Отиди на
Форум "Наука"

Recommended Posts

  • Потребител
Преди 41 минути, ISTORIK said:

Много зависи как ще бъдат организирани нещата. От друга страна, дали, освен НВО-то, ще въведат и задължителна военна служба и ще ни задължат всички да ходим всяка година в запас, това няма да спаси България от чужди врагове, докато във властта се просмукват политици, които явно или тайно служат на чужди държави и за тях страната ни не е нищо повече от чужда губерния.  

И аз това му казвам, че няма какво да се пази:

  • земята е изкупена от евреи;
  • храните, стоките, електричеството и де що се сетиш са с надценка от чужди фирми;
  • националните интереси също са продадени;
  • въздушното пространство, военната логистика - продадени;
  • медиите - продадени;

Единствено мнимото самочувствие с велик парад може да се пази от една скромна армия, като за скромно население намиращо се в България, за да избива комплексите на живеещи в миналото псевдопатриоти.

Link to comment
Share on other sites

  • Мнения 325
  • Създадено
  • Последно мнение

ПОТРЕБИТЕЛИ С НАЙ-МНОГО ОТГОВОРИ

  • Потребител
Преди 3 минути, ISTORIK said:

Или голяма армия, или атомно оръжие и високи технологии, или - и двете. 

Волен Сидеров и една атомна електроцентала са достатъчни. Въпросът е дали искаме да изнудваме света, като Северна Корея, в която жизнения стандарт не е еталон, или искаме да повишим жизнения стандарт за да останат българи и утре. Иначе, ако слушаме КГ125 ще си създадем един музей наречен България - изложена за парад техника без население.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребители

За казармата, без емоции, според мен:

1. Въвеждане на седмични часове по военно дело в гимназията от 9 клас, които да се водят от квалифицирани и интелигентни преподаватели, офицери от запаса, назначени с конкурс. В тези часове да се изучават основните видове леко оръжие, практически навици за боравене с това оръжие, както и военна история и съвременна информация за военния потенциал и възможности на армиите, обезпечени със съответните учебници, помагала и квалифицирани преподаватели.

2. За всички момчета от 10 клас натам задължителни военни сборове с обща годишна продължителност от 1 месец, където да се тренира интензивно стрелба и основни военни умения; за тези, които по някаква причина не искат, алтернативен обществено-полезен труд за същото време. Тези едномесечни курсове могат да се разпределят на по четири седмични в рамките на учебната година и това няма да е нещо по-различно като натоварване за учениците от т.н. „зелено училище”, което и сега се практикува в малките класове и служи предимно на директорите, които сключват изгодни за тях договори с транспортни фирми и хотели, в които спят децата.

3. Поощряване на държавно и законодателно ниво на всички, които имат интерес и желаят да продължат военното си образование като доброволци. За такива хора да се процедира така, както в някои държави се процедира към т.н. съдебни заседатели – изпълнение на граждански дълг, обезпечен от държавата и работодателя с платен отпуск  по време на военното им обучение, разбито във времето на възможно най-малки времеви отрязъци от по 2-3 седмици на година, но многократно и периодично, за да има ефект. Солидарността на работодателите финансово ще е техният принос към държавата и армията. Такива доброволци ще формират резерва на професионалната армия и ще се водят на военен отчет и мобилизация, но по тяхна лична воля.

Основно залагане на 25-30 000 професионална армия, освободена пределно от чиновници и хора със странични дейности, добре платена и жестоко тренирана; войната е професия и службата на тези хора създава принадена стойност за БВП на България, която се измерва в сигурност; тяхната професия произвежда този продукт и те трябва да бъдат добре платени от държавата и с висок статус в нея. И основни инвестиции в модерна военна техника на база и на българско производство, военното производство може да бъде страхотен икономически локомотив.

За събирането на големи маси от наборници в казарми за продължително време по модела на Царската казарма и БНА ще цитирам една популярна фраза от А. П. Чехов: ако в първо действие на сцената има пушка, тя непременно ще гръмне до края на представлението.

Не окачвайте в първо действие пушката на стената, дръжте я на закрито място.

Редактирано от Б. Киров
Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

Създаването на умения за оцеляване в дивата природа и оказването на първа помощ, както - и елементарни умения за самоотбрана биха могли да се изучават и чрез скаутското движение, ако това бъде наложено като помощно обучение по време на ваканциите. Един вид скаутството може да бъде в помощ на военното обучение. 

