Отиди на
Форум "Наука"

Пияна учителка с 2,16 промила алкохол пя и танцува в час


Recommended Posts

  • Потребители

Пияна учителка с 2,16 промила алкохол пя и танцува в час

Пияна учителка пя и танцува в час пред очите на петокласници от 130-то училище в София. Сцената продължила с ругатни към колегите й, на които учениците станали свидетели. За да бъде укротена, се наложила намесата на полиция. Измерването с дрегер е отчело 2,16 промила алкохол в кръвта на учителката.

Като проследите линка, ще можете да видите мнения, отзиви и коментари от изпълнението на педагожката. Предполагам, че повечето, които са гледали репортажите или чели статиите, ще се посмеят и позабавляват и това ще е всичко.

А след всичко това отново ще си говорим за това колко лоши били станали учениците, колко лоши били и заплатите на учителите, а пък и колко били лоши родителите на учениците.

Първите 7 години от живота на човек може да минават под влиянието на семейството. Но от вторите 7 вече се намесват и други фактори. А излезлия от семейната среда хлапак първо попада за дооформяне при учителите, преди с него да се заемат казарма, шефове, народна власт или разни други фактори според епохата, мястото и условията. Никой май не се замисля, че от днешните ученици ще излязат не само утрешните родители, но и хората, които в утрешния ден ще решават също какви да са заплатите и пенсиите на днешните учители.

В евангелието е казано да се следват поученията на свещениците, а тяхното поведение. И това не е случайно, защото по-лесно се съветва, но по-трудно се изпълняват съвети. Работата е там обаче, че хората повече се впечатляват от личния пример, а не от хубавото конско.

А какви ще са последователите на тази мюзик-денс даскалица? После ще се чудим, защото учениците били изгубили уважение към учителите. Някой като чете това, ще каже ама защо използвам "даскалица" - това е някак обидно. Но във времето, когато на учителите е било обичайно да ги наричат даскали, това не е било обидно, а даже престижно. Защото въпросът не е в думата, а в човека. И тогава учителите не са имали огромни заплати, но са гледали на работата си по съвсем друг начин. Те търсели начини да осигурят средства по-способните им ученици да продължат обучението си, събирали са научни данни от региона в който са работели и са ги публикували в научните списания. Може и да не станали милионери с лъскави коли и едрогърди секретарки, но днес минаваме покрай техните паметници или по улици или покрай училища носещи имената на някогашните даскали.

А ако трябва да се сетим за името на учител от днешното време, то какво ни идва на ум - това на пияната педагожка.

Link to comment
Share on other sites

  • Мнения 73
  • Създадено
  • Последно мнение

ПОТРЕБИТЕЛИ С НАЙ-МНОГО ОТГОВОРИ

  • Потребител

кво толкоз жената има проблем с алкохола

явно в болестни размери

таквиз хора има навсякъде и във всички професии

що вестникарчетата са се захванали с нея или пък с пияните доктори, ами щото масите се кефят на такива заглавия

Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

Кой знае какво й е било и на нея с три деца и учителска заплата...... И кой знае какво е пила.

Какво става в онова, което някога беше известно като Българско Училище?

Редактирано от КГ125
Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

Случват се такива неща понякога. Макар, че не трябва да се случват.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

КГ, тези неща никога няма да се върнат. Защото тогава са били едни времена, сега са други. И чехите също така си се гордеят с у-щата едно време, както предполагам всички народи, а тези дето сме били под зависимост още повече, но сега са други времена. А пак повтарям, на у-щето не му е работа да възпитава. И при предишниш режим, дето имаше всички възможности, а и такова задължение, не успя. Беше след семейството и улицата. Училището трябва да учи и то колкото се може далеч от всякаква идеология. Включително и патриотарската, щото света отдавна е едно глобално село и да учиш децата на патриотарщина може повече да навреди отколкото да помогне, а и това е по-скоро идеология, от колкото наука.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

аз някаква голяма трагедия не виждам

учителите са хора и като такива подвалстни на всякакви пороци и проблеми

смахнати учители или учители пияници или учители с неподходящо поведение имаше и през 80те и през 90те

просто колко по-назад във времето отиваме толкова по-голям беше страха от властта и хорат се опитваха да спазват поне привидно приличие

сега учителската професия е непопулярна и за много училища скоро изборът ще бъде некачествен/неопитен/проблемен учител или никакъв учител

същото ще се случи и с много други професии - медицинските сестри например

Редактирано от Alexander_Nevski
Link to comment
Share on other sites

  • Потребители

Всъщност основната работа на училището е да възпитава. Първо, защото така се създават общи норми за поведение. Второ, защото понечето родители не са достатъчно подготвени, за да подходят правилно към децата.

