Отиди на
Форум "Наука"

"БДЖ – докога все така ще я караме?"


Recommended Posts

  • Потребител
Преди 2 часа, Doris said:

международната линия София - Перник - Кюстендил - Калотина

Една корекция ако позволиш. Линиите са две:

София-Перник-Кюстендил

София-Калотина.

Link to comment
Share on other sites

  • Мнения 139
  • Създадено
  • Последно мнение

ПОТРЕБИТЕЛИ С НАЙ-МНОГО ОТГОВОРИ

  • Потребители
Преди 5 часа, laplandetza said:

Така Не с е работи, така се вършат Крупни престъпления в законова форма. Бих казал и <глобализиране> на Картелноте мрежи в една по глобална мрежа на истинска конспирация срещу Глобалния Суверен, Човечество.
Не си ли съгласен? ... такъв е моя извод, като се водя от официалната Легенда за Световна Демокрация и Главен Глобален Интерес , Добруването на Обикновенния човек който е Демократичното Мнозинство.

Не съм съгласен, защото билета за влака от клипа на тези приятели струва 16 евро за 500 км, а на конкуренцията им 23 евро, влаковете им са пълни, чисти и удобни, значи Обикновения човек определено добрува. При това тези влакове не са техни, а на една чешка компания, която ги пуска по немската линия, значи чешката компания също добрува, защото си натоварва собствеността с експлоатация. Добруват и тримата немски собственици и фирмата, защото прибират 25 процента от всяко билетче на пътник. добруват и уолстрийските акули, тъй като дават заеми на германците и на чехите/в случая, да им стегнат и оборудват влакчетата, за което получават дялово участие в печелещи бизнеси. С една дума Глобалното Суверенно Човечество добрува в демократично световно съгласие на взаимен интерес.

БДЖ и българското човечество във влаковете обаче не добруват и не са постигнали взаимно съгласие.

Затова не съм съгласен, но то всъщност няма значение, защото и без това нещата стоят по този начин.

Link to comment
Share on other sites

Преди 4 минути, Б. Киров said:

Не съм съгласен, защото билета за влака от клипа на тези приятели струва 16 евро за 500 км, а на конкуренцията им 23 евро, влаковете им са пълни, чисти и удобни, значи Обикновения човек определено добрува. При това тези влакове не са техни, а на една чешка компания, която ги пуска по немската линия, значи чешката компания също добрува, защото си натоварва собствеността с експлоатация. Добруват и тримата немски собственици и фирмата, защото прибират 25 процента от всяко билетче на пътник. добруват и уолстрийските акули, тъй като дават заеми на германците и на чехите/в случая, да им стегнат и оборудват влакчетата, за което получават дялово участие в печелещи бизнеси. С една дума Глобалното Суверенно Човечество добрува в демократично световно съгласие на взаимен интерес.

БДЖ и българското човечество във влаковете обаче не добруват и не са постигнали взаимно съгласие.

Затова не съм съгласен, но то всъщност няма значение, защото и без това нещата стоят по този начин.

25 процента за Баджо, 20 за маджо, 15 за шуши, 10 за Грух, 5 за Пух иииии за  цялата пасмина паразити Плаща ония първия дето беше на кяр. Такава е идеята , условия за неравностойна конкуренция, пренасочване потока дейност, финанси, социален <принос>. Всичко за сметка на Собственика, Обикновенния Човек.Законно спестените данъци , най/вече, и тъй като уж няма пари , му вземат от човекоживота, буквално насилствено ограбват стотици милиони животи. Какво по голямо престъпления от Това. В нормални  Демокрации се изисква безусловни забрани за такава дейност и масови арести, дела и многогодишни присъди. Ако ще си игрем на  играта <полиолигонополи>  нека да бъде истинско с истински пушкала и  риалити <улични протести> .