Според мен добре би било в училище като СИП да се изучава и бойно изкуство по избор. В Китай и Япония заниманията в училище с бойни изкуства, при това - от ранна детска възраст, са задължителен образователен елемент. 

Учениците биха могли да избират между:

- японските бойни изкуства (карате до, джудо, айкидо, айки джу джуцу, джу джуцу, кендо, кен джуцу, яйдо, кюдо, нинджуцу...);

- китайските (винг чун, тай чи чуан, ба гуа джан, син йи, хунг гар, нан чуан...);

- корейските (таекуондо, те кион, хапкидо, танг су до, хуа ранг до...);

- тайландските (муай тай, муай боран, краби крабонг...);

- индонезийските (пенджак силат...); 

- израелските (крав мага, капап...)

- руските (самбо)...

Изборът е огромен и възможности дебнат отвсякъде. 

Редактирано от ISTORIK
Link to comment
Share on other sites

  • Потребител
Преди 11 минути, Б. Киров said:

За казармата, без емоции, според мен:

1. Въвеждане на седмични часове по военно дело в гимназията от 9 клас, които да се водят от квалифицирани и интелигентни преподаватели, офицери от запаса, назначени с конкурс. В тези часове да се изучат основните видове леко оръжие, практически навици за боравене с това оръжие, както и военна история и съвременна информация за военния потенциал и възможности на армиите, обезпечени със съответните учебници, помагала и квалифицирани преподаватели.

2. За всички момчета от 10 клас натам задължителни военни сборове с обща годишна продължителност от 1 месец, където да се тренира интензивно стрелба и основни военни умения; за тези, които по някаква причина не искат, алтернативен обществено-полезен труд за същото време. Тези едномесечни курсове могат да се разпределят на по четири седмични в рамките на учебната година и това няма да е нещо по-различно от т.н. „зелено училище”, което и сега се практикува в малките класове и служи предимно на директорите, които сключват изгодни за тях договори с транспортни фирми и хотели, в които спят децата.

3. Поощряване на държавно и законодателно ниво на всички, които имат интерес и желаят да продължат военното си образование като доброволци. За такива хора да се процедира така, както в някои държави се процедира към т.н. съдебни заседатели – изпълнение на граждански дълг, обезпечен от държавата и работодателя с платен отпуск  по време на военното им обучение, разбито във времето на възможно най-малки времеви отрязъци от по 2-3 седмици на година, но многократно и периодично, за да има ефект. Солидарността на работодателите финансово ще е техният принос към държавата и армията. Такива доброволци ще формират резерва на професионалната армия и ще се водят на военен отчет и мобилизация, но по тяхна лична воля.

Основно залагане на 25-30 000 професионална армия, освободена пределно от чиновници и хора със странични дейности, добре платена и жестоко тренирана; войната е професия и службата на тези хора създава принадена стойност за БВП на България, която се измерва в сигурност; тяхната професия произвежда този продукт и те трябва да бъдат добре платени от държавата и с висок статус в нея. И основни инвестиции в модерна военна техника на база и на българско производство, военното производство може да бъде страхотен икономически локомотив.

За събирането на големи маси от наборници в казарми за продължително време по модела на Царската казарма и БНА ще цитирам една популярна фраза от А. П. Чехов: ако в първо действие на сцената има пушка, тя непременно ще гръмне до края на представлението.

Не окачвайте в първо действие пушката на стената, дръжте я на закрито място.

От всичко прочетено разбирам, че би ти се искало да има специално квалифицирани преподаватели по военно дело, обезпечени със съответните учебници и помагала, т.е. професии, МОН, група от фирми и печатници.

Едномесечна издръжка на момчетата, значи жилища, храна, медицинско обслужване, застраховки и всичкия нужен персонал. Интензивна стрелба (брейй, това даже в казармата не сме го чували!), значи оръжия, яко амуниции, транспорт, охрана, ....

Фирмите пък да плащат за това, че служителите им не работят и производството им спира. Точно от това има нужда закопания среден и малък бизнес в България.

Постоянна издръжка на 30 000 от работоспособното население, за да не се влее в приноса си към повишаване БВП на България. Те са заети да се учат да убиват по модерен начин. За сметка на това са уредени с "добра заплата" и "висок статут"! Ба мааму!!!!

