Отиди на
Форум "Наука"

Откритието на Илия Вълков- Yoll Brown


Recommended Posts

  • Модератор Инженерни науки

Нищо специално... Електролизер.. И това съм го правил (само за опит), нма да кажа кога, че ще стана банален вече. Е и? Минава през водата (това не ми е минавало през ума, може би идеята е част от кислорода да се разтвори) чудотворният газ... Но тук е виждам един пример как не трябва да се прави!

Какво мислите ще стане ако подадете двата газа в обща тръба и ги запалите?

Палил съм пяна от двата газа (друг случай) получена от бързовар самоделка (с 2 лъжички), гърми. Нищо специално няма тука.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Жоро, чети внимателно, той още Фарадей е правил някои нещица

..."Цeнтрално място в изслeдванията на Вълков заeмат EКСПEРИМEНТИТE С т.нар. БРАУНОВ ГАЗ ­ това e смeс от газообразeн водород и кислород, в стохиомeтрично /обeмно/ отношeниe от 2:1. Той сe получава eлeмeнтарно чрeз обикновeна eлeктролиза /разлаганe на водата на водород и кислород под влияниe на прeминаващ прeз нeя eл.ток/ на вода, при която сe отдeлят водород и кислород. Проф. Вълков e открил, обачe прост способ да ги съхранява заeдно в eдин и същи рeзeрвоар, бeз тe да избухват (в химията такава смeс сe нарича гърмящ газ -- eто как илюминираната наука чрeз подбор на точното названиe сe стрeми да отклони интeрeса на учeнитe към тази магичeска смeс като просто постулира, чe тя e много взривоопасна и чe нe същeствува никакъв начин за нeйното съхранeниe и оползотворяванe).

Когато такава смeс от водород и кислород гори и избухва, тя нe избухва навън както всяко уважаващо сeбe си взривно вeщeство, ами ... навътрe. При "eксплозията" си тя имплодира навътрe и намалява обeма си 24?? /двадeсeт и чeтири/ пъти. Проф. Вълков e успял да оползотвори тази уникална рeакция на имплозивно горeнe на Брауновия газ за задвижванeто на eдин имплозивeн вакуумeн автомобилeн двигатeл. Той гори водород, окислявайки го имплозивно с кислорода на Брауновия газ. Този газ сe получава eвтино от бордовия eлeктролизeн гeнeратор на Браунов газ. Той сe захранва с eлeктроeнeргия от алтeрнатора на автомобила. При имплозивното горeнe на Брауновия газ също сe получават условия за изсмукванeто на eнeргия от физичeския вакуум и за оползотворяванeто му за благото на хората като мeханична работа, топлина или други магичeски трансформации.

Когато такава смeс от водород и кислород сe подадe от гeнeратора на Брауновия газ по eдин шланг до обикновeна оксижeнна горeлка /използва сe само eдиния от нeйнитe два рeгулиращи крана за подаванe на газ/ и сe запали, той гори в много красив синьо­бял цвят. В момeнта най-малкитe от сeрията от Браунови гeнeратори на пазара сe използват от ювeлири за заваряванeто на трудно­топими сплави и мeтали в бижутeрството.

Link to comment
Share on other sites

  • Модератор Инженерни науки

Така... Значи при моите опитчета - водородът експлдира - навън. Пяната за която споменах (часста която не се запали) бе "издухана". И как нищо ще се свиее, като имаш мн. бързо адиабатно разширение на газа? Заради бързото нагряване до високи температури. Това е причината да гърмят бомбите, светкавиците и да чваш пукот от ел. искри

Редактирано от Joro-01
Link to comment
Share on other sites

  • Модератор Инженерни науки

В бижутерията гоелки колкото игла на спринцовка може да са полезни, но ацетилен + кислород е достатъчно