Link to comment
Share on other sites

  • Потребители
Преди 1 минута, laplandetza said:

25 процента за Баджо, 20 за маджо, 15 за шуши, 10 за Грух, 5 за Пух иииии за  цялата пасмина паразити Плаща ония първия дето беше на кяр. Такава е идеята , условия за неравностойна конкуренция, пренасочване потока дейност, финанси, социален <принос>. Всичко за сметка на Собственика, Обикновенния Човек.Законно спестените данъци , най/вече, и тъй като уж няма пари , му вземат от човекоживота, буквално насилствено ограбват стотици милиони животи. Какво по голямо престъпления от Това. В нормални  Демокрации се изисква безусловни забрани за такава дейност и масови арести, дела и многогодишни присъди. Ако ще си игрем на  играта <полиолигонополи>  нека да бъде истинско с истински пушкала и  риалити <улични протести> .

Според мен за конкретната фирма бъркаш българската и световна корупция с ефективно управляване на активи, в основата на което стоят Големите данни. Погледни им портфолиото на тези трима германци, те са технократи - купуват една стартираща фирма занимаваща се с организация на транспорта заедно с разработения от нея софтуер и точно защото могат да се възползват от данните бързо, организират ефективни маршрути, това е което правят, за което вземат 25 процента. Продават информация. Няма начин да ги сравняваш с баджо-маджо, онези индивиди продават насилие, рекет и бандитизъм, за което си напълно прав; германските младежи продават умения и способности, техните 25 процента са различни от другите 25 процента.

Link to comment
Share on other sites

Преди 17 минути, Б. Киров said:

Според мен за конкретната фирма бъркаш българската и световна корупция с ефективно управляване на активи, в основата на което стоят Големите данни. Погледни им портфолиото на тези трима германци, те са технократи - купуват една стартираща фирма занимаваща се с организация на транспорта заедно с разработения от нея софтуер и точно защото могат да се възползват от данните бързо, организират ефективни маршрути, това е което правят, за което вземат 25 процента. Продават информация. Няма начин да ги сравняваш с баджо-маджо, онези индивиди продават насилие, рекет и бандитизъм, за което си напълно прав; германските младежи продават умения и способности, техните 25 процента са различни от другите 25 процента.

Ахах, а тези на които им е Позволени свише и со  <армейски чин > да събират данни  в кобурите банани ли носят бе приятелю. Тези <пичове> що народ ликвидираха, за убийства говоря, нашите мутроборчаци и милиционери са като  от <девическия хор> пред тези садопсихари.............

Link to comment
Share on other sites

  • 3 месеца по късно...
  • Потребители
 
 
 
Nikolay Kozarski
Защото са поръчани без много важна система за сигурност и без нея скорост повече от 130км/ч е забранена.
 
3
 
 
 
Стойо Дженков
 @mc toni  ETCS батеее.... Трябвало е "уж" да са с тази система, ама не са! Спестили са си 3-4 млн лева бойковци. Така ще си останем с 2-та локомотива които имат тази система от ония румънските докато не откажат и те :) И най-дразнещото е , че с цинизъм твърдият, че от София до Бургас щяло да се стига за 4 часа и ни правят на ИДИОТИ!!! С такава скорост влака не трябва да спира никъде само на първа и последна гара и то да минава през Пловдив и няма да е по-малко от 5 часа, а отгоре през балкана скоростта е 100 км/ч максимална и то на повечето места дори е 70-80. Безхаберникът ги нарича влакове-стрели....... Абсолютно на идиоти ни прави!
 
 
Link to comment
Share on other sites

  • Потребители

Да, новите "Смартрони" (130 km/h max) на Бойко Методиев са по-бавни от двата работещи стари шведско-румънски локомотива (електровоза) LE 5100 , с променено преводно съотношение, и имащи ETCS (150 km/h max)  - БДЖ серия 46.000

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Electroputere_LE5100

https://bg.wikipedia.org/wiki/Локомотиви_БДЖ_серия_46.000

 

Ето ги LE 5100 (БДЖ серия 46.000)

 

 

 

 

Редактирано от nik1
Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

То всъщност по тая ръждясала инфраструктура има ли къде да вдигнат до 130 км/ч? Може би някоя и друга къса отсечка около Пловдив.