Преди 11 минути, Б. Киров said:

Основно залагане на 25-30 000 професионална армия...

Демек всеки българин - кашик! Продължавам с удивление да чета умопомрачителните писаници :book:

Майтапа "освободена от чиновници" е още една от българските заблуди. Тя половината кадрова армия е от дебели кадровачки, които са писари и носячки на кафета. Интересно ми е защо искате да орежете хората, които ще работят?? Че нали на тези "чиновници" (в казармата до 0-1 ч. съм стоял да им помагам, защото да се пише по форуми е лесно, но никой не знае какво вършат) ще им се плаща, те ще си гледат семействата, техния живот в България ще бъде уреден! Те не са хора ли, дотам ли ви убедиха простите манипулативни медии?

Следва модерна военна техника, която не може да се купи даже днес да си убием пенсионерите и да изпъдим децата от училищата. Но нищо, и това да го има в списъка, нали и без друго той е абсурден.

И накрая, като финал на Татовия преглед на работническо дело, си пожелаваме да строим фабрики, за оръжия естествено, защото все още има Афганистанци без бомби и калашници, а те плащат двойно.

Преди 10 минути, Б. Киров said:

за тези, които по някаква причина не искат, алтернативен обществено-полезен труд

Да берат чушки и да копаят лозя. Ей, върнахте ме в "доброто старо комунистическо време" :D

За финал - любима фраза на Чехов. Тя има друг смисъл, но военното дръзновение не търпи критика!

И сега малко да се приземите ли, да пиете валериан ли:

През 2014 и 2015 г. абитуриентите в България са около 60 000. За сравнение Турция, която искате да биете на война, да ѝ устискате модерната техника, или и аз вече не знам какво искате, успях набързо да открия, че за 2006 само дипломиращите се студенти се 373 353.

10 000 ученици се сбогуват с България годишно. Това прави 10 големи училища с по около 1000 ученици.
http://www.dnes.bg/obrazovanie/2016/07/26/samo-za-godina-10-000-uchenici-kazaha-sbogom-na-bylgariia.310205

Една трета от абитуриентите се готвят да учат в чужбина
http://www.mediapool.bg/edna-treta-ot-abiturientite-se-gotvyat-da-uchat-v-chuzhbina-news216652.html

България е на първо място по самоубийства  или опити за такива в цяла Европа, а може би е и сред челните места в света. В страната ни сами край на живота си слагат 1600 души годишно, 20% от тях са деца. Т.е. днес са се самоубили трима души...

Има само едно описание на този разчет: Пир по време на чума.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител
Преди 9 минути, ISTORIK said:

Създаването на умения за оцеляване в дивата природа и оказването на първа помощ, както - и елементарни умения за самоотбрана биха могли да се изучават и чрез скаутското движение, ако това бъде наложено като помощно обучение по време на ваканциите. Един вид скаутството може да бъде в помощ на военното обучение. 

Според мен добре би било в училище като СИП да се изучава и бойно изкуство по избор. В Китай и Япония заниманията в училище с бойни изкуства, при това - от ранна детска възраст, са задължителен образователен елемент. 

Еми личи си, че си в тази сфера, а не витаеш в облаците. На младите хора в България е нужен избор, разнообразие, мотивация, а не набиване на крак. Трябва да си близо до техните разбирания и интереси, а не да пишеш през ред какво ще ги задължиш насила и да го оправдаваш с интересите на държава, която е абдикирала от тях.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител
1 hour ago, Б. Киров said:

За всички момчета от 10 клас натам задължителни военни сборове...

А защо не и за момичетата? Това е сериозно. Нали досега обяснявахте, че само в казарма младеж може да се научи на колективност, на комуникативност, на ред, на дисциплина, на морал, на работа, на отговорност, на патриотизъм, на чест, на дълг, на физическа подготовка, на психическа устойчивост, да си връзва връзките на обувките, да шие и да отваря консерви. На българските момичета, бъдещите майки на България, които ще отглеждат нейното потомство, не са ли нужни тези черти?