Други казват, че и да обучават е работата на родителите.

Някои учители казват на учениците си, че тяхната работа била да си изпеят урока, пък после който не разбрал, да ходи на частни уроци. Когато някой от учениците им стане министър, тъй пък ще каже, че не им трябват високи заплати, първо, защото си вадят допълнително от частните уроци, а второ защото учениците и без това не научават нищо от тях, а от родителите си и от частните уроци.

Тъй или иначе, човешкият мозък е като твърдия диск на РС - като се запълни до края нещо трябва да се изтрие, за да се запише нещо ново. Ще рече, че много от това, което е преподавано в училище по необходимост се забравя, за да бъде заменено от някои по практични познания. Тъй че това, което остава от училището е възпитанието ... доколкото въобще е било получено такова.

Винаги и навсякъде може да се намери учителка, която да се насвятка юнашки. Въпросът е как се възприема това от обществото. Днес казваме, че това е нищо, утре си избираме за президент Елцин, който като се насвятка я почва да гърми по парламента, я прави кръвопролитни атаки в Чечня, но като се следва тази линия, то сега, утре и по-натам все ще сме зле. Накрая разбира се има чудене как се е пръкнало толкова лошо ново поколение. Че какъв пример за подражание има, та да е друго?

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

значи ти можеш да смяташ че училището е важно и може да има основна работа

аз пък ти казвам, че БГ скоро ще го докара до положението да няма кой да я работи тая работа

двете неща нямат нищо общо, освен че това, което ти смяташ за цел, няма да се изпълни като няма учители и възпитатели или поне няма качествени такива

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Възпитанието в у-ще не може да се осъществява без активното (съ)участие на родители и изобщо в един по-широк хармоничен културен контекст, какъвто в БГ май няма. Така, че да не очакваме то да ни оправи само авгиевите.

Колкото до конкретния случай, можем да приемем, че с лошия си пример, учителката е дала добър пример какво не трябва да се прави. Жертвала си е жената реномето и позицията в името на доброто възпитание своего рода.

Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

Възпитанието започва у дома, а по-късно продължава в училище и в университета.

Накрая се завършва със самообразованието, самовъзпитанието и самодисциплината.

Относно учителския пример - учениците виждат различни модели на педагогическо и човешко поведение. Те трябва да разберат какво трябва и какво НЕ трябва да правят. В този смисъл, трябва да се учат и от лошите си учители.

Ролята на учителя е най-важна за изграждането на солидна основа у ученика, както - и за даване на насоки в ориентацията на начинаещия, формиращи го като полезна и достойна личност, на която й предстои да намери мястото си в обществото.

Невидимата страна на обучението е възпитанието. Изграждането и събарянето (разграждането) на определени качества в характера на учениците и студентите.

Изграждане на желани качества: уважение (към себе си, към другите хора, към собствения и чуждия труд, към собствените и чуждите знания и умения, към обучителната институция, към мястото, където се обучават, към книгите и учебниците...), труд, дисциплина, самоконтрол, търпеливост, честност, решителност, достойнство, смелост, лоялност, любопитство...

Събаряне (разграждане) на нежелани качества: недисциплинираност, разсейване, самодоказване на всяка цена, неуважение, завист, злоба, подлост, безчестие, подмазвачество, интригантство, страхливост, нетърпеливост, предателство...

Двата списъка не претендират за изчерпателност, те може да бъдат продължени.

Положителните качества изграждат личност, която живее с определени принципи, които се стреми да не нарушава (освен, когато нарушаването им е неизбежно). Училището изгражда хора, личности, които са полезни и за себе си, и за другите.