Link to comment
Share on other sites

Преди 1 час, Warlord said:

То всъщност по тая ръждясала инфраструктура има ли къде да вдигнат до 130 км/ч? Може би някоя и друга къса отсечка около Пловдив.

Хах, ти си Неинформирам.  ЖП трасето от Пловдив до Турция е Ново. Започнато от преди 10 години, ако не се лъжа и завършено някъде преди 4/ 5 години. 

Покрай Любимец и Свиленград трасето е значително повдигнато, до колкото знам е способно да е безопасно до 160 км./час.

Предполагам знаете, по голямата част едно време изобюо не беше електрифицирана и то съвсем нарочно по време на <студената война>.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребители
Преди 4 часа, Warlord said:

То всъщност по тая ръждясала инфраструктура има ли къде да вдигнат до 130 км/ч? Може би някоя и друга къса отсечка около Пловдив.

Главната ЖП линия  номер 8 в голяма част  е модернизирана за скорости до 160 км/ч (вижте клиповетете по-горе по тази линия, с локомотиви серия 46)

https://bg.wikipedia.org/wiki/Железопътна_линия_8_(България)

Както и линия 1

https://bg.wikipedia.org/wiki/Железопътна_линия_1_(България)

 

Теоретично някои участъци по тези линии позволяват  и 200 км/ч

Отсечка в участък Стамболийскии - Пловдив, 226  км/ч с "Таурус "

 

 

 

Отсечка Любимец - Свиленград, 227  км/ч с "Таурус "

OBB 1116 257 and DB Cargo 232 600 with special train and high speed tests for enter in service of new track between Liubimets and Svilengrad station. Taurus set a speed record of 227 km/h - for first time in Bulgaria.

 

 

 

 

Та въпроса  е защо бяха налети   милиард- милиард и половина лева за реконструкцията и модернизирането на тези линии  , след като са поръчани и се поръчват общо  15 Смартона, без ETCS ??

За се напълнят джобовете  на определни хора (да се усвоят едно пари и да се "помогне" на някои хора, а те да помогнат  на  "бащицата" ), а народа да духа супата - цинично (?)

----------------------

Иначе - да като бяло ЖП мрежата/инфраструктурата в България, общо, не е добра като качество и подръжка и не позволява високи скорости (  130-те км/ч , позовлявани преди по други линии, днес са намалени до 100, защпто линиите не  се подържат ), но в случая за който споменавам, не трябва да се гледа усредненото, а вече направеното.

Новите Сименс Смартрон трябваше да са окомплектовани с  необходимите системи за развиване на 160 км/ч

Апропо

Единият от двата доставени локомотива  Сименс  Смартрон се движи постоянно по  линия 8 като локоморив в "експреса"  "Слънчев Бряг" .
Това е най-бързия вкспрес и влак в БГ. 
Днес  обаче е по-бавен от миналогодишния  експрес "Слънчев Бряг", който беше с локомотив от серията 46!

Редактирано от nik1
Link to comment
Share on other sites

  • Потребител
Преди 15 часа, nik1 said:
И най-дразнещото е , че с цинизъм твърдият, че от София до Бургас щяло да се стига за 4 часа и ни правят на ИДИОТИ!!!
 

Имаше тестове за това още преди 30+ години. Някъде около 4 часа бе София-Бургас, само на локомотив. Казал го е някой и сега преразказват цветно. В България е нормално да се открива топлата вода много пъти.

И със скорост 130 съм се возил много пъти преди 30 г.  Сега същите трасета са за 90. Има и за 40. Само реконструираните са за повече. И естествено едно малко трасе се ускори от 130 на 160 в което нямаше много смисъл (но пък е лесно), а мащабните и дългите, от 40-90 си останаха на толкова, защото е трудно.