Редактирано от ISTORIK
Link to comment
Share on other sites

  • Потребители
Преди 23 минути, vorfax said:

А защо не и за момичетата? Това е сериозно. Нали досега обяснявахте, че само в казарма младеж може да се научи на колективност, на комуникативност, на ред, на дисциплина, на морал, на работа, на отговорност, на патриотизъм, на чест, на дълг, на физическа подготовка, на психическа устойчивост, да си връзва връзките на обувките, да шие и да отваря консерви. На българските момичета, бъдещите майки на България, които ще отглеждат нейното потомство, не са ли нужни тези черти?

Понеже сме на Ви вече, преди бяхме на ти, ще Ви отговоря така: да, тук Ви слагам плюс, това е единствения за мен смислен аргумент, който приемам от цялото Ви изложение. Всичко останало е опит да се харесате на публиката и за мен е без стойност.

Link to comment
Share on other sites

Преди 9 часа, Capitainofmarine said:

Понеже не за първи път пишеш така, питам :

Щом не се чувстваш гражданин на тази страна и всеки път пишеш за нея с презрение - защо не си изгориш българския паспорт , или го държиш само заради неговата макар и невисока евростойност? Какво правиш на български форум?!

 

Хахах, колекционирам си ги ! Имам гражданство в този момент на 3 държави, преди няколко години имах на 4 /ри , но по законови причини се отказах от едно. Защо си мислиш ми е проблем да се откажа и от още едно. Ааа , Евросаюза, имам 2 такива „евро„ паспорта, да ти подаря един ?

Държави се раждат и умират, никоя няма да бъде помилвана щом и дойде време за присъдата , такива са правилата. Нещата не са чак толкова елементарни , но не са и кой знае колко сложни, обединение на някакви интереси зад държава и нация  не е универсално работещо, играта с него е разрешена и в някои случаи желателна.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител
Преди 18 минути, Б. Киров said:

Понеже сме на Ви вече, преди бяхме на ти, ще Ви отговоря така: да, тук Ви слагам плюс, това е единствения за мен смислен аргумент, който приемам от цялото Ви изложение. Всичко останало е опит да се харесате на публиката и за мен е без стойност.

Мн. ч. беше. Обаче в bg-mamma снабдявам с детска музика от години и гледам още съм на Вие, някакъв стереотип е, сигурно да не се чувстват неудобно, че молят. Ето това е популистско - да се аресам на мамите и да се снимам с малки кученца :D

Защо смяташ и смятате, че възпитанието не трябва да се извърши от близки хора, роднини и специалисти, каквито са в детските градини и училищата, а трябва да се изчакат две десетилетия, за да може човек глътнал микрофон, който псува вместо "здравей" и може да уцели муха между очите от километър, да те принуди да се къпеш с пот и да лъскаш пода с четка за зъби, иначе ще те прати в карцера? Това е от късите ми изречения icon_mrgreen.gif.3c3c87a66b237d3883f7a880bab70373.gif

Редактирано от vorfax
Link to comment
Share on other sites

  • Потребители
Преди 3 минути, vorfax said:

Защо смяташ и смятате, че възпитанието не трябва да се извърши от близки хора и от специалисти, каквито са в детските градини и училищата, а трябва да се изчакат две десетилетия, за да може човек, който псува вместо "здравей" и може да уцели муха между очите от километър, да те принуди да се къпеш в пот и да лъскаш пода с четка за зъби, иначе ще те прати в карцера?

Според мен не става въпрос единствено за възпитание, а за елементарно обучение и военна култура, които в случай на война ще бъдат от полза на държавата България. В която все още живеем и всеки има някакъв дълг към този общ дом.

Редактирано от Б. Киров
Link to comment
Share on other sites

  • Потребител

Преди 16 часа, vorfax said:

Добре де, защо се обсъжда вероятността държава да нападне с военни сили България, след като тя, България, е във военния съюз НАТО?

И много хубаво обсъждате колко е хубаво да имаме могъща добре оборудвана стабилна армия, но за да ползвате пари, които нямате е нужно да ги вземете от някой. И преди съм задавал този въпрос, та чакам сега да ми посочите - искате майките да останат без детски, пенсионерите без пенсии, децата без училище или сте намерили откъде да вземете тези няколко милиарда?

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител
Преди 2 минути, Б. Киров said:

Според мен не става въпрос единствено за възпитание, а за елементарно обучение и военна култура, които в случай на война ще бъдат от полза на държавата България. В която все още живеем и всеки има някакъв дълг към този общ дом.