Начинаещият в каквато и да е област трябва да научи не само какво и как трябва да прави, но - и какво не трябва да прави. Дори знанието за това кое не бива да прави е по-важно. На "какво и как трябва" те учат, за да вървиш напред. А на "какво НЕ трябва и как НЕ трябва" те учат, за да не тръгнеш настрани или назад.

Без обучение и без възпитание няма развитие.

Търпение и системност и последователност на натрупването на знания и умения - това е тайната за постигане на истинското майсторство.

Вътрешната дисциплина наричаме воля. Външната дисциплина наричаме задължение. Външна дисциплина (задължение), приета за вътрешна (воля), се нарича дълг. Върху изграждането на вътрешната и на външната дисциплина се крепи моралът.

Истинското търпение е да се търпи нетърпимото.

Редактирано от ISTORIK
Link to comment
Share on other sites

  • Модератор Инженерни науки

Възпитанието в у-ще не може да се осъществява без активното (съ)участие на родители и изобщо в един по-широк хармоничен културен контекст, какъвто в БГ май няма. Така, че да не очакваме то да ни оправи само авгиевите.

Колкото до конкретния случай, можем да приемем, че с лошия си пример, учителката е дала добър пример какво не трябва да се прави. Жертвала си е жената реномето и позицията в името на доброто възпитание своего рода.

Ти отгде знаеш как са изтълкували примера питомците и?

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Как можеше през 1880-1990-та да възпитава, пък после - не??

И тогава не можеше, без решаващата намеса на шамарената фабрика в къщи.

А пияната даскалка - благодат за журналята и сутрешните блокове - развихриха се както само те си могат.

Подкрепям мнението, че нищо кой знае какво не е станало, но не е хубаво да се случва всеки ден.

Когато на някой му избие бушона, по-добре алкохол, танци и стриптийз, отколкото да изпозастреля една дузина деца.

Редактирано от rumcaiz
Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Ти отгде знаеш как са изтълкували примера питомците и?

От общото информационно поле, раздел здрав разум.

Редактирано от bravo
Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Не искам да оправдавам колегата, но се преекспонират нещата. Има колеги които си позволяват да употребяват алкохол на работа. На някои им личи повечко. Кофти е, но не е нещо от днес или от последните 10 години, например. Сега се дава повече гласност на тези неща.

Милен Цветков има една теза, че телевизията не възпитава, според други училището не възпитава, а дори съм срещал идеи, че и на родителите не им е това работата. А всъщност всички хора и институции възпитават децата с личен пример. Тук не иде реч дали трябва, дали могат, дали искат, а само голия факт, че го правят. Колегата се е пооляла, но на мен ми прави впечатление кампанийността на подобни медийни шумотевици. В последния месец-два станаха няколко случки в които бяха намесени учители и оставам с впечатлението за някакво негативно внушение за гилдията.

1. В Благоевградско се самоубива младеж(или нещастен случай беше)-виновен бил учителя му по философия

2. Пияна даскалица танцува и вдига скандали

3. Учителка по рисуване върти любов с 19 годишен ученик

4, Учителка по литература от Класическата издава скандална книга и кара учениците и да я купуват и четат за по добър успех...

Тези ми дойдоха на прима виста, но имаше и още. Ловим вещици при докторите, после при юристите, сега сме даскалите на ред, после кои са? Армия, полиция или художествено-творческата интелигенция? Хваща ме параноята по празниците, май... :haha:

Редактирано от Стоедин
Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

И тогава не можеше, без решаващата намеса на шамарената фабрика в къщи.

А пияната даскалка - благодат за журналята и сутрешните блокове - развихриха се както само те си могат.

Подкрепям мнението, че нищо кой знае какво не е станало, но не е хубаво да се случва всеки ден.

Когато на някой му избие бушона, по-добре алкохол, танци и стриптийз, отколкото да изпозастреля една дузина деца.

Ама разбира се. Аз се учудвам, че и тук толкова нещо се изписа.

Значи комунягите туй, комунягите онуй, ама нямаше да се шуми толкова, защото за никой не е полезно това "знание".

Някой щеше да отнесе наказание и толкоз.

