Отиди на
Форум "Наука"

Производство на биодизел


maxuel82

Recommended Posts

  • Потребител

Да правиш БД от годна за храна суровина е престъпление. Да си чувал за фитобио реактор и маслодайни водорасли(частници в БГ ги гледат) да си чувал за пустеещи или замърсени площи където не може да се гледат култури за храна? Ако правиш БД от зехтин Екстра Върджин,пак става ама цената е друга.На държавата и е през ..... за народа,в Бразилия,като са бедни карат на спирт.

ами направи си голяма фирма

купи си голяма инсталация на кредит

и се опитай да си доставиш да кажем 5000т мазнина или маслодайни водорасли да си натовариш инсталацията и то за без пари или малко пари

бас ловя че повечето време тя ще ти стои на празен ход и ще губиш пари

затова всички големи производители опират до масло от рапица и подобни

добави после 60ст акциз на литър и ми кажи крайната цена

в САЩ 90% от биодизела се праив от соево масло, всички знаем (не сме тъпи), че е най-добре от отработено олио, но просто няма достатъчно такова на пазара

ако сравниш колко дизел се хаби в БГ и колко са реално възможните доставки на отработено олио или маслодайни водорасли, ще видиш, че те не могат да покрият и минимална част от търсенето ...

Редактирано от Alexander_Nevski
Link to comment
Share on other sites

  • Мнения 124
  • Създадено
  • Последно мнение

ПОТРЕБИТЕЛИ С НАЙ-МНОГО ОТГОВОРИ

ПОТРЕБИТЕЛИ С НАЙ-МНОГО ОТГОВОРИ

Posted Images

  • Потребител

Колега,пак ти повтарям,че е държавна политика да не се произвежда БД,защото някои хора нямат далавера.Защо земеделците сеят жито и царевица с изкупна цена 0,25-0,30лв.а не сеят рапица която е с висока изкупна цена 500евро/тон.А за водораслите прочети,има доста инфо в НЕТ-а,колко са добивите.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

ти ми поватряш някакви несвързани неща

аз ти казах нещо конкретно и то е, че няма как мащабно производство на биодизел, което да стига до крайния потребител да е на цена 1лв. на литър на колонка

обясних и причините за това

1) акциз

2) липса на достатъчно евтина суровина, т.е. трябва да се ползва олио от рапица или друго според държавата

дай конкретен отговор откъде ще намериш достатъчно преработено олио за да може примерно целия дизел в БГ да се разреди на колонка примерно с 5%, а не ми стреляй във въздуха с някакви измислени конспирации и държавни политики

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

в германия се произвеждат оргомни спрямо БГ стандартите количества биодизел ... почти цялото производство е от рапично олио, а акцизът в момента мисля е 0.45Е на литър ...

нека да се изолираме от БГ за да няма емоции и някой да ми обясни как в германия може да постигнем 50 цента а дори и едно евро крайна цена на колонка

Редактирано от Alexander_Nevski
Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Какво си се захванал с този акциз?

1.Само в БГ на биогоривата има висок акциз (http://www.grain.bg/archives/2722)

2.Само в БГ след добавяне на БД в конвенционалния дизел се повишава цената.

Понеже съм тъп,ти ми обясни,защо?

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

http://www.iisd.org/gsi/sites/default/files/bf_awc_germany.pdf

ако разкараме данъците от системата, крайната цена на минералния дизел ще е по-ниска от тази на биодизела ...

участникът по-горе типично по български сравнява компоти с компютри ... докарал е някаква цена на подарено отработено олио за лично ползване и я сравнява с тази на колонка, която е 2/3 данъци ...

не знам колко струва рапичното олио, но силно ме съмнява, че може да се намери много под 1лв. на литър

само от там цялата сметка не излиза, проверете колко излиза 1л дизел от рафинерията преди данъците

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Какво си се захванал с този акциз?

