Отиди на
Форум "Наука"

Най-сетне! Да ни е честит Дунав мост 2!


rumcaiz

Recommended Posts

  • Потребител

Нещо което трябваше да стане мноооого отдавна, нещо от което имахме крещяща нужда в последните десетилетия. Нещо което кухите комунистически мозъци трябваше да направят преди Дунав мост 1. Но болните им убеждения едва ли са допускали, че на Б-я ще се наложи да „общува” повече със северозапада, отколкото със североизтока....както и да е.


Да ни е Честит!

Малко данни и факти

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

.... трябваше да направят преди Дунав мост 1....

Даже още римляните са виновни че на са го направили.......ако ЕС не беше натиснал мамалигарите, можеше и само на проект да си остане

Редактирано от JImBeam
Link to comment
Share on other sites

  • Администратор

"Състоянието на пътя пречи много – който превозвач чуе, че трябва да

дойде до Видин, веднага ни вдига тарифите", коментира Ивайло Тодоров от

местната строителна компания "Изострой". Макар че като дължина пътят от

София е малко над 200 км, многото завои и тесни участъци ограничават

силно скоростта, освен това заради тях се хаби и повече гориво, обясни

Тодоров. По думите му един камион със строителни материали пристига от

София до Видин за около 4 часа и половина. Най-тежките участъци са след

слизането от магистрала "Хемус" до Мездра и в последните километри до

Видин – малко след отбивката за Белоградчик почти целият път е в остри

завои, които следват един след друг, освен това се преминава през

няколко села, така че дори и да искате, няма как да карате с повече от

50 км/ч. Е, или поне не, ако го правите по правилата. Като "бонус" на

част от пътя през селата има павета, които изглеждат като пренареждани

за последно около Априлския пленум.

Хубавата отсечка на път Е79 е

на входа на Видин – там изцяло нов надлез и широк път директно отвеждат

до моста. Няколко дни преди откриването към съоръжението се стига все

още само по стария път, докато над реката текат изпитания и последни

приготовления преди пускането. Макар официално да е затворено, никой не

ни спира да се разходим, а и работниците, явно свикнали с фотографи и

журналисти, продължават работа, без да ни обръщат внимание.

Целия материал: http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2013/06/10/2079109_mostut_na_potuvashtite_nadejdi/

Според мен моста е супер, но на дали ще се използва много...времето ще покаже ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Да е честит.

Търкулиха ли вече бурето с бира през него или само технически е готов и на транспорта още не е открит?

:guitar::flowers::guitar2:

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Този мост го видях миналата година, вече беше почти построен. Много е внушителен и красив. Само че пътищата до него ...Мисля, че вече писах някъде за чужденците, които искаха да ги упътим към най-близката магистрала и за тъжните погледи, когато разбраха, че е на 200 км далече.

Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

A, ако веднага не почнат магистрала Видин - Кулата и съответно ж.п. с поне 160 км./ч., ще ни се смее целиот Балкан со Европата заедно. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

Е некои дето до скоро беха опозиция разправят, че било тъпо да се строят магистрали, така че ще ни се смеят - няма как.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

A, ако веднага не почнат магистрала Видин - Кулата и съответно ж.п. с поне 160 км./ч., ще ни се смее целиот Балкан со Европата заедно. :)

Това за да може по-бързо да напускаме страната в посока запад ли? :)

Иначе на товарните влакове и 100 им стига и 80. То и на камионите им е толкова.

Относно дали ще ни се смеят, вероятно да, ако нямаше изобщо път, тогава със сигурност. Но предпочитам да се смеят за лошият път отколкото за това, че ходя със скъсани дрехи на работа. А ако остана и гладен изобщо няма да ми дреме за дупките по пътищата.

Дано намерят пари и за магистрала и за нашият стандарт.

Дано и Видинският се подобри.

Техният вероятно от автосервизи и хотели на закъсалите, както и продажба по пътни заведения и продажба на улицата на картофи и друга селскостопанска продукция. И плът разбира се. Както сме свикнали да гледаме. Предполагам за туризма ще е по-добре.

В икономически план едва ли цените поради по-малко километри на някоя стока ще спаднат в страната, нито се очакват някакви други приходи за народа от преминаващите.

Да ни е честита придобивката.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Недейте забравя, че най-западното черноморско пристанище е Видин. Ако се изгради подходяща жп и пътна структура, терминали, тогава голяма част от руските и други пост съветски държави ще се възползват от това....

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Е некои дето до скоро беха опозиция разправят, че било тъпо да се строят магистрали, така че ще ни се смеят - няма как.

Е, не да не се строят, но да не се взимат пари от пенсионния фонд и здравната каса и да се влагат в строеж на магистрали срещу тлъста комисионна от ЕБР за "предварителното" кредитиране с неивестна дата и сума и неизвестен процент на финансирането с на европейските пари (зависи от качеството на изпълнение).

Стига се дори до там, че Национален гаранционен фонд става съучастник в престъпното опериране със парите на здравната каса и пенсионния фонд за цели нямащи нищо общо със предназначението им.

Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

Не знам за какъв пенсионен фонд ми говориш, 80% от парите са от усвоени европейски проекти! Няма да припомняме оня измислен цар с неговите португалски баджанаци как тръгна да ги прави нещата нали? Нито за коалиционните му партньори, дето днеска се имат за големата работа.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Ако кара, като предното правителство, да караме с пари от Европа пък да свършат нашите, няма да е добре.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Е те римляните си правят мост. :)

Сега най-много Русе да западне.

Русе няма да западне от моста при Видин, понеже двата моста не са в конкуренция по никакъв начин. Дунав мост 1 обслужва европейски транспортен коридор №9, който почва от Хелсинки, минава през Санкт Петербург, Москва, Киев, Кишинев, Букурещ и стига до Бяло море - Дедеагач. Отделно е свързан и с европейски транспортен коридор №4, който стига до Истанбул. Т.е. Дунав мост 1 е свръзката между двата мегаполиса Москва и Истанбул, отделно още няколко столици като Букурещ, Киев, Кишинев. Видинският мост е разположен на коридор №4 в разклонението му за Солун и свързва София с централноевропейските държави. Може би плановете за мост при Силистра биха били някаква реална конкуренция на Дунав мост 1, но това е едно много далечно бъдеще време, като гледам с какви темпове се изгражда инфраструктурата на региона.

Видинският мост е красавец! Русенският е вече много морално остарял (има само две автоленти - по една за всяка посока), а и лошата поддръжка си казва думата.

Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

Даже още римляните са виновни че на са го направили.......ако ЕС не беше натиснал мамалигарите, можеше и само на проект да си остане

я пак си помисли за римляните:

http://rome.bg-history.info/1101/Rimskite-mostove-po-porechieto-na-Dunav.html

Link to comment
Share on other sites

Напиши мнение

Може да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако вече имате акаунт, влезте от ТУК , за да публикувате.

Guest
Напиши ново мнение...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зареждане...

За нас

Вече 15 години "Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

 

За контакти:

×
×
  • Create New...