А една система е толкова бавна колкото най-бавното и звено.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Потребители

Има  подобрение (скъсяване на времето за пътуване ) след модернизацията на линии 8 и 1

Това не е само подмяна с безнаставов релсов път, и релси с по-голямо тегло (на метър), става дума и за  European Train Control System (ETCS) , и други

Всъщност линните в голяма си част  са високоскоросни, а не  може 130 да е по-голямо от  160, Мироки,

навремето се пътуваше с бърз елак от София до Бургас за  малко повече оу 7 часа , а преди  година - за около  6 часа (без десет минути). Ако говорим за Пловдив - Бургас, там скъсяването на времето е още по осезателно - от близо 5 часа през 80-те с БВ, до 3 часа и половина през миналата година , (ПВ тръгва 9:05 - Бс пристига 12:30)  

"Слънчев Бряг" много отдавна не е експрес, а е просто бърз влак (с предварителна резервация) ...спиращ дори на гара Тракия (чувал ли е някой за нея), затова по-горе написах експрес в кавички -  "експреса"  "Слънчев Бряг" .

 

razpisanie-bdz-slunchev-briag.png?w=514&h=385

 

 

 

 

Очаква се и построяването на вискоскоростната нова отсечка Елин Пелин  - Костенец

 

 

 

 

 

Проблемът е ясен - наливат се милиардите  и същевременно се лъже и заглавичка нещастното овчо народонаселие: 

Със сигурност тези 15 Сименс Смартрон ще са единствените закупени локомотиви за БДЖ - ПП за следващия период от 10 години (и ако го има  БДЖ - ПП, защото след 2024 и частните оператори ще  могат да кандидатстват за субсидията от 200  милиона, която БДЖ - ПП получава годишно!)

https://www.flagman.bg/article/181668

Редактирано от nik1
Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

Неочакван пациент в завода на Express Service - Bulgarian Locomotives в Русе, за който от БДЖ твърдяха, че не съществувал :D

167689314_10157918689952050_748312658094

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител
Преди 18 часа, nik1 said:

Всъщност линните в голяма си част  са високоскоросни, а не  може 130 да е по-голямо от  160, Мироки,

Това не го разбирам, какво искаш да кажеш?

Аз писах, че увеличиха трасетата от 100 и 130 на 160. Понеже струва малко пари, а резултатът на думи е голям. Но трасетата от 50 до 80 не бутнаха. А трябваше с тях да почнат. Само, че да направиш трасета от 40 на 160 трябва да почнеш от 0 лата. Т.е. ново трасе.

Това е все едно да сложиш изолация на едната си къща, която е с мазилка, а другата която е на гола тухла и тази зима да седи така.

Нормално е първо да се се направи ремонт на 1 вата линия. Русе-Варна. Хитрино нямаше да се случи.

До вчера основно се закриваха линии. Борихме се да направим ЖП линии до почти всички места в страната сега ги махаме. Сега се чува, че ще възстановяват трасето до летище Бургас, което махнаха. С гръмкото име, че ще правят нова линия. А то си имаше линия до Поморие.

В момента текат ремонти по гарите. Но е първият голям, който виждам за много години. Гара Синдел се подменя. (Под гара нямам предвид приемното здание (постройката )). Преди  беше заложена за най-голямата гара на Балканският полуостров. Сега ще видим каква ще я направят.

Повечето страни се натискат да разкарат ТИРовете от пътищата и ги качват по влаковете, но ние още нямаме частник, който да ги поеме и затова отказваме. Иначе можем  да освободим пътищата от тях и на чиста електрическа енергия.

В моментът има работа, но продължават да се отказват влакове, поради липса на локомотиви и да се отказват товари, поради липса на вагони. А са изправени пред фалит. Дружества със 100% държавно участие.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

Напиши мнение

Може да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако вече имате акаунт, влезте от ТУК , за да публикувате.

Guest
Напиши ново мнение...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зареждане...

За нас

"Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

За своята близо двайсет годишна история "Форум Наука" се утвърди като мост между тези, които знаят и тези, които искат да знаят. Всеки ден тук влизат хиляди, които търсят своя отговор.  Форумът е богат да информация и безкрайни дискусии по различни въпроси.

Подкрепи съществуването на форумa - направи дарение:

Дари

 

 

За контакти:

×
×
  • Create New...