Елементарно обучение и военна култура децата имат. С Интернет е много лесно. А който няма, защото няма интерес към това, той няма да го научи и в часа посветен на него.

Спекулирането с тази думичка "дълг" е много не на място. Преди всичко гражданин на една страна има дълг да бъде примерен гражданин. Това означава да има възпитание, да има образование и да има професия. С това той допринася неговата държава да бъде Рай. Онези, които не са изпълнили дългът си са причината държавата да не е Рай.

В момента България няма наборна армия и това е причина още да не е пуснала кепенците, защото един излишен разход е орязан. И належащите проблеми са както следва:

  • възпитание
  • образование
  • професионална наетост

Едва след това ще има капитал за развитие на военно дело, за космически изследвания и т.н. Но каруцата пред коня... ее, не!

 

Link to comment
Share on other sites

  • Потребители
Преди 2 минути, vorfax said:

 

 

Държавата Гърция, нейната територия Кипър, беше атакувана от държавата Турция, когато и двете държави бяха членки на НАТО. Съвсем реална е възможността Кърджалийско и още няколко региона да поискат помощ от държавата Турция, обявявайки сепариране от България. Тогава какво правим?

Много ясно писах в по-горни постове, че съм против наборната казарма с масова мобилизация и според мен това е пилеене на пари, които могат да се инвестират в качествена техника. Военното обучение в училище, както съм го видял в предишния си постинг, е минималното, което може да се постигне като военна грамотност със сравнително малко разходи, то не е казарма.

Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

Направих тема - анкета. Моля, гласувайте смело!

 

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител
Преди 1 минута, Б. Киров said:

Съвсем реална е възможността Кърджалийско и още няколко региона да поискат помощ от държавата Турция, обявявайки сепариране от България. Тогава какво правим?

А така, напиши го да стане ясно. Турция може да нападне България за да влее територии с преобладаващо турско население. България ще я спре, защото ще има наборна армия. Всичко ми стана ясно. Една от най-напредналите военно нации ще бъде спряна от българските кашици. На нож!!!

Преди 1 минута, Б. Киров said:

Военното обучение в училище, както съм го видял в предишния си постинг, е минималното, което може да се постигне като военна грамотност със сравнително малко разходи, то не е казарма.

Аха, не било обучение в казарма, ами обучение в училище. Сигурно ще се стреля в мазето?

Какво разбираш под военна грамотност, че днешната младеж може да ти изброи и оръжията на въоръжение по държави?

Link to comment
Share on other sites

  • Потребители
Just now, vorfax said:

А така, напиши го да стане ясно. Турция може да нападне България за да влее територии с преобладаващо турско население. България ще я спре, защото ще има наборна армия. Всичко ми стана ясно. Една от най-напредналите военно нации ще бъде спряна от българските кашици. На нож!!!

Аха, не било обучение в казарма, ами обучение в училище. Сигурно ще се стреля в мазето?

Какво разбираш под военна грамотност, че днешната младеж може да ти изброи и оръжията на въоръжение по държави?

Под военна грамотност най-напред разбирам да познава оръжието, да може да го разглоби, сглоби, почисти и да стреля точно с него. Всичко останало е надграждане. Пак спекулираш с "наборна армия", никъде не пиша за такава.

Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

Пропуснал съм в анкетата да попитам дали сме учили НВО в училище, но вече сме гласували в нея и пост фактум няма смисъл да добавям нов въпрос.

За компенсация - една интересна статия:

"Защо връщането на казармата вреди на сигурността?"

http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2016/07/22/2799848_zashto_vrushtaneto_na_kazarmata_vredi_na_sigurnostta/

Редактирано от ISTORIK
Link to comment
Share on other sites

  • Потребител
Just now, Б. Киров said:

Под военна грамотност най-напред разбирам да познава оръжието, да може да го разглоби, сглоби, почисти и да стреля точно с него. Всичко останало е надграждане. Пак спекулираш с "наборна армия", никъде не пиша за такава.

Това което пишеш е супер интересно. Аз се научих там за някакви минути и т.к. все ме юркаха насам-натам, че уж вдявах от компютЪри, почти нямах практика. Обаче на изпитите бях първи по скоростно разглобяване и сглобяване на оръжие. И сети се, тези ми умения не са придобити и е нямало как да бъдат придобити в казармата.