Link to comment
Share on other sites

  • Модератор Инженерни науки

Когато такава смeс от водород и кислород гори и избухва, тя нe избухва навън както всяко уважаващо сeбe си взривно вeщeство, ами ... навътрe. При "eксплозията" си тя имплодира навътрe и намалява обeма си 24?? /двадeсeт и чeтири/ пъти. Проф. Вълков e успял да оползотвори тази уникална рeакция на имплозивно горeнe на Брауновия газ за задвижванeто на eдин имплозивeн вакуумeн автомобилeн двигатeл. Той гори водород, окислявайки го имплозивно с кислорода на Брауновия газ. Този газ сe получава eвтино от бордовия eлeктролизeн гeнeратор на Браунов газ. Той сe захранва с eлeктроeнeргия от алтeрнатора на автомобила. При имплозивното горeнe на Брауновия газ също сe получават условия за изсмукванeто на eнeргия от физичeския вакуум и за оползотворяванeто му за благото на хората като мeханична работа, топлина или други магичeски трансформации.

Това най-малкото означава перпетуум мобиле. Какво пречи получената като отпадък водна пара да си я кондензирам (още топлинна енергия ще получа даже) и пак да я паляслед като я прекарам през генератора?

Редактирано от Joro-01
Link to comment
Share on other sites

  • Модератор Инженерни науки

Задачка закачка Това е вярно, какъв е пламъка дето не изгаря тъканта?...

post-7686-058526600 1300907704_thumb.jpg

Редактирано от Joro-01
Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Жоро, разгледа ли линковете, интересува ме мнението ти като специалист

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Кислорода не е гориво, той е окислител, а и водорода не се изполва за гориво. Водород и кислород могат да реагират при стайна т-ра стига да има искра (обикновенно електрическа ;)).

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Оооо, Митак, в земеделието обаче си жив зян - къде е стафидата, къде е мушмулата :tooth:

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Оооо, Митак, в земеделието обаче си жив зян - къде е стафидата, къде е мушмулата :tooth:

Не съвсем, не съвсем ;). Просто нашите СТАФ-иди са най-големи и стигат размера на мушмули ;).

Знам какво е и едното и другото де, опитах някаква игра на думи ;).

Link to comment
Share on other sites

  • Модератор Инженерни науки

Жоро, разгледа ли линковете, интересува ме мнението ти като специалист

Според мен - там където казват че това нещо генерира повече от вкараната енергия (или говорят за енергията на водата) - лъжат! Най-глямата лъжа е полуистината - някъде даже ми се стори че видях - намесина и твърдия водород (металния) който няма отношение. Други говорят за изомерия (различно разположение на атомите в молекулата) на водата, или пък за различни орбитали.. До тук - глупости, но... Аризона хидроген - там доколкото погледнах не преписват чудотворни свойства на водорода. Просто ти се продава продукт дето му наливаш вода, даваш му ток и имаш горелка. Пламъково заваряване. Подходящо за точкови заварки, ювелирни работи, особено ако трябва нещо да се завари за керамика, камък, или непровеждащи ток разнородни материали... Това с елекрожен няма как да стане. Особено за минигорелка, става яко предполагам.

Също - електролизери за коли - дето пестят някъв литър на 100, и в БГ непризнати гении ги правят, но според мен - не си купувайте такива глупости ако ви попаднат. Че двигателя струва повече от евентуалните икономии. Може би ако имате някой москвич в повече

Редактирано от Joro-01
Link to comment
Share on other sites

  • Модератор Инженерни науки

Студен? :biggrin:

Студен е да. Или поне колкото да не изгаря. Не е продукт, на химическа енергия. Въпреки това не е желателно да се пипа, щото ще подейства електршоково :)

Общо взето високо волтов тлеещ разряд в аргонова струя :)

Повече тук

post-7686-084182000 1300993803_thumb.jpg

post-7686-088820100 1300993837_thumb.png

Редактирано от Joro-01
Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

@sirius.

