Отиди на
Форум "Наука"

Изобретиха перпетум мобиле


Frujin Assen

Recommended Posts

  • Модератор Военно дело

Вярно или не, но бразилските изобретатели Нилсън Барбоса (Nilson Barbosa) и Клеристън Леал (Cleriston Leal) създадоха генератор за електрическа енергия, коефициентът на полезно действие на който достига фантастичните 5000%.

41E7_533199CD.jpg


Работата на устройството се осигурява от неголяма входна мощност. След стартирането генераторът започва да произвежда енергия по-голяма от подадената, а за нормалната работа на устройството са достатъчни 2% от изходната мощност.

Изобретателите са създали (energiauniversal.eco.br) няколко генератора - най-малкият прототип е способен да генерира 12,1 киловата електрическа мощност, използвайки само 21 вата входна енергия. Този прототип тежи едва 1,5 килограма и е с габаритни размери 20x30x15. Изобретателите са избрали тази мощност навярно поради факта, че на едно средностатистическо семейство са необходими около 15 киловатчаса електроенергия дневно.

Детайли по работата и техническите характеристики на този генератор не се разгласяват, а специалистите очакват патента за това изобретение.

Според съвременната термодинамика, създаването на вечен двигател, при който изходната енергия е равна или по-голяма от входната, е невъзможно. Ще следим развитието на това интересно устройство.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Това и Тесла го изобрети вече, даже го вмонтира в своят Пакард. Но след смъртта му всичко бива унищожено.

И тези двамата или ще ги купят или ще ги убият, понеже това нещо ако е истина ще съсипе светът. С едно се биха спасили ако пълната документация я публикуват на нета. Но ти ако работиш в енергетийният отрасъл ще разбереш каква пълна катастрофа би било това. Ще видим. :elvis: :elvis: :elvis:

Link to comment
Share on other sites

  • Модератор Военно дело

Какви глупости Гравити, това е истината! Признай си, че говориш така, защото са ти платили от петролното лоби на рептилоидите от Нибиру!

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

ако излезе такова нещо, ще настъпи хаос.

Дори и да не е предизвикан от шеврон и БП, това е нещо, което ще "освободи" хората и ще тръгнат да бягат от градовете. И няма да работят за друг.

Аз ще съм първия дето ще си го сложи на колата, а защо не и на самолета. При тази маса/мощност спокойно ще може да дърпа самолетче, че и самолет. И се изнасям на въздух някъде из планините. :)

Между другото, видях на живо и колата Тесла. Изглежда добре, свирка и дзънка. И няма двигател, от пред има още един багажник. Заприлича ми на айфон, не знам що, вътре едни големи дисплеи, едни чудесии. И струва 60-100 зелени хилядарки, в зависимост от капацитета и опциите. Не знам кога ще си избие парите... Това на едни колеги-пилоти пришълци на нашето място. Единия не можал да отлепи и го вадили от храсталака под стата, а другия пред мен кацна в папура около кацалката. Заравих даги питам дали може да зарежда батериите като спира и оссбно по надолнища.

Link to comment
Share on other sites

  • Модератор Инженерни науки

ако излезе такова нещо, ще настъпи хаос.

Дори и да не е предизвикан от шеврон и БП, това е нещо, което ще "освободи" хората и ще тръгнат да бягат от градовете. И няма да работят за друг.

Аз ще съм първия дето ще си го сложи на колата, а защо не и на самолета. При тази маса/мощност спокойно ще може да дърпа самолетче, че и самолет. И се изнасям на въздух някъде из планините. :)

Между другото, видях на живо и колата Тесла. Изглежда добре, свирка и дзънка. И няма двигател, от пред има още един багажник. Заприлича ми на айфон, не знам що, вътре едни големи дисплеи, едни чудесии. И струва 60-100 зелени хилядарки, в зависимост от капацитета и опциите. Не знам кога ще си избие парите... Това на едни колеги-пилоти пришълци на нашето място. Единия не можал да отлепи и го вадили от храсталака под стата, а другия пред мен кацна в папура около кацалката. Заравих даги питам дали може да зарежда батериите като спира и оссбно по надолнища.