Ние всички сме хора и първо трябва да гледаме човека и после професията му. Ами жалко е, но някой знае ли какво и е било на жената.

Клюкарстването е два вида. От безсилие и "на умряло куче(нож вади)".

Ама голям кеф е да се прави заглавие на тема в научен форум като се копира от заглавие във вестник...

И, много поздрави на Милен Цветков.

Редактирано от sirius
Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

Не искам да оправдавам колегата, но се преекспонират нещата. Има колеги които си позволяват да употребяват алкохол на работа. На някои им личи повечко. Кофти е, но не е нещо от днес или от последните 10 години, например. Сега се дава повече гласност на тези неща.

Милен Цветков има една теза, че телевизията не възпитава, според други училището не възпитава, а дори съм срещал идеи, че и на родителите не им е това работата. А всъщност всички хора и институции възпитават децата с личен пример. Тук не иде реч дали трябва, дали могат, дали искат, а само голия факт, че го правят. Колегата се е пооляла, но на мен ми прави впечатление кампанийността на подобни медийни шумотевици. В последния месец-два станаха няколко случки в които бяха намесени учители и оставам с впечатлението за някакво негативно внушение за гилдията.

1. В Благоевградско се самоубива младеж(или нещастен случай беше)-виновен бил учителя му по философия

2. Пияна даскалица танцува и вдига скандали

3. Учителка по рисуване върти любов с 19 годишен ученик

4, Учителка по литература от Класическата издава скандална книга и кара учениците и да я купуват и четат за по добър успех...

Тези ми дойдоха на прима виста, но имаше и още. Ловим вещици при докторите, после при юристите, сега сме даскалите на ред, после кои са? Армия, полиция или художествено-творческата интелигенция? Хваща ме параноята по празниците, май... :haha:

Хич не те хваща - ако обществото се изправи срещу експертите си, край с него!

Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

Кажи ти.

Ами като се накърни инстутицията - като се минимализира финансовия й ресурс и като се пресират възможностите й за въздействие чрез премахване на възможността за каквото и да е дисциплинарно въздействие.

Като добавиш към това липсата на ясна ценностна система в обществото и пренебрежението към експертния труд и ето ти - "стаа ралтата".

Редактирано от КГ125
Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

А какво да се направи КГ? Финансов ресурс нЕма, нЕма и да има. Какво въздействие искаш да се възстанови? Изключване от у-ще? Ми нали калпазанина ще трябва да се изучи и ще отиде в друго даскало. Или директно на трудовата борса? На 15-16 години. ТВУ ? Още има, ама за крими проявите (доколкото зная, че там ти, Галахат и Дендро сте експертите). Ясната ценностна с-ма не може да се наложи, тя се възпитава и ако у-щето има това за цел, провали се. И добре, че е така иначе нашите у-ща какво хубавичко 'възпитание' щяха да ни дадат по нашето време. И слава Богу! Хем там бяха 'впрегнати' и Комсомола (някои от по-младите знаят ли за какво иде реч ;)), и въобще цялата д-ва.

А и коя е ясната ценностна с-ма? Колко ясна и за кого и една ли е?

Link to comment
Share on other sites

  • Потребители

значи ти можеш да смяташ че училището е важно и може да има основна работа

аз пък ти казвам, че БГ скоро ще го докара до положението да няма кой да я работи тая работа

двете неща нямат нищо общо, освен че това, което ти смяташ за цел, няма да се изпълни като няма учители и възпитатели или поне няма качествени такива

Мен лично повече ме тревожи дали няма да избяга персонала на "Спешна медицинска помощ", тъй като техните специалности са съвсем конвертируеми на запад, но тук заплащането е мизерно, условията на труд са трагични, а тормозът е огромен

На второ място ме тревожи ако нещата у нас малко потръгнат докъде ще стигнат, ако полицаите отново масово напуснат.

Или казано с други думи тревожи ме като позваня някой ден на 112 да попитам кой ще ми помогне да чувам само: ти, ти ,ти ...

А при положение, че и възпитанието и обясняването на уроците е роля на семейството ... какъв е проблемът, че няма да има учители? Ако учителите изпразнят своята работа от нейното съдържание, то естествено ще отпадне и необходимостта от тях самите.

Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

Ами колко беше ясна през 1930 г., например? Или през 1911 г.?

Скоро бях в едно училище в един град... Строено през 1905 г., уникална сграда! Просторна, разпложена както трябва, с високи тавани, с общирни помещения, с детайли в истински български и модерен за тогава дух!

И понеже явно има читаво ръководство - изпипана и подновена до последно! С изключително приятно чувство ходиш по коридорите и гледаш, че все едно не си в България, а в Германия. Един кусур нема, бре, само хубави неща!

Ето, прз 1905 г. държавата знаеше и за ценностите, и за приоритетите и за всичко. И създаваше хора! Ще рече - може да се случва това нещо.

Викаш - изключване. Ми ще ги изключат, бре! Ей ги отвън кирката и лопатата.

Тази дълбоко погрешна постановка, че образованието се дължи от държавата на всяка цена, без отсреще да има желание за това, е първата беда.

Втората е прекалената либерализация. Къде, ако не в училище ще се научи на дисциплина и на здравословното уважение към авторитетите? Къде ще оцени какво е свобода и задължение?

Едно време имаше едно детско книжле, казваше се "Капитанът" и се разправяше за това как от едно училище учениците си направиха сами параход. По истински случай - в Харманли ли, къде ли, през 50-тте, това се случило - децата направили една моторна лодка или катерче и пърпорили с него по Марица.

Описва се епизодичен случай как дядото на единия от юнаците влиза при класната му в училището и сваля шапка, докато говори с нея. Защото бил от старото поколение, което уважавало учителите като най-важни хора...

Е, то е въпрос на цялостна атмосфера в обществото, ама тия дето са сваляли шалки на образования човек, те са дето са превзели Одрин. Не тия, дето учителите и от час не могат да ги изгонят.

imho

Link to comment
Share on other sites

  • Потребители

Не искам да оправдавам колегата, но се преекспонират нещата. Има колеги които си позволяват да употребяват алкохол на работа. На някои им личи повечко. Кофти е, но не е нещо от днес или от последните 10 години, например. Сега се дава повече гласност на тези неща.

Милен Цветков има една теза, че телевизията не възпитава, според други училището не възпитава, а дори съм срещал идеи, че и на родителите не им е това работата. А всъщност всички хора и институции възпитават децата с личен пример. Тук не иде реч дали трябва, дали могат, дали искат, а само голия факт, че го правят. Колегата се е пооляла, но на мен ми прави впечатление кампанийността на подобни медийни шумотевици. В последния месец-два станаха няколко случки в които бяха намесени учители и оставам с впечатлението за някакво негативно внушение за гилдията.

1. В Благоевградско се самоубива младеж(или нещастен случай беше)-виновен бил учителя му по философия

2. Пияна даскалица танцува и вдига скандали

3. Учителка по рисуване върти любов с 19 годишен ученик

4, Учителка по литература от Класическата издава скандална книга и кара учениците и да я купуват и четат за по добър успех...

Тези ми дойдоха на прима виста, но имаше и още. Ловим вещици при докторите, после при юристите, сега сме даскалите на ред, после кои са? Армия, полиция или художествено-творческата интелигенция? Хваща ме параноята по празниците, май... :haha:

При учителската гилдия има две особени явления.

Първото е голямата професионална деформация и те деляха в това отношение с свръхсрочнослужещите от армията. Но армията вече я няма, тъй че останаха те. Но и двете групи работеха в ситуацията, че не командват - едните учениците, а другите войниците, тъй че тяхната дума и воля на две не става. Разбира се всяка професия си дава отражението къде повече, къде по-малко, но не винаги си личи толкова, тъй като не всички работят основно с хора.

Втората особеност е, че у нас промените се развиха така, че учителите се оказаха нещо като канарчета в отворена клетка около която летят соколи. В резултат от промените много от предприятията и учрежденията бяха закрити. В този променящ се околен свят училищата се оказаха сред най-малко засегнатите от фалити и съкращения.