1.Само в БГ на биогоривата има висок акциз (http://www.grain.bg/archives/2722)

2.Само в БГ след добавяне на БД в конвенционалния дизел се повишава цената.

Понеже съм тъп,ти ми обясни,защо?

в UK ако произвеждаш над 2500л биодизел дължиш нормален акциз все едно си е дизел

дори и да караш на отработено олио пак дължиш акциз, дори и за личен автомобил

в Германия акцизът е 45 цента на литър

та не знам кой е тъп и кой не е ма ти си правиш чисто укриване на данъци по английските стандарти

кат не знаеш какво е в чужбина по-добре недей да пишеш

Редактирано от Alexander_Nevski
Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Господин Nevski ако обърнете внимание на същността на темата ще забележите,че се придържам към нея.Ако искате влезте в сайта на Лук Ойл и там разисквайте акцизи,данъци,колонки и други промишлени термини,тук става въпроос за домашно производство на БД.Поздрави.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

разговорът с цената го подкара ти и хвърли бомба с много ниска цена

в момента в който написах, че тази цена е невъзможна на колонка, ти започна да бомбардираш форума с постинги как тя е възможна

т.ч. не ми се обяснявай за какво ставало дума и за какво не

виж си постингите за големите компании ако си забравил за какво си писал или пишете двама от един и същи профил

виж си постингите за конспирациите на арабите и на държавите

истината е много проста и трябва да си сляп за да не я виждаш особено ако си в този бизнес:

1) биодизелът, който не е произведен от отпадъчни материали като отработено олио, е скъп, защото суровината за него е скъпа

2) няма достатъчно отпадъчни материали за да се произвежда достатъчно биодизел за да се задоволи търсенето

Редактирано от Alexander_Nevski
Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

за да бъда още по-подробен, един куп големи фирми за производство на биодизел в САЩ и Германия, вече са фалирали или се намират в процедура по фалит или им предстои да фалират ... въпреки че са реализирали така желаните от теб икономии от мащаба ...

Редактирано от Alexander_Nevski
Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

така или иначе, мисля вече за всички е очевидно, че търсенето на дизел многократно надвишава предлагането и възможностите за производство на биодизел ...

и че ако искаш да произвеждаш големи кол-ва няма как да не опреш до мазнина от соя или рапица, а това не само, че е скъпо, но и оскъпява храните, защото обработваемите площи са ограничени ...

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Днес чакам един инженер да дойде да ми представи оферта за пиролизна инсталация за добив на гориво от стари автомобилни гуми,пластмаси и други полимери.Започнах да се двоумя дали да се захващам с този вид дейност заради цената на соята и рапицата в света,заради акцизите в Англия и данъците.Но изхождайки от правилото,че държавата се издържа от платените данъци , а народа от укритите,сигурно ще се пробвам.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

аз не виждам никакви основания за катаклизъм, а и в момента петролът и петролните продукти не са чак толкова скъпи

фактът, че в Русия и САЩ където натуралният газ е без пари и се кара много, повечето коли все още са на бензин, ясно показва, че нещата все още не са трагични

погледнете и по улиците колко хора карат на газ спирачки

аз на децата им казвам че след няколко десетилетия петролът ще е много по-скъп от сега, но ние постепенно се адаптираме към това и го правим успешно

петролът неизбежно ще е скъп, но много транспортни средства ще са на ток, а много други по-икономични и използващи алтернативни горива

БГ е типичен пример - бедна държава с ниска покупателна способност, а има една от най-добрите инфраструктури в европа за зареждане с газ и натурален газ, точно защото е бедна и 1/3 от колите ползват тези горива

американците са започнали отново да се развихрят в копането за петрол и натурален газ както и фракинг и до 10-20г. ще пожънат големи успехи ... просто сегашните високи цени на петрола правят тези инвестиции смислени

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Днес чакам един инженер да дойде да ми представи оферта за пиролизна инсталация за добив на гориво от стари автомобилни гуми,пластмаси и други полимери.Започнах да се двоумя дали да се захващам с този вид дейност заради цената на соята и рапицата в света,заради акцизите в Англия и данъците.Но изхождайки от правилото,че държавата се издържа от платените данъци , а народа от укритите,сигурно ще се пробвам.