Да прав си! Не съм догледал :(, за което се извинявам! Хидразин се използваше май във втората степен. Предполагам, защото не съм смятал совалката за ракета, но пък тя си се изтрелва точно като ракета.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Относно приложението на Брауновия газ в автомобилите, оказа се че в доста сервизи предлагат такива устройства , уж за икономия на горива. Говорих с един приятел- автомонтьор и той каза следното

"Моите впечатления са, че тези дето монтират такива уредби дават някаква цена според клиента и обещават 20, 30 или 50% икономия , но още не съм видял някой дето е сложил такава уредба, карал е Х-километри и е постигнал У-икономия...

Говорих с 1-2 инженери, които са много в час, включително проектират и произвеждат газови инжекциони... Основната теза е, че вкарването на Браунов (ННО) газ в двигателя подобрява изгарянето и оттам идва икономията... Да, ама съвременните автомобили имат почти пълно изгаряне на горивото /98-99%/ - как с 1-2% подобрение ще се постигне икономията и ще се покрие разхода на енергия за електролиза на водата (токът идва от алтернатора на колата и съответно се товари двигателя)...? Имайте предвид, че енергията за разпадане Н2О към Н+Н+О е по-голяма, отколко получената при "изгарянето" 2Н + О = Н2О "

Link to comment
Share on other sites

  • Модератор Инженерни науки

Точно това имах предвидя да.. Но ми се стори излишно да го изписвам... Ако има някаква икономия въобще тя ще се дължи на по-пълно изгаряне, но проблема е при съвременните коли (deto spomena) а да не говорим че и при старите могат да се появят проблеми..

В ЕСТЕСТВЕНИ НАУККИ > ХИМИЯ, там zlatoswet е далн доста инфо за горивата - на какви показатели трябва да отговарят.

Редактирано от Joro-01
Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Относно приложението на Брауновия газ в автомобилите, оказа се че в доста сервизи предлагат такива устройства , уж за икономия на горива. Говорих с един приятел- автомонтьор и той каза следното

"Моите впечатления са, че тези дето монтират такива уредби дават някаква цена според клиента и обещават 20, 30 или 50% икономия , но още не съм видял някой дето е сложил такава уредба, карал е Х-километри и е постигнал У-икономия...

Говорих с 1-2 инженери, които са много в час, включително проектират и произвеждат газови инжекциони... Основната теза е, че вкарването на Браунов (ННО) газ в двигателя подобрява изгарянето и оттам идва икономията... Да, ама съвременните автомобили имат почти пълно изгаряне на горивото /98-99%/ - как с 1-2% подобрение ще се постигне икономията и ще се покрие разхода на енергия за електролиза на водата (токът идва от алтернатора на колата и съответно се товари двигателя)...? Имайте предвид, че енергията за разпадане Н2О към Н+Н+О е по-голяма, отколко получената при "изгарянето" 2Н + О = Н2О "

Здрасти!

Ами точно това е чалъмът. С по-какъв начин могат да постигнат това, че разпадането на водата да се нуждае от по-малко енергия от тази която получаваме при изгарянето.

Ако разгледаж филмчето на г-н Гроф ще видиш, след като зареди с вода пистолетчето се чува нещо щтракане като че с пиезо запалва гаста, но на масата има трансформатор, който кой знае какъв тип импулси произвежда....

:post-70473-1124971712: :post-70473-1124971712: :post-70473-1124971712:

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

За перпетум-мобиле не може и да става дума,таково животно не може да съществува.Тука не ства въпрос за това че се произвежда повече енергия отколкото е била израсходена.

Специално за колата,се говори че може да измине някакво разстояние със някакво количество...,което само по себеси значи че не става въпрос за перпетум-мобиле.

Какво предстваляват тези Юлбраунови батерии? Можеби това е гориво в полуфабрикатно състояние.Ако се обработи водата предварително в някакво помещение,и след това колата да се зареди с тази вода,енергията за по нататъшно обработване на водата ще е по малка.

Възможен ли е такъв вариант ?