И аз бих си го сложил в колата. Или за отопление.

Теслата като има толкова електроника /и вероятно дистанционна поддръжка с ъпдейти/ дали няма да дойде момент в който ще забива... Караш с 120 км/ч, искаш да намалиш или завиеш и излезе съобщение "The OS encountered a problem and need to close. We are sorry for inconvenience"

Като отнема скорост и по нанадолнище трябва да може да зарежда. Със сигурност е с регенеративни спирачки.

Съвсем сериозно - вечни двигатели се патентоват. В случай че заработят или направите нещо друго с доста голям процент прилика

Аз продължавам да не разбирам каква е идеята на тези мошеници. Щото тези презентации и семинари па и патенти са пари, не малко при това.

В цивилизованите страни като (ако) вземат парите от някой инвеститор и не направят нищо ще ги попилеят...

Link to comment
Share on other sites

  • Модератор Военно дело

Жоре, като става въпрос за пари, едва ли се минава без предварително проучване. Всеки нормален човек (хеле пък инжинер) ще им даде съвет да не се занимават с глупости.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Вярно или не, но бразилските изобретатели Нилсън Барбоса (Nilson Barbosa) и Клеристън Леал (Cleriston Leal) създадоха генератор за електрическа енергия, коефициентът на полезно действие на който достига фантастичните 5000%.

41E7_533199CD.jpg

Работата на устройството се осигурява от неголяма входна мощност. След стартирането генераторът започва да произвежда енергия по-голяма от подадената, а за нормалната работа на устройството са достатъчни 2% от изходната мощност.

Изобретателите са създали (energiauniversal.eco.br) няколко генератора - най-малкият прототип е способен да генерира 12,1 киловата електрическа мощност, използвайки само 21 вата входна енергия. Този прототип тежи едва 1,5 килограма и е с габаритни размери 20x30x15. Изобретателите са избрали тази мощност навярно поради факта, че на едно средностатистическо семейство са необходими около 15 киловатчаса електроенергия дневно.

Детайли по работата и техническите характеристики на този генератор не се разгласяват, а специалистите очакват патента за това изобретение.

Според съвременната термодинамика, създаването на вечен двигател, при който изходната енергия е равна или по-голяма от входната, е невъзможно. Ще следим развитието на това интересно устройство.

Не е тайна че с разход на малко количество енергия на входа, може да се получи по голяма енергия на изхода. Атомните реактори са на тази принцип. Нищо необичайно, физиката го позволява.

Перпетум- мобиле физиката го забранява. Но трябва да се уточни кое наричаме перпетум-мобиле ....

Какво има в тази кутия ? Някой знае ли , включително и автора на статията който прави безоснователни изводи , бъркайки шоколад с нещо друго което има същия кафяв цвят.

В случая би било справедливо да се твърди че това е фейк , ако този който твърди това, знае че в кутиите няма нищо от което би могла да се добие съоветна енергия. Например ако авторите твърдят че кутиите са празни , а те подават на входа 10 вата , и на изхода ще получат 100 вата, то разбира се това е просто невъзможно.

Но поне от автора ясно разбираме това че съдържанието на кутиите е неизвестно.

Разбира се вероятността това да е истина да са направили "мини атомна централа" (това всъщност е единственият вариант от който може да дойде енрергия) е доста малък.

Но все пак в остовата на статията лежи грешка, като се преподнасят различни дефиниции за различни неща, без да се уточнява и проследява същността им, и съоветно не следващ от никъде извод : че това за което става дума е перпетум мобиле който съответно е невъзможен, и тези двамата на снимката за измамници.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Тия трябва да се баннат по UPPIP (unified planetary personal IP) и никога повече бял свят интернетски да не видят.... или сто каиша на голо... ако ги помилват.

