Отиди на
Форум "Наука"

Какво става с форум "Бойна слава"?


Recommended Posts

  • Потребител
Преди 20 минути, Димитър56 said:

Вие можете ли да го отворите?

Не ,не мога, същото съобщение.

Link to post
Share on other sites
  • Потребител
Преди 4 часа, Димитър56 said:

От 3 - 4 дни не мога да вляза там. Дава ми

Service Unavailable

Server currently undergoing maintenance. 

Или може би проблема е в мен?

Абе, теб ако те боли зъб при ортопед ли отиваш?🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂

Защо не им пишеш ЛС на тамушните компетентни лица? Ама сериозно.

  • Харесва ми! 1
Link to post
Share on other sites
  • Потребител

Колега Скуби,

тука на един приятел казах,че боядисаният в розов цвят асфалтов път действа успокояващо на шофьорите и намалява катастрофите,но той не вярва! Не знам как да го убедя...

  • Харесва ми! 1
Link to post
Share on other sites
  • Потребител
Преди 29 минути, deaf said:

Колега Скуби,

тука на един приятел казах,че боядисаният в розов цвят асфалтов път действа успокояващо на шофьорите и намалява катастрофите,но той не вярва! Не знам как да го убедя...

Знаеш една картина 1000 думи. Прати му няколко картинки от такива успокойстващи участъка и виж как ще му действа...

Kapcsolódó kép Kapcsolódó kép Kapcsolódó kép Kapcsolódó kép А да и му обясни, че немските леки коли/предимно черните ОООО/ действат много зле върху морала и търпеливоста.....:cool2:

  • Харесва ми! 1
Link to post
Share on other sites
  • Потребител
Преди 3 минути, Skubi said:

Знаеш една картина 1000 думи. Прати му няколко картинки от такива успокойстващи участъка и виж как ще му действа...

Kapcsolódó kép Kapcsolódó kép Kapcsolódó kép Kapcsolódó kép А да и му обясни, че немските леки коли/предимно черните ОООО/ действат много зле върху морала и търпеливоста.....:cool2:

Благодаря Скуби!

  • Харесва ми! 1
Link to post
Share on other sites
  • Потребител
Преди 2 часа, deaf said:

Колега Скуби,

тука на един приятел казах,че боядисаният в розов цвят асфалтов път действа успокояващо на шофьорите и намалява катастрофите,но той не вярва! Не знам как да го убедя...

Аха , и медицинските сестри ако са облякани в розово, така ще се успокоя........., 😀

  • Харесва ми! 1
  • ХаХа 1
Link to post
Share on other sites
  • Потребител
Преди 2 минути, laplandetza said:

Аха , и медицинските сестри ако са облякани в розово, така ще се успокоя........., 😀

В болницата положението е или/или и само на себе си може да се уповава човек...

На пилотите-мъже на изтребители в слушалките им говорят жени-диспечери и това ги успокоявало... Не си спомням в коя армия беше...

Link to post
Share on other sites
  • Потребител
Преди 2 минути, deaf said:

В болницата положението е или/или и само на себе си може да се уповава човек...

На пилотите-мъже на изтребители в слушалките им говорят жени-диспечери и това ги успокоявало... Не си спомням в коя армия беше...

И на мен в слушалките ми говорят жени и.... ми вдигат всекидневно............ кръвното и на работа и в къщи😀😀. Вболницата ги искам розовки........... не съм пациент😀

  • Харесва ми! 1
Link to post
Share on other sites
  • Потребител
Преди 1 час, laplandetza said:

Аха , и медицинските сестри ако са облякани в розово, така ще се успокоя........., 😀

Ей ги за душата Képtalálat a következőre: „rozsaszin növérek” ей ги за тялото image.jpeg.bdc4920fa95e3ce862cb80c4864e9a07.jpegimage.jpeg.50cce29f4b982afdca16be3cdf4b9b57.jpeg

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
  • Потребител
Преди 22 минути, Amazonski said:

И то по същият начин както преди. Като имам малко време ще питам Империал.

Почвай да пишеш тук бре.....Има достатъчно какво да кажеш,напишеш...и покажеш....

Редактирано от Евристей
  • Харесва ми! 2
Link to post
Share on other sites
Guest
Тази тема е заключена!

За нас

Вече 15 години "Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

 

За контакти:

×
×
  • Create New...