Тези две явления обаче започнаха да създават някои сериозни проблеми на първо място на самите учители. Усещането за авторитет и относителната стабилност на системата породиха у някои усещането, че ако някой им скърши хатъра ще напуснат и после ще го молят да се върне. В следващия момент обаче се оказва, че те са станали безработни, а някой друг е заел мястото им, тъй че няма как да се върнат.

Идеята за бедната многострадална учителка, на която всичко е позволено -и да обира банки, и да вдига скандали, и да злоупотребява с положението си било за да спи с учениците, било да върти бизнес може и да се адмирира в самата гилдия, но в околния свят важат други правила. В околния свят уволняват за пиене на работа и олюляващия се герой не среща никакво съчувствие в обществото. Там не ръкопляскат и на батко когато даде на братко. И там дори президента на САЩ и шефа на ЦРУ може да си имат проблем за това, че преспали с някоя, нищо нито е ученичка, нито вече си спомня какво е правила когато е била на 19.

Във всичко това се набива на пръв поглед критиката към представителите на гилдията. Но медалът винаги има и обратна страна. Как стоят нещата обаче при това положение с другата страна - пияната учителка, учителката-любовчийка, учителката-обирджийка и останалите? До този момент те живеят в някакъв въображаем щит на неприкосновеност и считат, че никой няма да накаже бедната учителка. В един момент обаче разбират не само че не са неприкосновени, но се озовават и в един доста непознат за тях свят. За медиите всичко приключва с уволнението на учителката. За обществото изпада поредната жертва на образователната система и се присъединява към огромната общност на провалилите се ученици. Както се случва със самия човек - ето за това вече никой не се замисля.

Някои написаха - е, какво толкова се е случило. Напила се, напяла се, уволнилия я. А можеше като в доброто старо време и всичко да се потули. Но дали старото време беше добро? Социалистическия материализъм се изроди в епикурейство - пий и плюскай докато можеш. На имаше и по-старо време, когато хората имаха и други ценностти и именно те им даваха по-голямо удовлетворение от изпития алкохол.

Та пияната учителка освен че е пяла в час е подготвяла и коледно празненство. И ако страната, в която живееше беше прескочила славните години на възпитаване в духа на съветския алкохолизъм, то след няколко дни гордо щеше да обира овациите на публиката. Но сега за по-нататъшната й съдба ще разберем само ако я споходи някоя нова лична драма - примерно ако вземе, че се обеси. Но такива са ценностите и вкусовете на епохата.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Сега нови у-ща по понятни причини не се строят. Но се ремонтират и това си зависи и до голяма степен от директорите и общината. В даскалото на дъщеря ми се правят всяка година ремонти, ама не беше така, докато не му беше уреден статута, щото не е общинско. И каква връзка има с образованието?

Да но не можеш да изхвърлиш хлапето на трудовата борса на 15 (на 16 май можеше?), има закони,има ако щеш и ЕС. А и да го изхвърлиш, кой ще го вземе на бачкане? Сега? При тая криза, много кирки и лопати чакат, а много пък мустакати мъжаги чакат да им ги връчат. А после пишете за още по-младите безделници.

И как точно предлагаш у-щето да ги научи на дисциплина? Конкретно питам? Да върнем НВО-то, Обществознанието под формата на религия в даскалото и да връчим на даскалите пръчки?

Какво точно е виновна либератизацията и как предлагаш да се 'опра'и' положението.

В "Капитана" (и "славното момче") не си построиха сами катерчето, а военните моряци го построиха, т.е. с тяхна помощ де. 'Пиратите' и 'моряците' се биеха за един каик на реката, но сами не са построили нищо (много добре си я спомням книгата, любима ми беше), а и няма начин да могат.

Link to comment
Share on other sites

Напиши мнение

Може да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако вече имате акаунт, влезте от ТУК , за да публикувате.

Guest
Напиши ново мнение...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зареждане...

За нас

"Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

За своята близо двайсет годишна история "Форум Наука" се утвърди като мост между тези, които знаят и тези, които искат да знаят. Всеки ден тук влизат хиляди, които търсят своя отговор.  Форумът е богат да информация и безкрайни дискусии по различни въпроси.

Подкрепи съществуването на форумa - направи дарение:

Дари

 

 

За контакти:

×
×
  • Create New...