Редактирано от sirius
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • Модератор Инженерни науки
Преди 5 часа, mnoogo said:

И това ли е фейк?

 

Ей ти го същото, но по-съвременно при това от БГ, и на български.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Модератор Инженерни науки

Няма да работят тези механизми, така както твърдят. Иначе си прав да питаш къде е фейкът, те нищо не показват.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Това българското го правим с един приятел,ще видим резултата.С двигател от пералня задвижваме доста тежък маховик. Колегите от Поликраище,не показват всичко.Но при американеца отдавна всичко е ясно,при този генератор въртеливото движение на маховика се съчетава с постъпателно, за да се използва гравитацията ,така се увеличава КПД 3-4 пъти.

Тук е друго.

Редактирано от mnoogo
Link to comment
Share on other sites

  • Модератор Инженерни науки

Кое е ясно при американеца? Единствено че "гравитацията го върти". Гравитацията задвижва, но не е източник на безплатна / свободна енергия. По-скоро като акумулатор можеш я ползваш, но и там има много по-ефективни начини - оловен акумулаторпримерно.  Някой трябва преди това да е вдигнал тялото (да му е осигурил потенциалната енергия), което падайки освобождава енергия. Часовници се движат така - пясъчния, часовникови кули (едно време) се задвижват от тежести. ПАВЕЦ Чаира използва гравитацията.

Гравитацията (xайде да говорим за сила на тежестта, става ли) няма да задвижи нещо без то да пада. Такива ексцентрици и номера със стола...

С елетромотор и генератор много лесно можете да се излъжете ако мерите само ампери. Маховиткът също е акумулатор, нали се сещаш?

 

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Гравитацията е консервативна сила и не може да извършва по голяма работа отколкото е вложена в една механична система.

Тези изобретатели перпетооммоделисти да прочетат това и да си спестят труда и материалите по направата на разни излъгващи перпетоомобилета.

http://phys.tu-sofia.bg/ef/KEE/Lektzii/6 vupros.pdf

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Не изкам да се повтарям, но единият най-голям ако не най-голям изобретител Никола Тесла се е ориентирал към електронното решение на въпросът с гравитационната или кой знае каква енергия....Тези въртящи се колела, махала с ремъци мотори и генератори са чудесни като мобилни инсталации. Най-новата е бюстът на Тесла. 

ПС. С тези поликрайщенци пък внимавайте. Големи майтапчии са....:bg: 

Link to comment
Share on other sites

  • Модератор Инженерни науки
Преди 3 минути, mnoogo said:

По скоро въпроса е защо ЕРпетата не са го приложили до сега?

 

Мисля, че отговорът е очевиден, ако говориш за гравитационния двигател.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 месеца по късно...
  • Потребител

 А възможно ли е да се конструира вечен двигател на базата на махалото на Фуко ? Някъде из нета бях чел нещо подобно, но подробностите ми се губят.

Link to comment
Share on other sites

  • Модератор Инженерни науки

Не. Как си го представяш? Питам. Що да не стане на базата на всяко махало дето не е ограничено от механизъм да се люлее в една равнина? Промерно с конец и гайка? Само щото е малко ли?

Знаеш ли какво е махалото на Фуко? Доказва въртенето на земята. Как?...

Каква шарка ще направи ако е изградено на плюсите? А на умерените ширини? А на Екватора?

 

Link to comment
Share on other sites

Напиши мнение

Може да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако вече имате акаунт, влезте от ТУК , за да публикувате.

Guest
Напиши ново мнение...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зареждане...

За нас

"Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

За своята близо двайсет годишна история "Форум Наука" се утвърди като мост между тези, които знаят и тези, които искат да знаят. Всеки ден тук влизат хиляди, които търсят своя отговор.  Форумът е богат да информация и безкрайни дискусии по различни въпроси.

Подкрепи съществуването на форумa - направи дарение:

Дари

 

 

За контакти:

×
×
  • Create New...