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Явно номера е / ако има все пак такъв/ е другаде, защото не става въпрос за смесване на газ с гориво, а САМО вода,и то МАЛКО вода с която върви автомобила :

"Но любимата демонстрация на Юл Браун е ДА ИЗМИНЕ С КОЛА 1600 КМ БЕЗ ГОРИВО само бидон с 4 л. вода и две Браунови батерии, които преобразуват водатата в газ. Брауновият газ е получен чрез електролиза на водата, при която водородът и кислородът се разделят. Това не е нещо ново, нито сложно - електролизата е открита преди близо два века от Фарадей. Новото е, че когато двата газа след това се смесят, дори под налягане, те не експлоадират, а се свързват мирно и тихо. "От вода и пак на вода с чиста енергия, която може да пречисти водата, въздуха, храната, въобще света." Така Браун формулира сам своето откритие."

Редактирано от JImBeam
Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Значи само да допълня до тук с една подробност.

Преди време се продаваше Електролизен генератор "Практик", произвеждан в Благоевград за нуждите на ювелирната промишленост. Спомням си че беше малък, с резервоар за дестилирана вода и трансформаторче за сваляне на напрежението. Та това нещо на принципа на простата електролиза разграждаше дестилираната вода на кислород и водород, които после се събираха в една ръкохватка завършваща с иглена дюза. Там се запалва с открит огън като гори с много тънък пламък и изключително висока температура. С него златарите от Дебелец, които постоянно посещавах топяха и спояваха всякакви метали и стъкло - режеше като скалпел. Харчеше много малко ток приблизително 100 W

Това ли е т.нар. "Браунова" горелка?

.:.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Болярски, това е май едниственото масово приложение на брауновия газ , но и то не е кой знае какво щото спецовете казават следното :

"Ако ти трябва висока температура, ацетиленът гори с 3160°C, MAPP-газът с 2927°C, а пламъкът на пропана 2810°C е само с 14°C по-студен от този на брауновия газ 2834°C... А и за какъв дявол ти е нужно това Бижутерите заваряват платината с електросъпротивителна заварка, дифузионно с пропанови горелки и платинено-рутениев припой, а сега вече и с лазери...С така нареченият браунов газ, който не е нищо друго, освен смес от водород и кислород, се злоупотребява откакто е въведено това понятие. Самият Браун-Вълков с други мошеници създава на австралийската борса гигантска пирамида, откраднала милиони от наивни вложители с обещанията за чудеса. Небивалиците, използвани за измамата, още са живи и наводняват Интернет. На един дъх обещават цяр за всички проблеми на човечеството, като се почне от енергийния проблем и стегнеш до ядрените отпадъци.

Като отсееш зърното от плявата, [b]единственият реален принос на Браун-Вълков е повишаването на температурата на горене на водорода чрез електрическа дъга[/b]. Останалото е смес от добре известни факти, поднесени като сензации и откровени измислици

В същото време обаче китайците бачкат по въпроса

http://www.youtube.com/watch?v=F9VQxsd77To&feature=related

Редактирано от JImBeam
Link to comment
Share on other sites

  • Модератор Инженерни науки

Bolyarski

Да, това е... И разни модификации на това нещо... Ей богу намери най-после се човек дето да го е виждал. Изеннадан съм че и в БГ се е правило. Аз си знаех, че трябваше да си остана художник...

JImBeam,

Не вярвам на това.. Документирано ли е?

B0081,

Батерия (батарея) - много единици (може и бойни) обединени в едно. В случая - електролизери или електролизни клетки (или двийки електроди)

Link to comment
Share on other sites

Напиши мнение

Може да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако вече имате акаунт, влезте от ТУК , за да публикувате.

Guest
Напиши ново мнение...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зареждане...

За нас

"Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

За своята близо двайсет годишна история "Форум Наука" се утвърди като мост между тези, които знаят и тези, които искат да знаят. Всеки ден тук влизат хиляди, които търсят своя отговор.  Форумът е богат да информация и безкрайни дискусии по различни въпроси.

Подкрепи съществуването на форумa - направи дарение:

Дари

 

 

За контакти:

×
×
  • Create New...