post


Link to post
Share on other sites

На Глишев му обяснявах, че с ала-бала закон, какъвто е Закон за обявяване на комунистическия режим за престъпен, няма да стане. По-голяма глупост от него няма. Той все още съществува, защото по него няма наказателни клаузи.

 

Според съда вината е конкретна. Еди кой си е откраднал, еди кой си е убил. Трябва да се посочат конкретни имена и да се докаже престъплението по съответния член на Наказателния кодекс.

Вместо това, с един замах се казва, че всички, които са били някакви участници в този „комунистически режим” (?!) са престъпници.

Ти твърдиш, че истинските престъпници продължавали да действат и днес : значи и днешният режим е престъпен. Ами хванете ги най-после тези хора и ги осъдете. Недейте да обиждате тези, които са живели честно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Културата някога: 

Тези двете неща ги даваха по телевизията - много студенти се прибираха да ги гледат.... 

Ако питат мене, който не ги изгледа, нема да му дам диплома!!!

 

https://www.youtube.com/watch?v=tneCMFhQMrI
https://www.youtube.com/watch?v=8qer5yTyYvI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Винаги по време на дискусия идва момент когато опонента спира да разбира какво му казваш и повече не може да разсъждава логически.

On 19.07.2016 г. at 12:22, К.ГЕРБОВ said:

Ти твърдиш, че истинските престъпници продължавали да действат и днес : значи и днешният режим е престъпен. Ами хванете ги най-после тези хора и ги осъдете.

И за най големия тъпанар е ясно, че комунистическите престъпници не можеха да бъдат осъдени през социализма защото бяха на власт.Сега тия престъпници също не могат да бъдат осъдени защото управляващата ,изпълнителната и законодателната власт са  в ръцете им.Те просто не искат да се осъдят сами, нямат желание да влизат в затвора.Това просто нещо К.ГЕРБОВ вече не може да го разбере.

On 19.07.2016 г. at 12:22, К.ГЕРБОВ said:

Според съда вината е конкретна. Еди кой си е откраднал, еди кой си е убил. Трябва да се посочат конкретни имена и да се докаже престъплението по съответния член на Наказателния кодекс.

Вместо това, с един замах се казва, че всички, които са били някакви участници в този „комунистически режим” (?!) са престъпници.

  Тия престъпници нямат интерес да се разследват сами, не изпитват такава нужда.Но щом имаш такова голямо желание да бъдат осъдени, върви предай се и направи самопризнания, те може да се зачетат като смекчаващи вината обстоятелства..Съдът ще реши имаш ли конкретна вина и каква присъда да ти даде индивидуално на теб.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Върбанов, добре, че не си ти на власт. Добре, че и аз не съм на власт, че тогава какво ги чака онези с метал детекторите....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Напиши ново мнение...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зареждане...

За нас

Всяка помощ за нас е ценна и се надяваме с общи усилия да успеем да поддържаме това място на научни дискусии живо. Форум "Наука" е сред малкото активни форуми в България, изключително полезно и нужно място за свободна обмяна на мисли и знания.

baner_event_marco

За контакти:

×
×
  • Create New...