явно нещо си разбрал грешно спора в темата

прави си каквото искаш и адмирации за ентусиазма

но недей да прокарваш идеята, че може да има биодизел в големи количества с крайна цена на колонка 1лв. и че при голямо произовдство ще се постигне крайна цена по-ниска от твоята ... както и че има някакви конспирации на арабите и държавите

това си е бизнес като всеки друг ... той оперира при определена макрорамка и ти просто не си прав ...

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

явно нещо си разбрал грешно спора в темата

прави си каквото искаш и адмирации за ентусиазма

но недей да прокарваш идеята, че може да има биодизел в големи количества с крайна цена на колонка 1лв. и че при голямо произовдство ще се постигне крайна цена по-ниска от твоята ... както и че има някакви конспирации на арабите и държавите

това си е бизнес като всеки друг ... той оперира при определена макрорамка и ти просто не си прав ...

ke

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

а за спор , няма как да се продава 1лв. на колонка . в гараж да може , но и там вече е трудно зачтото отработеното олио в ресторантите е 70. 1лвнна литар. има 30ст. химия.а бе направо биодизела в големи количества се обезмисля . то за това се продава и на черно повече . каде има колонки за био дизел , а на късметлията дето му карат олио без пари е щтасливец и да се радва . но такае докато има балъци щте има и терикати. кажете ми как става прането и сушенето

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

а за спорa , няма как да се продава 1лв. на колонка . в гараж да може , но и там вече е трудно зачтото отработеното олио в ресторантите е 70. 1лвнна литар. има 30ст. химия.а бе направо биодизела в големи количества се обезмисля . то за това се продава и на черно повече . каде има колонки за био дизел , а на късметлията дето му карат олио без пари е щтасливец и да се радва . но такае докато има балъци щте има и терикати. кажете ми как става прането и сушенето

Link to comment
Share on other sites

  • 7 месеца по късно...
  • Потребител

Здравейте на всички , био дизелаци темата ме вълнува защото то се опитвам да правя нещо подобно. Но се оказва че не е толкова просто както се пише , има много тънкости които няма как да ги учиш от нета . Нещото то което ме затруднява и не ми става е ТРИТИРАНЕ . Уж го правя както го пише , но не става 10мл.спирт 1мл. олио 4 капки фенолол . и капките от 1литровата бутилка с 1гр. кон в нея. И би трябвало на 7, 8 капка да почервенее, а не на 30 стата или 40-ста капка .Къде бъркам моля които има опит и знае да помага

Направи си труда поне да си оправиш правописа!

То и аз понякога допускам, ама чак толкоз много!

Какво е това ТРИТИРАНЕ (да не е титруване?) или фенолол?

Редактирано от mitaca
Правописни грешки
Link to comment
Share on other sites

  • Модератор Инженерни науки

А, мерси

Тя идеята е хубава, но клони към нерентабилното за собствени нужди (едно сложно съоръжение да се поддържа), а за бизнес.. Всичко според нормативите мисля щв в убийствено.

Link to comment
Share on other sites

Напиши мнение

Може да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако вече имате акаунт, влезте от ТУК , за да публикувате.

Guest
Напиши ново мнение...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зареждане...

За нас

"Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

За своята близо двайсет годишна история "Форум Наука" се утвърди като мост между тези, които знаят и тези, които искат да знаят. Всеки ден тук влизат хиляди, които търсят своя отговор.  Форумът е богат да информация и безкрайни дискусии по различни въпроси.

Подкрепи съществуването на форумa - направи дарение:

Дари

 

 

За контакти:

×
×
  • Create New...