Обаче виж, за почистване на личното оръжие нямаше пари за парцали. ЗА ПАРЦАЛИ! Имахме зачислени едни бели блузи. Между другото бях много красив във тях. Късахме ги и ги ползвахме за да избършем набралия грес и сажди. Чакай, че ще се разплача, а в темата е забранено...

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител
Преди 2 минути, ISTORIK said:

Пропуснал съм в анкетата да попитам дали сме учили НВО в училище...

Нали беше задължително по комунистическо, а в наши дни има лектори от казармите, които получават някакви бонуси и затова се натискат по училищата. За съжаление те тъпчат главите на децата с наизустени параметри и на тях им се "подуват главите" и се отвращават от това. Говоря за това, защото го знам. Ходенето в поделение е интересно. Децата пипат танкове, виждат огнестрелни оръжия и се кефят.

Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор

А какво мислите за създаването на български чуждестранен легион, по модел на френския (само че заплатите там трябва да са между 1200 и 5000 евро на месец, за да е атрактивна службата.)?

Има ли смисъл от такава бойна единица у нас? И можем ли да си я позволим? В какви операции би участвал легионът? Каква да бъде числеността му?

Редактирано от ISTORIK
Link to comment
Share on other sites

  • Потребители
Преди 2 минути, vorfax said:

Това което пишеш е супер интересно. Аз се научих там за някакви минути и т.к. все ме юркаха насам-натам, че уж вдявах от компютЪри, почти нямах практика. Обаче на изпитите бях първи по скоростно разглобяване и сглобяване на оръжие. И сети се, тези ми умения не са придобити и е нямало как да бъдат придобити в казармата.

Обаче виж, за почистване на личното оръжие нямаше пари за парцали. ЗА ПАРЦАЛИ! Имахме зачислени едни бели блузи. Между другото бях много красив във тях. Късахме ги и ги ползвахме за да избършем набралия грес и сажди. Чакай, че ще се разплача, а в темата е забранено...

Е, минахме към импровизации и има опасност от словоблудство. Не ми е интересно. Приятно писане, все пак.:)

Link to comment
Share on other sites

  • Глобален Модератор
Преди 1 минута, vorfax said:

Нали беше задължително по комунистическо, а в наши дни има лектори от казармите, които получават някакви бонуси и затова се натискат по училищата. За съжаление те тъпчат главите на децата с наизустени параметри и на тях им се "подуват главите" и се отвращават от това. Говоря за това, защото го знам. Ходенето в поделение е интересно. Децата пипат танкове, виждат огнестрелни оръжия и се кефят.

В моя случай (като класен р-л на 9-ти клас), когато идваха военни, те разказваха за участието си в мисиите в Ирак и Афганистан. Даже и на мен ми беше любопитно.

Link to comment
Share on other sites

  • Потребител
Преди 3 минути, ISTORIK said:

В моя случай (като класен р-л на 9-ти клас), когато идваха военни, те разказваха за участието си в мисиите в Ирак и Афганистан. Даже и на мен ми беше любопитно.

Има, има всякакви. В казармата имахме най-сладкодумния капитан на света. Той разказваше за чужди земи, за жените, за историята, хипнотезираше ни. За съжаление, на пук сякаш, много рядко имахме случай да бъдем в неговата компания. Бяхме зачислени на младши лейтенант, чиято физиономия беше на прегазен броненосец, а интелекта му не надвишаваше този на същото прегазено същество.

Редактирано от vorfax
Link to comment
Share on other sites

Напиши мнение

Може да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако вече имате акаунт, влезте от ТУК , за да публикувате.

Guest
Напиши ново мнение...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зареждане...

За нас

"Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

За своята близо двайсет годишна история "Форум Наука" се утвърди като мост между тези, които знаят и тези, които искат да знаят. Всеки ден тук влизат хиляди, които търсят своя отговор.  Форумът е богат да информация и безкрайни дискусии по различни въпроси.

Подкрепи съществуването на форумa - направи дарение:

Дари

 

 

За контакти:

×
×
  • Create New...
×

Подкрепи форума!

Твоето дарение ще ни помогне да запазим и поддържаме това място за обмяна на знания и идеи. Благодарим ти!